Tsunami Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 n-as fi pus nimic pe radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Iunie 4, 2012 Autor Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) n-as fi pus nimic pe radiator De ce? Arata foarte bine, si ii confera o protectie in plus. 70 % din gâze sa lipesc de protectie... Salutare ! Puteti sa sa da-ti si voi un consum la FZ 8 daca sunteti amabili? Multumesc. 5,6 % mi-a iesit, mers intins pana in 120, depasiri plus putin oras. Foarte misto motocicleta! E superba. Si imi plac foarte mult si accesoriile puse pe ea pana acum. Multumesc. Mi-am mai comandat capete de ghidon si craspad-uri de la Rizoma. Editat Iunie 4, 2012 de JustDoIt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Momentan nu se simte miros de benzina...miroase doar a ars si dupa ce opresc motorul iese putin fum. nu exista. arderile sunt foarte atent inginerite si motorul trebuie sa fie eficient (si este), in plus, ai catalizator. n-ar trebui sa ai probeleme altele decat galagia. e o alegere buna. bucura-te intreg! De ce? Arata foarte bine, si ii confera o protectie in plus. 70 % din gâze sa lipesc de protectie... pai estetica ia locul practicului. e clar ca debitul de aer e inferior cu "protectia", schimbul de caldura mai prost, soliciti motorul mai mult, ventilatoarele intra mai repede etc. nu cred ca 70% din gaze se lipesc de protectie.., ar fi nasol pentru schimbul de caldura.. Editat Iunie 4, 2012 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Iunie 4, 2012 Autor Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) pai estetica ia locul practicului. e clar ca debitul de aer e inferior cu "protectia", schimbul de caldura mai prost, soliciti motorul mai mult, ventilatoarele intra mai repede etc. nu cred ca 70% din gaze se lipesc de protectie.., ar fi nasol pentru schimbul de caldura.. Am umblat mult si fara protectia aia inainte de a o comanda, si am monitorizat temperatura motorului inainte si dupa punerea protectiei. Nu a aparut nicio diferenta. Are gauri suficiente, si nu e lipita de radiator, are cam 1,5cm distanta de lamele radiatorului, ceea ce permite circulatia aerului pe intreaga suprafata a radiatorului. Cat despre toba, sunt foarte multumit de ea, nu simt miros de benzina deloc. Da, intr-adevar scoate ceva mai multe gaze, dar asta am simtit doar in curte la mine cand am mirosit "fumul" direct de la gaura . In mers, in oras de exemplu, nu se simte absolut nicio diferenta. Editat Iunie 4, 2012 de JustDoIt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Am umblat mult si fara protectia aia inainte de a o comanda, si am monitorizat temperatura motorului inainte si dupa punerea protectiei. Nu a aparut nicio diferenta. Are gauri suficiente, si nu e lipita de radiator, are cam 1,5cm distanta de lamele radiatorului, ceea ce permite circulatia aerului pe intreaga suprafata a radiatorului. Cat despre toba, sunt foarte multumit de ea, nu simt miros de benzina deloc. Da, intr-adevar scoate ceva mai multe gaze, dar asta am simtit doar in curte la mine cand am mirosit "fumul" direct de la gaura . In mers, in oras de exemplu, nu se simte absolut nicio diferenta. okay, mate, eu ti-am zis ce-as fi facut eu. testul, daca vrei sa faci diferenta il faci cand e cald afara, pe la 40°C in diferite regimuri, cand thermostatul e deschis la maxim si monitorizezi si momentul cand intra ventilatoarele, si mai ales dupa ce intra ventilatoarele "full time" sa monitorizezi temperatura. e clar ca cu grila e altceva decat fara, iar radiatorul este dimensionat strans pentru motorul asta. daca n-ar trebui asa mare, il faceau mai mic, in primul rand din cauza costului. sa-i pui sintetic in ea. la toba nu inteleg, daca ce-ai schimbat este pozitionat dupa catalizator, n-ar trebui sa fie nici o diferenta numai pentru faptul ca ai schimbat traseul de parcurgere al jetului de gaze arse. eu cred ca e doar o impresie. in rest, e un motor misto. eu am avut unul de 600 si am fost foarte impresionat, mai putin mandra ca avea o pozitie incomoda, iar idiotul de mine o duceam pe distante lungi. am mers si pe un r1 sa vad cum e, dar mi s-a parut cu inertie prea mare pentru curbe, asa ca ideea era sa ma "bag" pe una de 800 ca a ta. n-a mai fost nevoie. am plecat in romania si l-am cunoscut pe "kodiak", tancul asta pe care-l am acum pentru expeditii lungi, dincolo de traficul imputit din bucuresti. stai in viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat August 7, 2012 Autor Share Postat August 7, 2012 (editat) Am o mica problema cu sita din interiorul tobei, cea de la iesire din cotul acela. Toba s-a departat probabil putin de cot si s-a format acolo un mic spatiu, gen 1 mm, si sita tot face galagie din cauza fumului care iese, bâzâie. Am dat jos toba, am intors sita in partea cealalta , am mai miscat de toba, dar tot asa. Dupa ce o misc la inceput e liniste apoi dupa cativa km iar se aude. Doar in oras la viteze mici si cand stau pe loc se aude. Am gresit eu ceva cand am montat toba? Poate amortizorul ala nu strange suficient toba de cot. Pana la urma scot sita si atunci sigur nu se mai aude bazaitul ala enervant . Puteti vedea sita in poza asta: click L.E:Merita sa ii pun filtru de are sport ? Care sunt efectele ? (negative, pozitive) Editat August 7, 2012 de JustDoIt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Septembrie 12, 2012 Autor Share Postat Septembrie 12, 2012 Am facut azi un traseu frumos, Arad-Timisoara-Lugoj-Resita-Semenic cu urcare pana sus pe varf-Orsova si retur pe caransebes, in total 580 km. Motorul s-a comportat excelent, mai ales pe curbe, iar consumul a iesit in jur de 5,2 /100. P.S: Zilele trecute mi-a sosit top-caseul de la Givi de 47 l, o sa revin cu poze cand il montez. Cateva poze de la iesirea de azi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 In oras cat iti consuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Septembrie 14, 2012 Autor Share Postat Septembrie 14, 2012 Nu i-am facut consumul in oras, deobicei cu un plin merg cam 30 % in oras 70 % afara si imi iese consumul pe la 5,8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.