adi2001 Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salut, De cateva zile motorul CSR 125 4T din 2006 nu mai vrea sa porneasca si pace. Ceva probleme au fost cu ceva zile inainte, pornea greu la cald ,se oprea la relanti. Acuma nu mai vrea sa porneasca ,nici macar o tentativa cat de mica. Am dus carburatorul la o firma , care l-a curatat si reglat la rece adica , a strans surubul de aer la maxim si a dat inapoi 2 ture ( au spus ca ar trebui sa porneasca). Insa nimic, bujia, la 2-3 incercari de a porni, este uda. Bujia pe care o are este LG D8TC , iar cea din cartea de intretinere este NGK DR 8ES-L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Problema este ca e honda. Ia-ti suzuki si o sa se remedieze problema ! Descrie ce inseamna ca nu vrea sa porneasca. invarte motoru? sau nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi2001 Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 Problema cred ca este de la bujie. Acum cateva minute am scos bujia si am dat la automat, da cateva scantei si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Herr_brenner Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Problema ca e . Ia-ti si o sa se remedieze problema ! :: Descrie ce inseamna ca nu vrea sa porneasca. invarte motoru? sau nimic ? Bai domnule Drobete, care esti. Problema ta este ca esti frustrat. Ia-tzi CBR si o sa se rezolve problema! Ar fi ideal sa si citesti, inainte sa arunci cu noroi Este vorba de Yuki cSr 125, nu de Honda cBr 125 - dar probabil ca in "igornantza" ta nici nu stiai de Yuki. @adi> ce altceva ai vrea sa mai faca bujia cand o scotzi si dai la automat, inafara sa "dea scantei"? *headscratch* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi2001 Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 Ce bine daca ar fi Yuky sau Honda dar este CSR CUSTOM 125/4T. Este un Motor care l-am cumparat fara sa fi mers vreodata cu motocicleta. Ca acum i,mi pare rau este altceva. Spui ca o bujie trebuie sa dea scantee. Da scantee foarte putin ,pot sa dau la automat pana se termina bateria, ca nu mai vezi o scantee, decat cele de la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salut, CSR Custom 125 am si eu. Vezi topicul meu -> /index.php?/topic/667930-csr-custom-125/page__p__2944479#entry2944479 La mine a stat 2 ani nepornita in curte si am avut probleme cu pornirea. Am reusit prima oara cu contact de la redresor, fara nu ar fi mers. Asa ca am lasat bateria mai mult la incarcat, am curatat bine bujia cu o carpa uscata, am tras socul si a pornit. Nu uita sa tragi socul si eventual mai umbla putin la surubelul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi2001 Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 Am sa pun bateria la incarcat, ma gandesc sa golesc si rezervorul, sa schimb benzina. As vrea sa cumpar si o bujie NGK DR 8ES-L,sa vad pe unde gasesc. Si daca nu o duc la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Deci este acelasi model, ca cea pe care o am eu? Cat te-a costat curatarea + reglarea carburatorului? Asta daca esti din Bucuresti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi2001 Postat Aprilie 14, 2012 Autor Share Postat Aprilie 14, 2012 Da este acelas model ,chiar vroiam sa te intreb ce turatie trebuie sa aiba la relanti. Cand am cumparato avea cam 700, insa am observat ca merge mai bine la 1500. Carburatorul l-am curatat in Otopeni,firma nu este chiar specializata in moto, ei se ocupa mai mult de generatoare si alte utilaje cu motoare Honda si nu numai. Eram pregatit cu o sticla de vin bun pentru ca ii cunosteam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blueenduro Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Da este acelas model ,chiar vroiam sa te intreb ce turatie trebuie sa aiba la relanti. Cand am cumparato avea cam 700, insa am observat ca merge mai bine la 1500. Carburatorul l-am curatat in Otopeni,firma nu este chiar specializata in moto, ei se ocupa mai mult de generatoare si alte utilaje cu motoare Honda si nu numai. Eram pregatit cu o sticla de vin bun pentru ca ii cunosteam. Am cautat si eu bujia aia,pentru Smok.Nu se gaseste nicaieri.Am inteles ca exista ceva echivalente,sau comandata direct din Spania,unde este fabricata mobra......Oricum..sunt in dubii cu fiabilitatea acestor motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi2001 Postat Aprilie 14, 2012 Autor Share Postat Aprilie 14, 2012 Acum am intrat in casa....... Motorul a pornit la prima cheie Am gasit la un magazin de piese auto o bujie NGK DR8EA, nu este NGK DR8ES-L,dar a mers. Reglajul carburatorului a fost bun, am mai dat o tura aer pentru ca intrerupea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Da este acelas model ,chiar vroiam sa te intreb ce turatie trebuie sa aiba la relanti. Cand am cumparato avea cam 700, insa am observat ca merge mai bine la 1500. Carburatorul l-am curatat in Otopeni,firma nu este chiar specializata in moto, ei se ocupa mai mult de generatoare si alte utilaje cu motoare Honda si nu numai. Eram pregatit cu o sticla de vin bun pentru ca ii cunosteam. La mine sta la 2000 la relanti, asta pentru trebuie curatat si reglat carburatorul. Sper sa rezolv saptamana viitoare. In general, stiu ca trebuie sa stea la 1000 de ture. Cati km rulati are a ta? Dupa ce o rezolv, te caut poate ne vedem, fiind tot din Bucuresti. Am cautat si eu bujia aia,pentru Smok.Nu se gaseste nicaieri.Am inteles ca exista ceva echivalente,sau comandata direct din Spania,unde este fabricata mobra......Oricum..sunt in dubii cu fiabilitatea acestor motociclete Eu am gasit la un moment dat pe internet la un magazin din Cluj, trebuia sa fac comanda. Dar am curatat bine bujia veche si a mers. Editat Aprilie 14, 2012 de Smok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi2001 Postat Aprilie 15, 2012 Autor Share Postat Aprilie 15, 2012 HRISTOS A INVIAT si un Paste Fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 adi2001, mai esti pe aici? Pana la urma bujia NGK DR 8ES-L este compatibila cu LG D8TC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lali_zizi Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 salut, mi-am luat si eu azi o motocicleta ca a voastra. ce imi puteti spune despre fiabilitate, costul pieselor, daca se gasesc... etc a aparut si o prima problema: peste 4000 r/min, incepe sa zdrangane. Nu stiu ce e, dar lantul nu e ca l-am strans... Pls help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.