Sari la conținut

radu2000v

Membru
  • Număr conținut

    125
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Motocicleta
    GasGas 300 EC, TDM 900, BMW R1200GS
  • Numar moto
    multiple
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KTM 450, KTM 350 EXC-F, TDM900, Beta Rev 3
  • Alte autovehicule si vehicule
    Biciclete, Scuter, A4

Vizitatori Recenți Profil

1.167 citiri profil

radu2000v's Achievements

  1. Eu am Pirelli Scorpion Rally STR. Sunt zgomotoase pe asfalt, in rest ok, daca mai iesi offroad.
  2. Poate are aer pe circuitul de racire. Demontezi rezervorul si busonul de umplere radiator. Desfiletezi (nu complet) senzorul de temperatura din capacul motorului (de langa bujie), pana vine doar lichid fara aer. Apoi strangi senzorul termic si completezi cu antigel. Eventual la dealer pune ultima harta, e una care da mai mult ulei.
  3. Multumesc de informatii. Am vazut ceva asemanator la niste suedezi (ei au o idee si mai buna, 2 grupuri de butoane, in ambele parti ale ghidonului, dar cu costuri mari).
  4. Apoi din Europa as scoate complet procesiunile Monaco si Hungaroring.
  5. Au inceput de ceva timp discutii despre accesul in padure, poteci, drumuri, turisti. Probabil in ceva timp o sa se reglementeze cumva.
  6. Cauta ulei moto, enduro (daca este posibil), macar 10W50. 10W60 este mai bun, pe caldurile astea o sa reziste mai bine.
  7. Eu asa mi-am schimbat rulmentii la EXC-F 450: Baietii astia mai au si alte chestii interesante la ei pe site: http://www.garagenight.tv/
  8. Nu stiu o traducere, pe la noi se gasesc sub denumirea de Antrenor cu cap articulat. Pentru a desface suruburile / piulitele intepenite, ruginite sau stranse prea tare. Cuplurile ptr. strans suruburile la roata de masina sunt intre 115 - 150Nm uzual, in functie de masina, model da janta etc. Eu am un antrenor de 1/2" cu cap articulat si lungimea in jur de 600mm si inca nu am gasit vreun surub de roata la masina care sa-i reziste.
  9. r02 15 pare a fi rollover sensor, verificati cablajul de sub sea.
  10. radu2000v

    Rebobinare stator.

    Eu personal l-am bobinat pe al meu. Original sarma era de 0,9mm (cu izolatia de email). Pentru bobinare am folosit sirma ceva mai groasa 1mm (1,05 cu izolatie). Dupa un an si ceva rezista. Am incercat sa impregnez bobinajul in rasina, dar nu a rezistat rasina, nu stiu daca din cauza uleiului, a temperaturilor, vibratiilor sau ca era rasina chinezeasca. Atasez schema electrica de la KTM 450 EXC-F din 2008. Se vede clar circuitul pentru lumini, firul galben, iese din alternator (notat cu 2 pe schema) si trece doar prin comutatorul de lumini 9 , pana la bec 13. In releul regulator original KTM redresarea este monoalternanta, se foloseste firul alb si masa (cadrul moto), aici sunt alte pirderi, cred ca pentru incarcare mai ajung 15-20W. Din releul regulator iese firul galben-rosu care incarca bateria (tot aici se conecteaza ventilatorul si demarorul). Mai atasez un document de la Trailtech prin care se poate "modifica" statorul pentru a unifica cele doua circuite lumini si incarcare intr-unul singur si a face redresare bialternanta (trebuie cumparat doar releul). AC to DC stator conversion.pdf
×
×
  • Creează nouă...