scania.topline Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Se fac mai mult la off-road (unde se fac si mai usor), dar se pot face si cu motorete de strada. Loc ferit de trafic, cu aderenta nu foarte buna, franezi cu fata pana o simti ca se blocheaza un pic, apoi o eliberezi. Atunci cand te astepti la blocatul rotii, e uimitor cat de multe iti poti permite fara sa cazi. Nu as incerca exercitiile astea cu o motocicleta prea noua, totusi. Oricum, inainte de asta trebuie exersata franarea de urgenta (ceva ce foarte putini motociclisti fac). Adica acelasi lucru - loc ferit de trafic etc., exersat franari combinate fata/spate de la viteze din ce in ce mai mari, in spatii din ce in ce mai mici. Pe langa formarea reflexelor necesare pentru franarea de urgenta, ajuta si la estimarea distantelor de franare in caz de pericol. Mda, fiecare cu parerea lui. Parerea mea este ca, cu motociclete de strada nu prea ai cum sa exersezi chestia asta. Deci ar trebui cautat un loc ferit de trafic, cu ceva nisip, si franat cu fata pana se simte ca se blocheaza un pic. Eu sunt convins ca "e uimitor cat de"... repede poti sa cazi, cat ai clipi. Poate aceste chestii se fac mai mult la off-road, dar ma repet, este doar parerea mea. Asfalt uscat... fara nisip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Daca-i curat asfaltul scartaie intainte sa se blocheze roata. Il auzi. Daca esti in linie dreapta poti sa blochezi roata fata putin si nu se intampla nimic daca dai drumul la frana imediat. N-as incerca pe nisip si sper sa nu fiu nevoit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Se fac mai mult la off-road (unde se fac si mai usor), dar se pot face si cu motorete de strada. Loc ferit de trafic, cu aderenta nu foarte buna, franezi cu fata pana o simti ca se blocheaza un pic, apoi o eliberezi. Atunci cand te astepti la blocatul rotii, e uimitor cat de multe iti poti permite fara sa cazi. Nu as incerca exercitiile astea cu o motocicleta prea noua, totusi. Oricum, inainte de asta trebuie exersata franarea de urgenta (ceva ce foarte putini motociclisti fac). Adica acelasi lucru - loc ferit de trafic etc., exersat franari combinate fata/spate de la viteze din ce in ce mai mari, in spatii din ce in ce mai mici. Pe langa formarea reflexelor necesare pentru franarea de urgenta, ajuta si la estimarea distantelor de franare in caz de pericol. Singura varianta pentru vitezane ar fi demontarea carenelor si montarea de buloane / crash cage. Atunci da, poti sa exersezi tot ce-ti trece prin cap stiind ca n-o sa pateasca nimic motorul. Bineinteles, echipat full. Dupa ce stapanesti bine franarile, poti pune carenele la loc. Editat Aprilie 27, 2012 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat Aprilie 27, 2012 Autor Share Postat Aprilie 27, 2012 Daca-i curat asfaltul scartaie intainte sa se blocheze roata. Il auzi. Daca esti in linie dreapta poti sa blochezi roata fata putin si nu se intampla nimic daca dai drumul la frana imediat. N-as incerca pe nisip si sper sa nu fiu nevoit. Eu n-am auzit nimic - pur si simplu a fugit instant, nici n-am avut timp sa reactionez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Eu n-am auzit nimic - pur si simplu a fugit instant, nici n-am avut timp sa reactionez. un pic sau mult virat ! Fata doar pe drept !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Din pacate cand e pietris/nisip pe jos nu te ajuta nici mama cauciucului Am facut si eu cunostinta cu asfaltul, a alunecat fata pe nisip. Asta e. Ma intreb daca e bun ABS-ul de ceva in astfel de situatii. Pareri? normal ca te ajuta; nu am patit niciodata asa ceva cu bmw-ul 1100RT pe care l-am avut; si era destul de greu cu centrul de greutate destul de sus. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.