Phoenix79 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) Deschid acest topic pentru posesori de motoare HD Dyna. Am reusit sa-mi cumpar un Dyna Sport din 2000. Detalii AICI Doresc sa-i schimb suspensia, ca arata rau de tot. Intrebarea ar fi, care e lungimea minima recomandata pentu suspensie? Editat Februarie 24, 2012 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) ma,n-arata rau...ar fi si mai bine mutate ceasurile,coborit spatele si puse comenzi avansate....asta daca vrei sa fie mai "chopper". ref la suspensii,masoara distanta dintre axele de montaj al telescopului,masoara cit spatiu ai sub aripa si vezi citi cm vrei sa-l cobori,apoi cauti telescoape mai scurte. Editat Februarie 24, 2012 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 24, 2012 Autor Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) ma,n-arata rau...ar fi si mai bine mutate ceasurile,coborit spatele si puse comenzi avansate....asta daca vrei sa fie mai "chopper". ref la suspensii,masoara distanta dintre axele de montaj al telescopului,masoara cit spatiu ai sub aripa si vezi citi cm vrei sa-l cobori,apoi cauti telescoape mai scurte. Dupa cum am vazut la altii, suspesia de 11" e varianta cea mai buna. Uite cam asa ceva o sa fie directia modificarilor: Linkul din primul post e gresit. Pun si aici poze: Editat Februarie 24, 2012 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 FXDX are frane... si dispune de confort. Eu nu m-as inghesui sa il modific prea tare. Dar eu sunt eu.. As lasa totusi pegurile mai jos, pe mine ma deranjeaza in pozitia lor originala. Ce tobe pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 24, 2012 Autor Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) Ca esapament am ales V&H Shortshot... nu-i definitivat Editat Februarie 24, 2012 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Supertrapp suna si el foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Vrei un sportuletz aici, deci: nu schimba furca fata! In schimb baga in ea Screamin' eagle oil. Spatele regleaza-l cat mai tare... chiar daca in oras e mai neconortabil, afara poti sa o calci tare, la fel si in orash... dar nu e confort mare! Nici tu gay, deci totul ok! Esapamentul tre sa fie musai 2 in 1! ... de aici incolo tu sti ce faci! Schimba filtu de aier .... si rahaturile electrice daca esti oe injectie In rest: dreptate si fratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Am service manualul de Dyna in pdf pe acasa, sa nu uit sa il postez, poate e uti. p.s. intr-adevar 2 in 1 se aude intr-un mare fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Am service manualul de Dyna in pdf pe acasa, sa nu uit sa il postez, poate e uti. p.s. intr-adevar 2 in 1 se aude intr-un mare fel in principiu ar trebui sa fie si mai eficient faina jucarie ai, si fain vrei s-o faci bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 24, 2012 Autor Share Postat Februarie 24, 2012 @valicaddy> Da, ar fi super manualul, ca nici cum nu gasesc altundeva. @Shobolanu'> Nici nu am vrut sa schimb furca, ideea cu ulei trebe sa incerc... Pe spate vreau sa pun Progressive de 11" iar esapamentul... pfff urasc 2 in 1 Sunt sigur ca e mai performant si suna bine, dar nu-mi place. Vedem cum facem. Nu am injectie, iar filtrul de aer e K&N din start. @raduprint01> Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 @valicaddy> Da, ar fi super manualul, ca nici cum nu gasesc altundeva. @Shobolanu'> Nici nu am vrut sa schimb furca, ideea cu ulei trebe sa incerc... Pe spate vreau sa pun Progressive de 11" iar esapamentul... pfff urasc 2 in 1 Sunt sigur ca e mai performant si suna bine, dar nu-mi place. Vedem cum facem. Nu am injectie, iar filtrul de aer e K&N din start. @raduprint01> Mersi! Manualul il gasesti pe net de cumparat. E bine sa ti-l cumperi ca sa il ai pe hartie. Daca ai mai avut Harley inainte stii deja ca filozofia de intretinerea este altfel ca la japoneze. Man, e o Dyna Sport. Un fel de Sportster cu Big Twin. Ciclistica este identica , ma refer la roti , furca, suspensii , parte din cadru , aripi , frane , far , tot. Chiar este o motocicleta sport facuta sa mearga tare. Daca faci cum spune Shobo o sa ai numai de castigat inclusiv cu evacuarea. La motocicleta asta este un fel de modificare standard. Eu zic sa nu te atingi de scarite, adica sa ii pui avansate. Dar na , e motorul tau si il faci cum vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Deocamdata numai DYNA MODELS PARTS CATALOG pentru ca celalalt are 104 mega si e impartit in mai multe pdfuri mici. Daca stau sa le pun pe toate am nevoie de 5 ore si 100 de beri. Atasez niste scheme electrice si niste informatii despre furci, spre exemplificare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 24, 2012 Autor Share Postat Februarie 24, 2012 Sa traiesti mult domnule! Eventual incearca transfer.