Sari la conținut

CSR 125 Probleme pornire


adi2001
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

De cateva zile motorul CSR 125 4T din 2006 nu mai vrea sa porneasca si pace.

Ceva probleme au fost cu ceva zile inainte, pornea greu la cald ,se oprea la relanti.

Acuma nu mai vrea sa porneasca ,nici macar o tentativa cat de mica.

Am dus carburatorul la o firma , care l-a curatat si reglat la rece adica , a strans surubul de aer la maxim si a dat inapoi 2 ture ( au spus ca ar trebui sa porneasca).

Insa nimic, bujia, la 2-3 incercari de a porni, este uda.

Bujia pe care o are este LG D8TC , iar cea din cartea de intretinere este NGK DR 8ES-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ca e . Ia-ti si o sa se remedieze problema ! :: Descrie ce inseamna ca nu vrea sa porneasca. invarte motoru? sau nimic ?

 

Bai domnule Drobete, care esti.

Problema ta este ca esti frustrat. Ia-tzi CBR si o sa se rezolve problema! :haha:

Ar fi ideal sa si citesti, inainte sa arunci cu noroi :P

 

Este vorba de Yuki cSr 125, nu de Honda cBr 125 - dar probabil ca in "igornantza" ta nici nu stiai de Yuki.

 

 

@adi> ce altceva ai vrea sa mai faca bujia cand o scotzi si dai la automat, inafara sa "dea scantei"? *headscratch*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine daca ar fi Yuky sau Honda dar este CSR CUSTOM 125/4T.

Este un Motor care l-am cumparat fara sa fi mers vreodata cu motocicleta.

Ca acum i,mi pare rau este altceva.

Spui ca o bujie trebuie sa dea scantee. Da scantee foarte putin ,pot sa dau la automat pana se termina bateria, ca nu mai vezi o scantee, decat cele de la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

CSR Custom 125 am si eu. Vezi topicul meu -> /index.php?/topic/667930-csr-custom-125/page__p__2944479#entry2944479

La mine a stat 2 ani nepornita in curte si am avut probleme cu pornirea. Am reusit prima oara cu contact de la redresor, fara nu ar fi mers. Asa ca am lasat bateria mai mult la incarcat, am curatat bine bujia cu o carpa uscata, am tras socul si a pornit.

Nu uita sa tragi socul si eventual mai umbla putin la surubelul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este acelas model ,chiar vroiam sa te intreb ce turatie trebuie sa aiba la relanti.

Cand am cumparato avea cam 700, insa am observat ca merge mai bine la 1500.

Carburatorul l-am curatat in Otopeni,firma nu este chiar specializata in moto, ei se ocupa mai mult de generatoare si alte utilaje cu motoare Honda si nu numai.

Eram pregatit cu o sticla de vin bun pentru ca ii cunosteam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este acelas model ,chiar vroiam sa te intreb ce turatie trebuie sa aiba la relanti.

Cand am cumparato avea cam 700, insa am observat ca merge mai bine la 1500.

Carburatorul l-am curatat in Otopeni,firma nu este chiar specializata in moto, ei se ocupa mai mult de generatoare si alte utilaje cu motoare Honda si nu numai.

Eram pregatit cu o sticla de vin bun pentru ca ii cunosteam.

 

Am cautat si eu bujia aia,pentru Smok.Nu se gaseste nicaieri.Am inteles ca exista ceva echivalente,sau comandata direct din Spania,unde este fabricata mobra......Oricum..sunt in dubii cu fiabilitatea acestor motociclete :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am intrat in casa.......:moto:

Motorul a pornit la prima cheie

Am gasit la un magazin de piese auto o bujie NGK DR8EA, nu este NGK DR8ES-L,dar a mers.

Reglajul carburatorului a fost bun, am mai dat o tura aer pentru ca intrerupea.:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este acelas model ,chiar vroiam sa te intreb ce turatie trebuie sa aiba la relanti.

Cand am cumparato avea cam 700, insa am observat ca merge mai bine la 1500.

Carburatorul l-am curatat in Otopeni,firma nu este chiar specializata in moto, ei se ocupa mai mult de generatoare si alte utilaje cu motoare Honda si nu numai.

Eram pregatit cu o sticla de vin bun pentru ca ii cunosteam.

La mine sta la 2000 la relanti, asta pentru trebuie curatat si reglat carburatorul. Sper sa rezolv saptamana viitoare. In general, stiu ca trebuie sa stea la 1000 de ture.

Cati km rulati are a ta?

Dupa ce o rezolv, te caut poate ne vedem, fiind tot din Bucuresti.

 

Am cautat si eu bujia aia,pentru Smok.Nu se gaseste nicaieri.Am inteles ca exista ceva echivalente,sau comandata direct din Spania,unde este fabricata mobra......Oricum..sunt in dubii cu fiabilitatea acestor motociclete :-L

Eu am gasit la un moment dat pe internet la un magazin din Cluj, trebuia sa fac comanda. Dar am curatat bine bujia veche si a mers. :friends:

Editat de Smok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

salut, mi-am luat si eu azi o motocicleta ca a voastra. ce imi puteti spune despre fiabilitate, costul pieselor, daca se gasesc... etc

 

a aparut si o prima problema: peste 4000 r/min, incepe sa zdrangane. Nu stiu ce e, dar lantul nu e ca l-am strans... Pls help

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...