Snickers Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Salutare,ma confrunt cu o problema,este vorba de releu de incarcare al unui SRAD din 98.Am cumparat o baterie noua am masurat incarcarea si imi arata in relanti 13.60 / turat la 5000rpm 13.22 ( variaza ) si cu farurile aprinse 12.50.In carte scrie 13.5 - 15V la 5000 rpm si cu consumatoarele pornite.Acum ma gandesc sa fie alternatorul de vina sau releul.Alternatorul l-am masurat scoate 55V la 5000rpm nu variaza.Si inca o problema cum pot masura releul de incarcare?In manual scrie ca trebuie sa am pus multimetrul pe dioda si trebuie sa imi arate V. Nu inteleg cum sa masor dioda daca din mufe nu iese curent diodele se masoara sub curent daca stiu bine.Am sa atasez tabelul daca intelege cineva ceva poate ma ajuta.Multumesc anticipat si asfalt uscat pentru voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Salutare. Uita te la asta Tipul explica cum se masoara diodele, dar partea de regulator a tensiunii poate fi defecta chiar daca diodele sunt ok. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Se ia un multimetru si se masoara exact ca in manual (asta daca stii sa folosesti un multimetru).Masori alternatorul intre spire si fata de masa,din experienta releul nu prea ai ca sa masori la el(mai sunt topicuri pe tema asta)daca nu ai probleme cu alternatorul iar bateria e buna masori curentul absorbit de instalatie(tot cu multimetrul si cu specificatiiloe din manual)si daca toate sunt ok cumperi un releu nou si de obicei de calitate asta ca sa nu cumperi altul la anul si spor la treaba.Daca nici acum nu ai inteles dute la un mecanic PRICEPUT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Salutare,ma confrunt cu o problema,este vorba de releu de incarcare al unui SRAD din 98.Am cumparat o baterie noua am masurat incarcarea si imi arata in relanti 13.60 / turat la 5000rpm 13.22 ( variaza ) si cu farurile aprinse 12.50.In carte scrie 13.5 - 15V la 5000 rpm si cu consumatoarele pornite.Acum ma gandesc sa fie alternatorul de vina sau releul.Alternatorul l-am masurat scoate 55V la 5000rpm nu variaza.Si inca o problema cum pot masura releul de incarcare?In manual scrie ca trebuie sa am pus multimetrul pe dioda si trebuie sa imi arate V. Nu inteleg cum sa masor dioda daca din mufe nu iese curent diodele se masoara sub curent daca stiu bine.Am sa atasez tabelul daca intelege cineva ceva poate ma ajuta.Multumesc anticipat si asfalt uscat pentru voi. Masoara:Sa nu ai scurt pe bobinele statorului ai 3 fire galbene. Fazele luate doua cate doua trebuie sa scoata de obicei 60-80 volti curent alternativ la 5000rpm asta pentru stator. Daca pe stator masuratorile ies cumpara un releu nou ca de acolo este sigur problema. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Masoara:Sa nu ai scurt pe bobinele statorului ai 3 fire galbene. Fazele luate doua cate doua trebuie sa scoata de obicei 60-80 volti curent alternativ la 5000rpm asta pentru stator. Daca pe stator masuratorile ies cumpara un releu nou ca de acolo este sigur problema. Bafta in plus masoara fiecare fir sa nu dea la masa (din cele 3 de la alternator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 Ok baietzi merci pentru indrumari,totul e ok in afara de releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.