Eu personal l-am bobinat pe al meu. Original sarma era de 0,9mm (cu izolatia de email). Pentru bobinare am folosit sirma ceva mai groasa 1mm (1,05 cu izolatie). Dupa un an si ceva rezista. Am incercat sa impregnez bobinajul in rasina, dar nu a rezistat rasina, nu stiu daca din cauza uleiului, a temperaturilor, vibratiilor sau ca era rasina chinezeasca.
Atasez schema electrica de la KTM 450 EXC-F din 2008. Se vede clar circuitul pentru lumini, firul galben, iese din alternator (notat cu 2 pe schema) si trece doar prin comutatorul de lumini 9 , pana la bec 13.
In releul regulator original KTM redresarea este monoalternanta, se foloseste firul alb si masa (cadrul moto), aici sunt alte pirderi, cred ca pentru incarcare mai ajung 15-20W. Din releul regulator iese firul galben-rosu care incarca bateria (tot aici se conecteaza ventilatorul si demarorul).
Mai atasez un document de la Trailtech prin care se poate "modifica" statorul pentru a unifica cele doua circuite lumini si incarcare intr-unul singur si a face redresare bialternanta (trebuie cumparat doar releul).
AC to DC stator conversion.pdf