sco. Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 am vazut cateva clipuri pe youtube ( ) cu roti SM spitate sau nu ,vopsite jumatate negru si jumatate portocaliu.a mai facut cineva asta?tine vopseaua daca se face conditionarea rotii corect (degresare,smirgheluire etc) ?vorbesc de operatiune facuta in garajul fiecaruia,nu la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 La supermoto cred ca rezista o vopsea "home made", la enduro trebuie vopsire in camp electrostatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 20, 2012 Autor Share Postat Mai 20, 2012 ... la enduro trebuie vopsire in camp electrostatic. clar! chiar nu a facut nimeni din Romanica asta la SM sa ne dea un sfat/idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 cea mai buna treaba este eloxarea, rotile din clip nu sunt de supermoto, sunt roti adaptate de pe alta motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 clar! chiar nu a facut nimeni din Romanica asta la SM sa ne dea un sfat/idee? Baieti eu am facut asta la bicicleta. Am schimbat butucii si daca tot eram cu cercurile in mana m-am gandit sa le vopsesc 50 - 50 vazusem ideea asta la Aprilia SXV din campionatul francez de SM. Am luat vopsea din OBOR la spray am acoperit frumos jumatate de janta ( idem pt cealalta jumatate ) am dat 3 straturi de vopsea dupa ce in prealabil am smirgheluit si curatat cercurile. Rotile nu le mai am acum, le-am vandut, dar in orice caz pt uz civil in parc in oras & 2 - 3 iesiri la munte cu bicicleta+iesiri pe timp de iarna prin zapada, vopseaua aceea a ramas pe jante nu s-a deteriorat. Operatiunea am facut-o evident in garajul meu. Banuiesc ca ar tine la fel de bine si pe niste jante de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 20, 2012 Autor Share Postat Mai 20, 2012 sa speram ca sigur o sa le fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) Jantele din campionate, de la tuneri, etc, sunt jante de aluminiu eloxate. Acum mai bine de 1 an, cand eram cu jantele de la Tenere duse la reconditionat am vrut sa le fac jumatate polish si jumatate rosu/bordeaux eloxat. Inca nu este o operatiune ieftina la noi. In zona de vest nu stiu pe nimeni sa faca eloxari de piese mari. @Giz de pe forum aka GIZ Powder Coating pe google avea in plan asa ceva pentru piese mai mici. Luati legatura si cu el. Poate s-a apucat de asa ceva. In perioada despre care vorbeam - acum 1 an si ceva - am gasit ceva firma mare pe la Bucuresti ce lucra industrial dar era dispusa si la lucrari mai mici pentru pretul corect. Trebuiau insa jante de aluminiu impecabile ca suprafata, ceea ce nu era cazul la mine , iar pretul a fost undeva la minim 100-150 euro/janta. Nu imi mai amintesc cu exactitate, dar ieftin nu era. Personal as merge pe vopsire in camp electrostatic cu gri argintiu sau vopseaua aceea mai noua ce imita cromul, in locul aluminiului original al jantei + culoare secundara. Si cu strat de lac de protectie aplicat si el electrostatic. Nu este "the real shit" dar este destul de pe aproape. Baiatul de mai sus, Giz, poate face asa ceva. De luat in calcul la montarea anvelopelor folosirea unor bucati de plastic putin mai late decat levierul, intre acesta si janta, pentru a nu deteriora vopseaua. Trebuie plastic cat de cat subtire si flexibil. Editat Iunie 4, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.