baluba16 Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Vand un carburator de MZ Difuzor de 28 mm, jicloarele originale Stare foarte buna, 50 roni Dati PM si va dau nr de telefon Prietene acum vorbesc fara suparare, sau sa ma intereseze carburatutul tau,....... Stiu cam cum is' preturile la carburatoare noi de comuniste dar 50roni mi s pare "bagare de mana" , ca la banii aia iti ei un mikuni sau keihin......daca sti de unde sa le iei....... Eu iti urez BAFTA la vanzare!!!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 mai e valabil anuntul? la ce tip de MZ merge? eu am un etz 250 si camera shibarului e cam uzata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 mai e valabil anuntul? la ce tip de MZ merge? eu am un etz 250 si camera shibarului e cam uzata. Anuntul e valabil Dar pentru ETZ iti trebuie cu difuzor de 30, iar ce am eu e cu dufuzor de 28 --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 08:00 ------------- Prietene acum vorbesc fara suparare, sau sa ma intereseze carburatutul tau,.. Nu sunt prietenul tau Si eu vând un carburator, nu un carburatut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Anuntul e valabil Dar pentru ETZ iti trebuie cu difuzor de 30, iar ce am eu e cu dufuzor de 28 daca nu-i ptr. ETZ, atunci ptr. ce-i? De ES nu-i , al meu arata altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 daca nu-i ptr. ETZ, atunci ptr. ce-i? De ES nu-i , al meu arata altfel Nici cu ale mele de pe ES nu seamana. Si daca ma gandesc bine nici cu ala de CZ nu seamana. Sigur ii de MZ? poate-i de IJ sau mai stiu eu... parca IJ-u' avea asa rotunjit vasul plutitorului. La MZ-urile stiute de mine, vasul este cilindric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 nu pare a fi carburator de mz, cred ca mai degraba este un carburator de jawa, poate chiar de la un OHC500, dar nu bag mana in foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Vand un carburator de MZ Difuzor de 28 mm, jicloarele originale Stare foarte buna, 50 roni Dati PM si va dau nr de telefon Nu-I nici de ES si nici de ETZ , dar seamana cu cel de ETZ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Salut. Tataie, daca este OK ia-l si foloseste-l cu nadejde. Este carburator care se folosea pe MZ parca Trophy se numea.( Ala "git de lup" dar cu far patrat.) Eu am folosit pe ES 250. Asa ca.....nu mai arde gazul pe linga. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 cine-i tataie ... ? si cine arde gazul ? eu de pilda ceream lamuriri ptr. ca ma interesa de la ce e , voiam sa-l pun pe ES. Nu-i logic sa cer lamuriri ce soi e ca sa stiu daca se brodeste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 cine-i tataie ... ? si cine arde gazul ? eu de pilda ceream lamuriri ptr. ca ma interesa de la ce e , voiam sa-l pun pe ES. Nu-i logic sa cer lamuriri ce soi e ca sa stiu daca se brodeste ? Este de Trophy, si este in stare destul de buna Si terminati cu aberatiile ca ar fi de IJ sau de JAWA, ca eu stiu mai bine ce vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 m-ar intresa carburatoru pt un prieten iti trimit pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Salut. Hai sa va lamureasca putin "tataia". A existat in anii '80 modelul MZ 150 si 250 Trophy. In tara nu au patruns multe motociclete. In linie mare se pastra linia lui ES. Git de lup, dar cu farul patrat, saua era comuna ptr. 2 persoane, motorul prins de cadru la fel ca la ES dar cilindrul si chiulasa aveau forma patrata cu aripioare de racire mari (ca la ETZ). Motorul nu era "prins de nas" (adica legatura elastica intre chiulasa si cadru cum este la ETZ) repet era numai prins de cadru la partea de jos a motorului. Motorul mergea bine, fara trepidatii (doar era MZ) si minca pamint si nori ptr. vremea aceea. Carburatorul in cauza, caci de la asta am pornit, era prins de cilindru tot cu o galerie de aspiratie facuta INVERS fata de cea a lui ES. Adica nu mai intra carburatorul peste stutul galeriei strins cu colier. Intra stutul carburatorului in galerie, iar aceasta avea pe lateral 2 suruburi de M6 care stringeau si etansau legatura dintre carburator si galerie. Ptr. adaptarea acestui carburator ori trebuie sa ai si galeria de aspiratie, ori trebuie sa o confectionezi (cum am facut eu). Tipul asta de carburator pot sa spun ca este chiar foarte bun si ptr. ES 250. Daca v-am lamurit bine, daca nu, asta e, mai tragem o data. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 (editat) A existat in anii '80 modelul MZ 150 si 250 Trophy. cica asta-i din 69 Editat Decembrie 1, 2007 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Salut. Exact despre modelul asta este vorba. In ce an a aparut, la ei , nu stiu si nici nu am stat sa ma documentez. Chiar daca erau model mai nou, nu m-au interesat, au intrat in tara un numar mic de motociclete, piese ptr. ele ioc si pe deasupra erau si f. scumpe motocicletele chiar la SH. Piesele erau aduse din DDR cu chiu cu vai de cunostinte care plecau in excursie in DDR si de multe ori "uitau" sa cumpere ce-i rugai, dar i-si faceau "treaba " lor care era mai usoara decit fierataniile altuia. Asa a fost atunci, asa erau oamenii (de parca acum ar fi altfel). Am preferat sa cumpar atunci un model mai vechi dar cu care sa merg fara teama ca daca se strica ceva, am dato-n gard. Oricum in toata "haiduceala" mea prin tara nu cred ca am intilnit 10 bucati de Trophy. In Constanta erau 2, una de 150 care mai este si acum la un prieten si alta de 250 la alt prieten, care a plecat de mult si nu se stie pe unde mai e. Chiar nu am fost curios sa ma uit pe tablita de date sa vad anul de fabricatie. Scuze ptr. "out-topic" dar sper ca am lamurit enigma cunoasterii carburatorului de Trophy. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roby_nitr0 Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 (editat) Acum ceva vreme va spun cu parere de rau ca mi-am vandut mobra si m-am dat pe japoneze. Mai am niste piese de mobra, cele din pozele de mai jos,daca sunteti interesati pretzurile le puneti voi: Editat Septembrie 23, 2008 de roby_nitr0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iarba Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 sal cumpar rezervor M72 s_au unul latzit adaptat pentru nipru,merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.