Sari la conținut

Yamaha FZ8


JustDoIt
 Share

Postări Recomandate

este discutabil.. vrei sa modifici motoreta ori ba? astea nu sunt nici pe departe cele mai scumpe accesorii... ia vezi cat costa un set de semnale la Rizoma si mai vorbim :) sau orice rahat de aluminiu pe care scrie CNC sau o evacuare completa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

84 Lire sau ce ... Serios ?:o Pt 2 prostii de plastic , mai bine le fac eu , si nici din fibra de carbon nu (cred ca) ies asa scumpe :)

 

Adevarat! Dar trebuie luat in vedere ca acolo exista matrite in care s-au investit banii ca sa iasa aproape de perfectiune, si majoritatea accesoriilor de aceasta dimensiunie nu se fac manual se fac la presa!

 

Fa-le tu tati... Ce sa zic, le vinzi baiatului apoi mai eftin! ;)

 

Se cunoaste si se stie este Garcya cel bogat care i-i se pare ca 84 de lire este un pret rezonabil! (echivalentul a putin peste 110 euro)

-recunoaste ca jumate din acel pret ar fi unul rezonabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna toba e aia cu care vine de la mama ei. Cat dai pe Akrapovic mai bine bagi benzina.

 

Total de acord cu tine. NU merita o toba sport pe o motocicleta folosita zi de zi. Zic din proprie experienta, la R 1200 R am avut toba sport, si m-am ***** in ea , nu imi placea ca ma imputea a benzina. Dupa 10 minute de mers prin oras cu toba sport mirosi a noxe.

Aaaa daca mai o alta motocicleta pentru distractie,da merita. Dar pentru motocicleta de zi cu zi....... mneeee.

 

Singurul avantaj e acela ca esti auzit. Eu unul am preferat sa fiu mult mai atent si "speriat" in traficul bucurestean, decat sa PUT a benzina in ultimul hal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un inconvenient minor (zic eu mergand cu echipament moto mereu) pe langa faptul ca te surzeste la drum mai lung.

Sa-i dai de 2 ori pana la rosu prin oras e una sa-ti urle-n cap sute de km e alta.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un inconvenient minor (zic eu mergand cu echipament moto mereu) pe langa faptul ca te surzeste la drum mai lung.

Sa-i dai de 2 ori pana la rosu prin oras e una sa-ti urle-n cap sute de km e alta.

 

Nu e adevarat. La drum lung pui silencer si rezolvi poluarea fonica. Ba chiar se aude placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sfaturi. Mie sincer imi place toba stock, si cum arata si cum se aude.

 

Motorul merge extraordinar de frumos..am mers azi cam 80 de km si sunt foarte multumit.Singurul lucru care ma deranjeaza momentan e saua care e destul de tare, ma cam doare fundul de la ea :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe net sa vezi sei interesante pentru ea. Problema e ca preturile sunt destul de piperate. Totusi, mai bine investesti intr-o sa decat intr-o toba.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am zis si in privat, felicitari pentru achizitie :cheers: . E un naked foarte frumos, cu un motor excelent. Pe aici se vindea intr-o vreme cu toba Akrapovic si semnalizatoare LED cadou (valoare in jur de 600 de E) iar anul acesta au o alta promotie, cumperi in rate fara dobanda.

In alta ordine de idei, mie imi place mai mult varianta carenata, FAZER 8 - ul, dar nu are aceelasi look `sportiv`, asa ca am inteles de ce ai ales FZ8 - ul. Oricum, sunt parbrize micute aftermarket, ai de unde alege ca sa te protejeze de vant cand mergi la drum lung. Zicea cineva mai sus ca cea mai buna toba e cea originala, eu sunt de parere contrara. Producatorii le fac urate si la normele actuale (EURO 3 deocamdata) si mare majoritate a italienilor, cel putin, le schimba imediat . De ce credeti ca tobele aftermarket se vand asa de bine ??? In plus, se schimba sunetul foarte mult, si nu va obliga nimeni sa mergeti fara DB killer ca sa surziti.

Sa o stapanesti sanatos si sa ne mai povestesti cum va merge impreuna :wave: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sfaturi. Mie sincer imi place toba stock, si cum arata si cum se aude.

 

Motorul merge extraordinar de frumos..am mers azi cam 80 de km si sunt foarte multumit.Singurul lucru care ma deranjeaza momentan e saua care e destul de tare, ma cam doare fundul de la ea :).

 

ti-am dat link de shei.. Topselerie sunt cei mai tari din europa din pacate trebuie sa le trimiti shaua originala la modificat si asta inseamna 3-4 saptamani fara mobra :(

mai ai Corbin si Sargent in america dar costa mai mult.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca e nevoie de un amortizor de ghidon ?

 

Asta numai tu sti.

Depinde de cat de tare mergi pe viraje, cat de mult te joci cu ea.

