Sari la conținut

HD Dyna corner


Phoenix79
 Share

Postări Recomandate

Deschid acest topic pentru posesori de motoare HD Dyna.

 

Am reusit sa-mi cumpar un Dyna Sport din 2000. Detalii AICI

 

Doresc sa-i schimb suspensia, ca arata rau de tot. Intrebarea ar fi, care e lungimea minima recomandata pentu suspensie?

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 138
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma,n-arata rau...ar fi si mai bine mutate ceasurile,coborit spatele si puse comenzi avansate....asta daca vrei sa fie mai "chopper".

ref la suspensii,masoara distanta dintre axele de montaj al telescopului,masoara cit spatiu ai sub aripa si vezi citi cm vrei sa-l cobori,apoi cauti telescoape mai scurte.

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma,n-arata rau...ar fi si mai bine mutate ceasurile,coborit spatele si puse comenzi avansate....asta daca vrei sa fie mai "chopper".

ref la suspensii,masoara distanta dintre axele de montaj al telescopului,masoara cit spatiu ai sub aripa si vezi citi cm vrei sa-l cobori,apoi cauti telescoape mai scurte.

 

Dupa cum am vazut la altii, suspesia de 11" e varianta cea mai buna.

Uite cam asa ceva o sa fie directia modificarilor:

 

Linkul din primul post e gresit. Pun si aici poze:

post-29000-0-78574800-1330088101_thumb.jpg

post-29000-0-92953900-1330088140_thumb.jpg

post-29000-0-63401300-1330088202_thumb.jpg

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei un sportuletz aici, deci: nu schimba furca fata! In schimb baga in ea Screamin' eagle oil. Spatele regleaza-l cat mai tare... chiar daca in oras e mai neconortabil, afara poti sa o calci tare, la fel si in orash... dar nu e confort mare! Nici tu gay, deci totul ok!

 

Esapamentul tre sa fie musai 2 in 1! ... de aici incolo tu sti ce faci!

 

 

Schimba filtu de aier .... si rahaturile electrice daca esti oe injectie

 

 

In rest: dreptate si fratie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am service manualul de Dyna in pdf pe acasa, sa nu uit sa il postez, poate e uti.

 

p.s. intr-adevar 2 in 1 se aude intr-un mare fel :rolleyes:

 

 

in principiu ar trebui sa fie si mai eficient :)

faina jucarie ai, si fain vrei s-o faci

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@valicaddy> Da, ar fi super manualul, ca nici cum nu gasesc altundeva.

 

@Shobolanu'> Nici nu am vrut sa schimb furca, ideea cu ulei trebe sa incerc... Pe spate vreau sa pun Progressive de 11" iar esapamentul... pfff urasc 2 in 1 :-L Sunt sigur ca e mai performant si suna bine, dar nu-mi place. Vedem cum facem. Nu am injectie, iar filtrul de aer e K&N din start.

 

@raduprint01> Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@valicaddy> Da, ar fi super manualul, ca nici cum nu gasesc altundeva.

 

@Shobolanu'> Nici nu am vrut sa schimb furca, ideea cu ulei trebe sa incerc... Pe spate vreau sa pun Progressive de 11" iar esapamentul... pfff urasc 2 in 1 :-L Sunt sigur ca e mai performant si suna bine, dar nu-mi place. Vedem cum facem. Nu am injectie, iar filtrul de aer e K&N din start.

 

@raduprint01> Mersi!

 

Manualul il gasesti pe net de cumparat. E bine sa ti-l cumperi ca sa il ai pe hartie. Daca ai mai avut Harley inainte stii deja ca filozofia de intretinerea este altfel ca la japoneze.

