Jump to content

Sei

Super Membru
  • Posts

    914
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    F4i
  • Numar Moto
    Prins cu suruburi

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    R125,GS500F
  • Interests
    Pole position

Recent Profile Visitors

1,367 profile views

Sei's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Plecare la 11,mers de plimbare Momentan suntem 2 motoare f4i si zx10(niko) Plecare de la Omw City mall
  2. Ba frate, habar n-ai de viata ta și vrei miar după 1500 km,vezi sa nu mori ca iar încep toți cu "rip" și "a fost băiat bun". 1500 e nimic și după 1500 km nu știi sa faci nimic cu motorul, nu știi sa pui frâna, nu știi sa abordezi un viraj, nu știi ce sa faci dacă ți se închide curba brusc, NU ȘTII NIMIC. Pana sa îți iei miar mai ai de mers 20 000 km cel puțin pe hornet și nu în oraș,asta asa ca să ai cât de cât o sansa sa nu crapi. Cică a început sa nu mai fie suficient de rapida pentru tine, tu n-ai scos nici 25% din ce poate motorul ala, dacă știi sa îl controlezi, te ții pe curbe pe strada după orice miar. Și ai grija ca fix când prinzi încrederea asta de începător, "hai ca am 1000-5000 km, nu mai sunt începător", bai da fix atunci cazi și faza e ca începător ești pana la 50 000 km și 5 ani. Și asta doar dacă chiar te-ai interesat și ai studiat cum sa mergi mai bine, cum sa pui frâna mai eficient, cum se iau curbele, dacă n-ai studiat și experimentat nimic tot nu e suficient. Vrei sa nu se încinga? Teapa, miarul se încinge mult mai rău decât al tău, consuma mult mai mult,întreținerea e dublu ca preț. Și pentru ce? Ce face miarul și nu face un 600? Ai grija ca poți sa crapi f repde!
  3. Nu in ordinea asta. Nu prea ai cum sa îți dai seama, e filtru metalic, nu vezi în interior. După ce îl dai jos sufli în el. Prin al meu trecea aerul dar era o rezistenta f mare fata de cel nou. Având un vedere ca nu prea le schimba nimeni pt ca costa 300 lei, este extrem de probabil sa îl ai pe cel din fabrica și doar gândeștete câți ani are motocicleta. Eu as începe prin schimbarea filtrului și c u r a t a r e a injectoarelor. » Post actualizat in 16 Mar 2018 17:15 Regulatorul slabe șanse sa aibă ceva
  4. Regulator de presiune, filtru de benzina din rezervor, injectoare. Injectoarele trebuie c u r a t a t e. Costa 150-200 lei. Filtru de benzina doar ce l-am schimbat și era super obturat. Dacă nu l-ai schimbat vreodată, îți recomand să îl schimbi. Vezi ca filtrul OEM e mai ieftin decât unul aftermarket.
  5. Adică? Câți dinți în fata, cati pe spate?
  6. Consum de ulei insesizabil de la schimb la schimb.
  7. Despre Michelin power rs știți ceva? Ar fi urmașul lui pilot power 3, se spune ca sunt mai aderente și mai bune pe ud. Le folosește cineva?
  8. In momentul asta am finala slip-on arrow, filtru stock, totul în rest stock. Eu nu vreau power commander pt putere. Vreau sa fie mai smooth și sa consume mai puțin. Harta de injecție stock este mai bogata decât ar fi trebuit. Și pe lângă asta modelul 2003 nu are sonda lambda și consuma mai mult decât celelalte. Cu pc se poate rezolva problema asta. O întrebare bună ar fi, sa pun pc sau instalația pt sonda lambda? Sonda, mufa și firele,nu e mare lucru. L-am lăsat pornit sa se încălzească pt testul de presiune la ulei.
  9. Între schimburi, 5000-6000 km, nu sesizez vreo schimbare a nivelului de ulei. Merge cu motul 7100 10w40. In oraș nu prea merg, doar touring. A fost pornita in garaj pentru testul de presiune ulei și compresie. A stat pornita, pe loc, cam o ora. Poate fi de aici culoarea neagra? Un simptom ar fi consumul mai ridicat decât la alte f4i.
  10. Unde se face calibrarea și verificarea injectoarelor în București?
  11. OK, care ar putea fi cauzele posibile? In poza nu arata la fel,dar pe viu,bujiile de pe cilindrii 1,2,4 sunt aproape la fel ca aspect, culoare.
  12. Nu a făcut nici o figura în mers, doar fac verificarile și schimburile de început de sezon. Consum de ulei, sau segmenți nu se pune problema, am făcut test de compresie și au toți aceeași compresie mare. Clapetele au fost sincronizare în 2017.
  13. Motorul in cauza este un f4i 2003. Bujiile sunt de pe cilindrii 1,2,3,4 de la stânga la dreapta cum te uiți la poza. Bujia de pe cilindrul 3 e mai afumata. Bujiile au pana în 10 000km, sunt schimbate la începutul sezonului 2017, sunt cele care trebuie, cumpărate după codul din manual. Care ar putea fi motivele? Jocurile la supape pe cilindrii 1,2,4: evacuare 0.27-0.29, pe cilindrul 3 este 0.30. Standard este 0.28. Admisia este 0.19-0.21 pe toți 4 și standard este 0.20. Tolerante sunt - + 0.03,deci sunt toți cilindri ok. Compresia este ok. Se pare ca s-au întors pozele invers. Ar fi cilindrii 4,3,2,1 de la stânga la dreapta.
×
×
  • Create New...