Bica Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 ce tari is unii...de ce am oscilatiile astea de relantii....pentru ca motorul e vechi...dooohhhh...doar nu vrei sa mearga ca unu nou pe injectie.?..))"e carburatoare frate"....oscilatiile pana la 2000 de la 1000 sunt acceptabile...)crede lumea la semafor ca o mana nevazuta iti tureaza motorul...cool!!:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Cand oscileaza acul la turometru inseamna ca,carburatia este dereglata si trebuie sincronizata. Si eu am motor vechi de 17 ani dar acul la turometru sta fix fara sa oscileze. Inainte de curatat,reglat si sincronizat oscila semnificativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 O intrebare: Unde in Bucuresti se face o sincronizare de carburatoare cu reglat de amestec cu tot ce trebuie? Era un baiat prin titan destul de recomandat, dar nu mai dau de el. Tot pt un kle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sattyr Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Salutari tuturor!Sper ca postez unde trebuie, dar am o problema ciudata, la care orice ajutor/sfat de la voi este binevenit!Deci: motorul este un Kawasaki EL 250B, din 1996. A stat in garaj din decembrie pana zilele trecute, cand am pornit-o, am si mers cu ea, insa a doua zi, cand am vrut sa o pornesc, cum am deschis robinetul de benzina de sub rezervor, am pornit-o cu socul tras bineinteles, si cand i-am inchis socul, a inceput sa curga benzina (nu picura, efectiv curgea) pe furtunele acelea de supraplin, ce ies de sub carburator. Si de atunci, chiar si cu motorul oprit, cum dau drumul la benzina, cum curge pe supraplin.Bun, am scos carburatorul, l-am curatat, intr-adevar era mizerie pe la cuiul pontou, plutitoarele nu erau gaurite, am curatat si verificat, cuiele inchideau bine (vechea metoda cu suflatul pe furtun), am remontat carburatorul, dat drumul al benzina, si iara a inceput sa curga pe supraplin. Iara demontat carburatorul, era curat la cuie, inchideau bine, ba chiar am si legat carburatorul la rezervor, asa, fara sa-l pun pe motor, si nu am observat nimic, nici o scurgere. Insa cum montez inapoi pe motor carburatorul, cum imi curge pe supraplin, si nu reusesc sa inteleg de ce. Am repetat operatiunea de montare carburator-demontare-curatire, etc de vreo cateva ori, insa fara rezultat.Inca ceva, important zic eu, de unde mi s-ar trage problema: prima data cand am dat jos carburatorul, am gasit un surub mititel, era cazut de undeva, statea efectiv pe carcasa carburatorului (bine ca l-am vazut si nu l-am pierdut). Incerc sa atasez ceva poze cu acel surub. Ei bine, nimeni pe cine am intrebat pe la mine nu stie ce este cu acel surub, si ce face, nici eu nu stiu de unde poate fi, si ma intreb, oare nu de la ala mi se trage mie problema asta cu curgerea?Asadar, cu aceasta problema ma adresez voua, in speranta ca poate cineva ar putea sa ma ajute cu un sfat macar,va rog sa ma credeti, eu nu mai stiu ce sa-i fac, si nici bani nu am sa duc motorul la vre-un service specializat.Multumiri anticipate! O zi buna tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dinudinu220 Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 (editat) sattyr eu sunt in aceas situatie , ca si copita la xerox mai pucin cu piesa aia mica la mine e vorba de carburatorul de pe Honda Dominator speram sa gasesc si eu un raspuns pe aici dar se pare ca in zadar ,totus sper pana la urma ca cineva cu mai multa experienta sa ne dea un sfat . Editat Iunie 20, 2014 de dinudinu220 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) Salutari tuturor! Sper ca postez unde trebuie, dar am o problema ciudata, la care orice ajutor/sfat de la voi este binevenit! Deci: motorul este un Kawasaki EL 250B, din 1996. A stat in garaj din decembrie pana zilele trecute, cand am pornit-o, am si mers cu ea, insa a doua zi, cand am vrut sa o pornesc, cum am deschis robinetul de benzina de sub rezervor, am pornit-o cu socul tras bineinteles, si cand i-am inchis socul, a inceput sa curga benzina (nu picura, efectiv curgea) pe furtunele acelea de supraplin, ce ies de sub carburator. Si de atunci, chiar si cu motorul oprit, cum dau drumul la benzina, cum curge pe supraplin. Bun, am scos carburatorul, l-am curatat, intr-adevar era mizerie pe la cuiul pontou, plutitoarele nu erau gaurite, am curatat si verificat, cuiele inchideau bine (vechea metoda cu suflatul pe furtun), am remontat carburatorul, dat drumul al benzina, si iara a inceput sa curga pe supraplin. Iara demontat carburatorul, era curat la cuie, inchideau bine, ba chiar am si legat carburatorul la rezervor, asa, fara sa-l pun pe motor, si nu am observat nimic, nici o scurgere. Insa cum montez inapoi pe motor carburatorul, cum imi curge pe supraplin, si nu reusesc sa inteleg de ce. Am repetat operatiunea de montare carburator-demontare-curatire, etc de vreo cateva ori, insa fara rezultat. Inca ceva, important zic eu, de unde mi s-ar trage problema: prima data cand am dat jos carburatorul, am gasit un surub mititel, era cazut de undeva, statea efectiv pe carcasa carburatorului (bine ca l-am vazut si nu l-am pierdut). Incerc sa atasez ceva poze cu acel surub. Ei bine, nimeni pe cine am intrebat pe la mine nu stie ce este cu acel surub, si ce face, nici eu nu stiu de unde poate fi, si ma intreb, oare nu de la ala mi se trage mie problema asta cu curgerea? Asadar, cu aceasta problema ma adresez voua, in speranta ca poate cineva ar putea sa ma ajute cu un sfat macar, va rog sa ma credeti, eu nu mai stiu ce sa-i fac, si nici bani nu am sa duc motorul la vre-un service specializat. Multumiri anticipate! O zi buna tuturor! Iti curge pe supraplin din cateva motive: 1.plutitoarele ajung in tavan si nu inchide cuiul 2.cuiul nu inchide(mizerie,cui defect ) 3.scaunul cuiului nu este etans 4.plutitor gaurit Acel mic surub se numeste ambore si este folosit de regula pentru blocarea unei piese pe ax,teava,etc Putin probabil sa vina din carburator,ai montate mansoane aftermarket.... Rizoma? Editat Iunie 21, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.