Man, e o Dyna Sport. Un fel de Sportster cu Big Twin. Ciclistica este identica , ma refer la roti , furca, suspensii , parte din cadru , aripi , frane , far , tot. Chiar este o motocicleta sport facuta sa mearga tare. Daca faci cum spune Shobo o sa ai numai de castigat inclusiv cu evacuarea. La motocicleta asta este un fel de modificare standard. Eu zic sa nu te atingi de scarite, adica sa ii pui avansate. Dar na , e motorul tau si il faci cum vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata numai

 

DYNA MODELS PARTS CATALOG

 

pentru ca celalalt are 104 mega si e impartit in mai multe pdfuri mici. Daca stau sa le pun pe toate am nevoie de 5 ore si 100 de beri. Atasez niste scheme electrice si niste informatii despre furci, spre exemplificare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superb motorasul... sa il stapanesti sanatos.

si acum sa vina si parerea, incearca sa ii vezi frumusetzea asa cum este ea, ceva upgrade la motor si lasai ciclistica, se calareste bestial dupa mine, potzi sa te infingi in el cat si cum vrei, este o bruta care trebe controlata..

 

 

Bafta!! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, daca esti pe carbi, si vrei motorul sa zbore, baga un Mikuni 42... nimic nu se compara! nici chiar S&S-urile! In schimb filtrul de aier S&S e top. Dar ai de ales intre el, screamin eagle big sucker sau pro breather... poate un hypercharger... Esapamentul musai schimbat! nu lua tobe ieftine ca sunt fix poola! Tobele goale suna faine si... atat! Vance& Hines sunt cele mai bune dupa mine, si cati cunosc eu. De cand fac echipa la draguri cu HD, fac esapamentele cele mai bune! Baga un ochi pe staggered short shots ... dau bine cu Dyna!

Suspensia sincer nu as schimba-o cu 11... mai bine aduci mai in fata aripa din spate. Nu taia din spate, ci taie-i fatza impingand-o mai inspre rezervor. Pt ca roata joaca pe linia telescoapelor gapul mare din spate nu este necesar.

 

No astea da discutii! in sfarsit ceva demn de ocupat timpul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, daca esti pe carbi, si vrei motorul sa zbore, baga un Mikuni 42... nimic nu se compara! nici chiar S&S-urile! In schimb filtrul de aier S&S e top. Dar ai de ales intre el, screamin eagle big sucker sau pro breather... poate un hypercharger... Esapamentul musai schimbat! nu lua tobe ieftine ca sunt fix poola! Tobele goale suna faine si... atat! Vance& Hines sunt cele mai bune dupa mine, si cati cunosc eu. De cand fac echipa la draguri cu HD, fac esapamentele cele mai bune! Baga un ochi pe staggered short shots ... dau bine cu Dyna!

Suspensia sincer nu as schimba-o cu 11... mai bine aduci mai in fata aripa din spate. Nu taia din spate, ci taie-i fatza impingand-o mai inspre rezervor. Pt ca roata joaca pe linia telescoapelor gapul mare din spate nu este necesar.

 

No astea da discutii! in sfarsit ceva demn de ocupat timpul!

 

Mai incet domnule, ca nu vreau sa construiesc racheta. Din motive financiare deocamdata ramane poponeata si esapamentul. Si eu m-am gandit la V&N short shot, dar din pacate varianta neagra nu e compatibila cu al meu.(ma rog se poate improviza)

 

Sa mor eu daca am inteles un cuvant la partea cu suspensie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa te gandesti la modificari numai dupa ce mergi cu ea mai mult; bine ar fi sa mergi in aceeasi perioada si cu ceva similar dar... fara suspensii reglabile, fara dublu disc pe fata, fara suspensii reglabile pe spate, etc.

 

Abia atunci ai sa vezi care sunt diferentele si e posibil sa te razgandesti cu privire la unele modificari. Am avut ocazia sa ma dau cu ceva similar si am ajuns la concluzia ca vreau scaritele la mijloc si nu in fata, dar mai jos decat pozitia lor originala, ca nu as umbla la frane si furca pentru nimic in lume, ca imi place cum nu apuci sa schimbi decat pana la viteaza a doua intre semafoare... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...