andreih Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Salutare, E inca devreme sa sun mecanici asa ca incep pe forum. Am constatat aseara cand am pornit mobra sa dau o tura ca e mai silentioasa ca de obicei. Mut indicatorul de pe bord pe turometru si nu mare mi-e surpriza sa vad ca de la 1200-1100 la cat statea de obicei a scazut la 800-900. Plec cu ea sa vad ce se intampla dupa ce se incalzeste. Dupa ce merg un pic isi revine la 1100-1200 cat timp stau pe liber sau in abreiaj. Aici ieri am crezut ca mi s-a parut dar azi am patit aceeasi chestie: cu ambreiajul tras, motorul s-a oprit. Ieri cred ca a durat 1 secunda pentru ca mergeam si l-a reluat imediat. Azi dimineata, adica acum 5-10 minute, pleaca de dimineata cu torumetru ok, ajung pe pasajul basarabi, cand dau sa cobor si sa schimb intr-o treapta inferioara, vad 0 pe turometru si motorul oprit. De data asta ma opresc pe laterala. Apas starterul, turatii foarte mici, 600-700, motorul se opreste iar imediat. Fac figura asta de 2-3 ori, dupa asta accelerez puternic cand pornesc si reusesc sa o pornesc. Mobra e o Yamaha FZ6 din 2004, a mers perfect pana acum. Am schimbat eu de curand bateria (acum o saptamana). Ma gandesc ca poate am atins pe acolo ceva, dar ma indoiesc (mai mult sper). Din cate stiu de la fostii proprietari, senzorul cu care au avut toate FZ-urile de prin 2004 problema a fost deja schimbat. Din ce am mai sapat pe net, o multime de raideri se plang de acelasi sindrom dar nu am gasit inca pe net si o explicatie solida. http://www.faqs.org/car/yamaha-fz6-2004/#complaints_0 Apreciez pareri, sfaturi, orice. Momentan sunt la munca si sincer ma gandesc daca e sau nu sigur sa ma intorc cu ea acasa. Asfalt uscat, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Nu stiu exact care e faza cu electronica, dar asta am intalnit-o la o masina pe injectie. Schimbat bateria si incepuse sa faca asa. Era vorba de nu stiu ce setare la un senzor TPS-ceva cu viteza (sau IAC -idle air control parca). Am pus contactul vreo 10-20 de secunde, dupa ce am dat jos bornele 1 minut si si-a revenit. Dar ma repet, nu prea stiu ce electonica, senzori are FZ-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Am avut aceiasi problema pe r6, am curatat tps.ul si am ridicat si turometru la pozitia lui initiala, nu am mai avut probleme, initial am crezut ca.s bujiile...daca vrei sa stii cum poti sa faci asta da.mi un pm. Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.