adidas Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Va salut! Am si eu o intrebare. Se pricepe care dintre voi sa transforme o janta cu spite si camera, intr-o janta tubeless. Stiu ca multi enduristi au facut aceasta miscare. Avantajele ar fi nenumarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Va salut! Am si eu o intrebare. Se pricepe care dintre voi sa transforme o janta cu spite si camera, intr-o janta tubeless. Stiu ca multi enduristi au facut aceasta miscare. Avantajele ar fi nenumarate. TUbliss se numeste sistemul. Cam asa se monteaza: http://www.youtube.com/watch?v=gmrEFqFk1yo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 e o prostie totala, pune muss si ai scapat de pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 8, 2012 Autor Share Postat Mai 8, 2012 Din ce stiu, citit..nu e tocmai ok. Vroiam ceva mai simplu, o idee de astupat capetele spitelor. Teoretic stiu cateva metode, dar vroiam sa stiu pe cineva care chiar a facut acest lucru si ma poate ajuta si pe mine. Cred ca cel mai simplu ramane kitul OUTEX (e pe youtube un video) urmat de astupare cu silicon si un power tape ceva peste. PS. Nu am enduro, am pus intrebarea aici pentru ca voi sunteti mai in tema cu aceste practici. Am un Ducati Sport Classic 1000 cu jante clasice pe spite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 pai si asa multe pene ai facut de iti trebuie tubeless?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 8, 2012 Autor Share Postat Mai 8, 2012 Doar una, in prima saptamana dupa ce am luat moto, ea fiind nou nouta Daca renunt la camere, am mai multe avantaje, reduc greutatea rotilor substantial, undeva pe la 2,7 kg la ambele roti, riscul de explozie dispare, manevrabilitate sporita, imi e mult mai usor sa repar o pana pe un drum pustiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Deci da iti scuzam off topicul dar..... arata intr-un mare fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_eugen Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 De ce nu folositi cateva idei de la bicle ? Se foloseste un rim-tape , adica o banda lata 1-2-3 cm , cat tine regiunea spitelor , iar in interior se baga solutie antipana , cam 40-50 ml , o solutie care etanseaza perfect . Si in cazul in care ai pana , acea solutie ramane activa si rezista foarte bine la intepaturi de cuie si alte "penetrari" asemanatoare : http://www.marosbike.ro/index.php?modul=catalog&idcategory=890&page=1&idbrand=0&search=&price=&p=&orderby=%20price_resell%20asc,%20price_promo%20asc http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=1883 http://playbike.ro/produs.php?id_produs=9432 http://playbike.ro/produs.php?id_produs=9704 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 8, 2012 Autor Share Postat Mai 8, 2012 Mersi de info Marius, am sa ma interesez. Ideea e foarte buna Multumesc pentru aprecieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Sau faci rost de jante turnate. Astfel scapi si de greutatea suplimentara a spitelor. Deasemenea si de aerul "clasic" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 pai nu e pacat sa tunezi "modern" modelul asta???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=33&t_id=346&s=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.