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Merci la fel! Hai ca vad eu cum fac, cred ca mai bine ar fi aici ca sa nu mai plateasca si altii pentru ele ci sa le poata accesa repede si gratis. Dar nu in seara asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 24, 2012 Autor Share Postat Februarie 24, 2012 Nu e urgenta stai linistit. Intre timp haideti sa discutam despre tobele 2in1. In primul rand sa luam cele mai accesibile. Pros and cons. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 DYNA MODELS CATALOG MAi sunt 3 sectiuni pe care trebuie sa le aranjez cumva ca sa intre aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 24, 2012 Autor Share Postat Februarie 24, 2012 Ai o lada de bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Si ultimele 3, micsorate. Sper ca nu le-am facut prea mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 superb motorasul... sa il stapanesti sanatos. si acum sa vina si parerea, incearca sa ii vezi frumusetzea asa cum este ea, ceva upgrade la motor si lasai ciclistica, se calareste bestial dupa mine, potzi sa te infingi in el cat si cum vrei, este o bruta care trebe controlata.. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Bun, daca esti pe carbi, si vrei motorul sa zbore, baga un Mikuni 42... nimic nu se compara! nici chiar S&S-urile! In schimb filtrul de aier S&S e top. Dar ai de ales intre el, screamin eagle big sucker sau pro breather... poate un hypercharger... Esapamentul musai schimbat! nu lua tobe ieftine ca sunt fix poola! Tobele goale suna faine si... atat! Vance& Hines sunt cele mai bune dupa mine, si cati cunosc eu. De cand fac echipa la draguri cu HD, fac esapamentele cele mai bune! Baga un ochi pe staggered short shots ... dau bine cu Dyna! Suspensia sincer nu as schimba-o cu 11... mai bine aduci mai in fata aripa din spate. Nu taia din spate, ci taie-i fatza impingand-o mai inspre rezervor. Pt ca roata joaca pe linia telescoapelor gapul mare din spate nu este necesar. No astea da discutii! in sfarsit ceva demn de ocupat timpul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Probabil ca la genul asta de modificari se refera baietii. http://www.google.de/imgres?imgurl=http://www.sylvias-ron-perlman-fanseite.de/assets/images/clay_s_bike_2.jpg&imgrefurl=http://www.sylvias-ron-perlman-fanseite.de/html/sons_of_anarchy.html&h=341&w=400&sz=90&tbnid=z9BmDNOqd6UM0M:&tbnh=99&tbnw=116&prev=/search%3Fq%3Djax%2Bteller%2Bbike%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=jax+teller+bike&hl=de&usg=__4jN_ofju14hTGWdgMal_9fg9UXo=&sa=X&ei=U1pIT_CWAeqK4gS1-MG-Dg&ved=0CDAQ9QEwAw&dur=1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 25, 2012 Autor Share Postat Februarie 25, 2012 Bun, daca esti pe carbi, si vrei motorul sa zbore, baga un Mikuni 42... nimic nu se compara! nici chiar S&S-urile! In schimb filtrul de aier S&S e top. Dar ai de ales intre el, screamin eagle big sucker sau pro breather... poate un hypercharger... Esapamentul musai schimbat! nu lua tobe ieftine ca sunt fix poola! Tobele goale suna faine si... atat! Vance& Hines sunt cele mai bune dupa mine, si cati cunosc eu. De cand fac echipa la draguri cu HD, fac esapamentele cele mai bune! Baga un ochi pe staggered short shots ... dau bine cu Dyna! Suspensia sincer nu as schimba-o cu 11... mai bine aduci mai in fata aripa din spate. Nu taia din spate, ci taie-i fatza impingand-o mai inspre rezervor. Pt ca roata joaca pe linia telescoapelor gapul mare din spate nu este necesar. No astea da discutii! in sfarsit ceva demn de ocupat timpul! Mai incet domnule, ca nu vreau sa construiesc racheta. Din motive financiare deocamdata ramane poponeata si esapamentul. Si eu m-am gandit la V&N short shot, dar din pacate varianta neagra nu e compatibila cu al meu.(ma rog se poate improviza) Sa mor eu daca am inteles un cuvant la partea cu suspensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Cat ai mers cu ea de cand ai luat-o? Si cat a costat, daca nu sunt indiscret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 25, 2012 Autor Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) Avem 20cm zapada, asa ca dai seama cat am putut sa merg pana acum. La cumparare am facut un test de cca 1 km. Am cumparat cu 7300 euro. Editat Februarie 25, 2012 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Eu zic sa te gandesti la modificari numai dupa ce mergi cu ea mai mult; bine ar fi sa mergi in aceeasi perioada si cu ceva similar dar... fara suspensii reglabile, fara dublu disc pe fata, fara suspensii reglabile pe spate, etc. Abia atunci ai sa vezi care sunt diferentele si e posibil sa te razgandesti cu privire la unele modificari. Am avut ocazia sa ma dau cu ceva similar si am ajuns la concluzia ca vreau scaritele la mijloc si nu in fata, dar mai jos decat pozitia lor originala, ca nu as umbla la frane si furca pentru nimic in lume, ca imi place cum nu apuci sa schimbi decat pana la viteaza a doua intre semafoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.