Eu am amortizor de ghidon la BMW , isi face treaba la viteze de +180 daca rulez pe un drum cu denivelari si iau un viraj, usor, deci 80% pe autostrada, sau daca fortezi sa zicem ace de par in care sunt denivelari ( dar asta numai daca incerci sa scoti untul din ea , la un mers civil, sau "la galop" nu sesizezi nimic)

 

Un alt loc in care isi mai face treaba amortizorul de ghidon este in la iesirea din viraje, daca ai obiceiul sa iesi cu roata din spate derapand, atunci un amortizor de ghidon te "ajuta". Ajuta impropriu spus, iti da un warning, mai tempereaza din reactii ( nu cu mult ) pana la urma tot cel care o conduce fate diferenta, indiferent ca are sau nu amortizor de ghidon.

 

Ultimul avantaj al unui amortizor de ghidon este reprezentat de ajutorul pe care il primesti atunci cand mergi fara maini. La mine la tara sunt dealuri si imi place sa cobor tot timpul pantele alea fara maini. Motocicleta este super stabila, am mai incercat asta si cu altele, ...........nici nu se compara. Amortizorul acela iti calmeaza motocicleta atunci cand mergi fara maini, poti sa mergi RELAXAT fara maini ( nu trb sa fi incordat ca sa contrabalansezi pe ici, pe colo ) , daca vrei sa o apleci(fara maini) e de ajuns sa tragi de motocicleta usor din bazin ( daca te apleci nu prea se intampla nimic , cel putin in cazul meu ).

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta numai tu sti.

Depinde de cat de tare mergi pe viraje, cat de mult te joci cu ea.

Eu am amortizor de ghidon la BMW , isi face treaba la viteze de +180 daca rulez pe un drum cu denivelari si iau un viraj, usor, deci 80% pe autostrada, sau daca fortezi sa zicem ace de par in care sunt denivelari ( dar asta numai daca incerci sa scoti untul din ea , la un mers civil, sau "la galop" nu sesizezi nimic)

 

Un alt loc in care isi mai face treaba amortizorul de ghidon este in la iesirea din viraje, daca ai obiceiul sa iesi cu roata din spate derapand, atunci un amortizor de ghidon te "ajuta". Ajuta impropriu spus, iti da un warning, mai tempereaza din reactii ( nu cu mult ) pana la urma tot cel care o conduce fate diferenta, indiferent ca are sau nu amortizor de ghidon.

 

Ultimul avantaj al unui amortizor de ghidon este reprezentat de ajutorul pe care il primesti atunci cand mergi fara maini. La mine la tara sunt dealuri si imi place sa cobor tot timpul pantele alea fara maini. Motocicleta este super stabila, am mai incercat asta si cu altele, ...........nici nu se compara. Amortizorul acela iti calmeaza motocicleta atunci cand mergi fara maini, poti sa mergi RELAXAT fara maini ( nu trb sa fi incordat ca sa contrabalansezi pe ici, pe colo ) , daca vrei sa o apleci(fara maini) e de ajuns sa tragi de motocicleta usor din bazin ( daca te apleci nu prea se intampla nimic , cel putin in cazul meu ).

:cheers:

 

Multumesc mult. Am sa iau in considerare. Inac am putini km cu ea, nu mi-am dat prea bine seama cum se comporta la o anumita viteza sau pe un anumit drum...Astept sa mai acumulez ceva kilometrii si sa vad daca am nevoie de un amortizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Salon m-am urcat si eu pe FZ8-ul expus. Deci chiar imi place! Maxim am spus! :) Daca FZ6, fata de a mea, nu e mare combinatie, FZS1000 si FZ1 sunt mari, grele, si prea puternice fata de stilul meu de mers, FZ8 parca mi-a venit ca turnat: pozitie ok, menevrabilitate, usoara, echilibrata - in oras cred ca este un vis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Salon m-am urcat si eu pe FZ8-ul expus. Deci chiar imi place! Maxim am spus! :) Daca FZ6, fata de a mea, nu e mare combinatie, FZS1000 si FZ1 sunt mari, grele, si prea puternice fata de stilul meu de mers, FZ8 parca mi-a venit ca turnat: pozitie ok, menevrabilitate, usoara, echilibrata - in oras cred ca este un vis!

 

Degeaba daca nu poti sa urci o bordura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de ce, cu a mea urc fara greturi. FZ8-ul are suspensia un pic mai rigida - in afara de faptul ca te zgaltaie un pic, nu vad alte probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urcat si borduri cu el, nu e asa greu...

 

 

Nu cred ca ai avut un enduro sau endurotourer pana acum. Marcone are SV si e de inteles reactia lui.

Cu endurotourer cand urci o bordura e ca atunci cand iei o groapa cu un street. Reactiile difera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...