Sari la conținut

radu2000v

Membru
  • Număr conținut

    119
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre radu2000v

  • Rang
    Incepator

Metode de contact

  • Yahoo
    radu2000v

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Motocicleta
    KTM 300 EXC, Beta Rev3
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KTM 450, KTM 350 EXC-F

Vizitatori Recenți Profil

198 citiri profil
  1. radu2000v

    Hard la inaltime

    Au inceput de ceva timp discutii despre accesul in padure, poteci, drumuri, turisti. Probabil in ceva timp o sa se reglementeze cumva.
  2. radu2000v

    Face cineva trial pe aici ?

    Greu cu piesele...
  3. radu2000v

    Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)

    Cauta ulei moto, enduro (daca este posibil), macar 10W50. 10W60 este mai bun, pe caldurile astea o sa reziste mai bine.
  4. radu2000v

    Hard Enduro Maramures 2017 - FULL PROLOG

    Era horror pe ploaie
  5. Eu asa mi-am schimbat rulmentii la EXC-F 450: Baietii astia mai au si alte chestii interesante la ei pe site: http://www.garagenight.tv/
  6. radu2000v

    Scule calitate /de unde cumparam?

    Nu stiu o traducere, pe la noi se gasesc sub denumirea de Antrenor cu cap articulat. Pentru a desface suruburile / piulitele intepenite, ruginite sau stranse prea tare. Cuplurile ptr. strans suruburile la roata de masina sunt intre 115 - 150Nm uzual, in functie de masina, model da janta etc. Eu am un antrenor de 1/2" cu cap articulat si lungimea in jur de 600mm si inca nu am gasit vreun surub de roata la masina care sa-i reziste.
  7. radu2000v

    Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)

    r02 15 pare a fi rollover sensor, verificati cablajul de sub sea.
  8. Vand urmatoarele cauciucuri folosite foarte putin: Metzler fata 90/90-21 dot 0816 160 Lei Metzler spate 140/80-18 dot 0316 170 Lei Maxis spate 140/80-18 dot 2615 170 Lei Maxix spate 140/80-18 dot 2615 170 Lei tel. 0744 / 82.02.89
  9. Era si in calendarul FRM cursa asta ? http://www.frm.ro/category/calendar/
  10. radu2000v

    Rebobinare stator.

    Eu personal l-am bobinat pe al meu. Original sarma era de 0,9mm (cu izolatia de email). Pentru bobinare am folosit sirma ceva mai groasa 1mm (1,05 cu izolatie). Dupa un an si ceva rezista. Am incercat sa impregnez bobinajul in rasina, dar nu a rezistat rasina, nu stiu daca din cauza uleiului, a temperaturilor, vibratiilor sau ca era rasina chinezeasca. Atasez schema electrica de la KTM 450 EXC-F din 2008. Se vede clar circuitul pentru lumini, firul galben, iese din alternator (notat cu 2 pe schema) si trece doar prin comutatorul de lumini 9 , pana la bec 13. In releul regulator original KTM redresarea este monoalternanta, se foloseste firul alb si masa (cadrul moto), aici sunt alte pirderi, cred ca pentru incarcare mai ajung 15-20W. Din releul regulator iese firul galben-rosu care incarca bateria (tot aici se conecteaza ventilatorul si demarorul). Mai atasez un document de la Trailtech prin care se poate "modifica" statorul pentru a unifica cele doua circuite lumini si incarcare intr-unul singur si a face redresare bialternanta (trebuie cumparat doar releul). AC to DC stator conversion.pdf
  11. radu2000v

    Rebobinare stator.

    2T in general (2014 sigur) nu au statorul in ulei. Prin debobinarea statorului o sa-ti dai seama cum sunt legate, partial am reusit si eu (deoarece erau carbonizate spirele). La 4T dupa 2012, au toate releu, nu sunt circuite separate iluminare-incarcare. Becurile raman pe baterie, dupa oprirea motorului, timp de cateva secunde. La fel la pornirea motorului (cu comutatorul de lumini pe ON) farul se aprinde dupa cateva secunde (cand cupleaza releul). Atasat o parte din schema electrica 350EXC-F din 2015 A11 EFI G20 Alternator K12 Releu Lumini K30 Power Relay T20 Regulator Relay X295 conector de diagnoza Firul wh-pk (alb-roz) este cel de care ziceam ieri, comanda releului de lumini.
  12. radu2000v

    Rebobinare stator.

    @andrei belcic Atasat o poza gasita la intamplare pe net. Bobina izolata cu galben este singura care alimenteaza CDI-ul. Pozitia ei este cu capul in jos (sta in ulei) si dupa ceva ani de functionare izolatia galbena devine neagra. Firele rosu-alb si rosu-negru merg direct in CDI. Unul din aceste fire s-a carbonizat la mine, a facut flama si a stricat bobinele. Din poza se mai vede ca un galet este ca si inexistent (are doar un singur rand de sarma). Raman 6 galeti, care daca o sa te uiti pe schema electrica, duc la far si la releu (doua circuite diferite). La modelul actual (dupa 2012) este releu electric, comanda se face prin firul alb-roz (daca imi aduc bine aminte). Dupa pornirea motorului, se genereaza tensiune de alternator, se aude cum comuta releul si daca comutatorul de lumini este pe pozitia aprins se aprinde farul. La oprirea motorului se aude si mai bine comutarea releului. Deci nici vorba de condensator.
  13. radu2000v

    Rebobinare stator.

    Modificarea asta http://www.trailtech.net/stators-flywheels/ktm-stator-kits/sr-8310 am facut-o la fostul (450 din 2008), dupa ce firele care alimenteaza CDI-ul s-au carbonizat, au facut flama si au carbonizat si bobinajul statorului. Am comandat doar releul Trailtech si mi-am bobinat eu statorul. Initial statorul are 3 bobine ptr. bec (iluminat) si trei bobine ptr. baterie, demaror, ventilator etc. Fiecare circuit are maxim 30-40W, deficienta majora este ca daca ai gatat bateria (demaror+ventilator), trebuie vreo ora pentru a se reincarca bateria (din 30W, plus redresare mono, probabil incarca cu max 15W). Prin rebobinare + releul Trailtech am obtinut ~100W (daca bateria era descarcata, toti 100W incarca bateria). Dupa 2012 au trecut la stator+ releu incarcare trifazic si putere ~165W. Farul se alimenteaza din releu, ramane cateva secunde aprins dupa oprirea motorului (ca si la Trailtech).
  14. radu2000v

    Reinnoire polita RCA emag

    Am incercat si eu pe mai multe site-uri, obtin preturi identice. Caca de sistem
×