Sari la conținut

Cauciucuri Soft-enduro Calitate Medie


Postări Recomandate

In primul rind vreau sa mentionez ca sint super incepator in domeniu moto asa ca nu dati cu pietre va rog :cheers:

Imi pare rau ca deschid din nou subiectul aceasta.... am citit tot ce am prins despre ce a mai scris lumea pe aici apropos de anvelope soft-enduro... Din pacate inca nu am gasit raspunsurile care sa ma ajute... am vazut ca accentul in general se pune pe anvelope Mitas... se prefera in general ce e mai ieftin.... dar oare e si bun?

 

Am o Cagiva Canyon 500... Pe fata am un cauciuc Dunlop care e foarte imbatrinit (cu foarte multe microfisuri) si pe spate un Mitas nu foarte rulat (sa zic 5-7000 km din ce ma pricep) dar care nu e grozav... ambele sint cu profil cam ca cele din poza... nu am poze fix cu ce am pe motor din pacate... dar ca sa va faceti o idee cred ca merge...

 

As dori sa-mi schimb ambele anvelope cu unele care sa-mi confere o aderenta buna si foarte buna pe sosea (atit uscata cit si uda) si buna sau multumitoare pe un drum de tara neasfaltat (sau soft offroad...)

Ce sa aleg? Ce firma? Ce profil e bun? M-ar interesa o anvelopa de calitate medie... nu Mitas de 2 milioane dar nici una de 8 milioane....

 

Multumesc mult pentru ajutor!

post-12825-1162466250_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg ce au Mitasurile pt soft-enduro....ce-i asa rau la ele?

 

Eu nu am zis ca au ceva... dar vreau ceva bun (mai bun ca mitas-ul). Nu am un super motor ca sa-i pun cele mai scumpe anvelope dar vreau sa am niste anvelope bune cu aderenta buna/foarte buna pe uscat si ud. Ce am observat e ca mitas-ul care il am pe spate nu se comporta prea bine pe umezeala sau pe asfalt ud... pe asfalt uscat e ok dar nu super... dar deh... la cit costa ar fi chiar ciudat sa fie super bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, poate nu ai ales bine profilul! Daca ai profil de cross,poate fi si cea mai tare marca ca oricum pe asfalt ud esti ca la sanius.Eu nu ma pot pronunta inca din simplul motiv ca de abia am incaltat tarlia femeii si nu prea a apucat sa se dea cu ea.Oricum pana acum, din putinul ce m-am dat eu cu ea mi s-au parut ok caucioacele dar intradevar le-am luat pe cele cu profil enduro/strada(E08 parca :cheers:) .La padure, pe umezeala se prea poate sa fie egale cu 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, poate nu ai ales bine profilul! Daca ai profil de cross,poate fi si cea mai tare marca ca oricum pe asfalt ud esti ca la sanius.Eu nu ma pot pronunta inca din simplul motiv ca de abia am incaltat tarlia femeii si nu prea a apucat sa se dea cu ea.Oricum pana acum, din putinul ce m-am dat eu cu ea mi s-au parut ok caucioacele dar intradevar le-am luat pe cele cu profil enduro/strada(E08 parca :cheers:) .La padure, pe umezeala se prea poate sa fie egale cu 0.

 

Man, cu astea a venit incaltata... nu ma pricep prea bine de asta incerc sa aflu cit mai multe pareri. Profilul e cel din poze... pe ud nu esti chiar zero daca sint bune anvelopele.... binenteles ca nu o sa fie nici pe departe ca pe uscat dar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cat cauciucul atinge mai mult asfaltul (ma refer sa suprafata de contact, aia in cm2), cu atat aderenta este mai buna. Nu este logic ? Deci cea mai mare aderent o sa o ai cu un cauciuc ,,slic", aderenta scazand cu cat ,,desenul cauciucului" este mai ,,brazdat". Am spus asta in ,,trei" cuvinte, mai sunt si alti parametri, cu ar fi presiunea care o exercita motocicleta pe sol.

Daca vrei sa ai aderenta f. buna pe asfalt, trebuie sa alegi un o anvelopa cu un raport mare in favoarea partii care atinge asfaltul, in defavoarea celei ca nu atinge asfaltul. Nu trebuie sa fie ,,slic" pentru ca pe ploaie intervine fenomenul de acvaplanare la viteze mari.

 

Cu acest cauciuc, cel de mai sus, nu ai treaba off-road, esti limitat la trasee.

Nu a fost inventat, inca, anvelopa cu care sa poti poliza scaritele in viraje pe asfalt si tot odata sa poti pergurge cu suces trasee pline de mocirle si noroi.

 

Ia-ti E08 de la Mitas, pe asfalt merge ca uns(chiar si pe ala ud). Merge si un pic off-road.

 

Acum depinde mult ce trasee predomina in plimbarile tale.

 

Eu am o impresie foarte buna de Mitas E09. In afara soselei, este o placere, iar pe asfalt nu am facut diferenta intre E08 si E09. Un desavantaj este la distanta de franare pe asfalt ud, dar ma consider o persoana chibzuita si cand trebuie, motoreta mea poate merge si cu bagare de seama. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

# petrica

 

In primul rind multumesc pentru reply-ul consistent. Ce ai zis in mare parte e adevarat dar ma gindesc ca aderenta difera mult si de calitatea cauciucului (compozitia lui). De aceea as inclina sa ascult cit mai multe pareri si aventual sa aflu si de alte modele de anvelope produse si de alte firme... Stii cum e: mi-ar parea rau sa ma zgircesc la 1-2 milioane si sa ma oftic mai tirziu...

Oricum in continuare astept cit mai multe pareri... Mitas E08 pentru traseu... am notat!

Editat de edit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

# petrica

 

In primul rind multumesc pentru reply-ul consistent. Ce ai zis in mare parte e adevarat dar ma gindesc ca aderenta difera mult si calitatea cauciucului (compozitia lui). De aceea as inclina sa ascult cit mai multe pareri si aventual sa aflu si de alte modele de anvelope produse si de alte firme... Stii cum e: mi-ar parea rau sa ma zgircesc la 1-2 milioane si sa ma oftic mai tirziu...

Oricum in continuare astept cit mai multe pareri... Mitas E08 pentru traseu... am notat!

 

Eu am mai avut Metzeler (Scorpion, daca nu ma insel), cand aveam Dominator (este cauciuc enduro), nu ma incantat prea tare si am dat si o poala de bani pe ele.

 

Bine eu am si o mentalitate aparte:

 

Primavara, cand scot motoreta, e' musai sa fie totul nou pe ea, inclusiv gumele. De aceea prefer sa iau Mitas, merg un sezon si apoi ... altele. Nu m-as simti bine la inceputul sezonului sa ies cu aceleasi gume, de obicei fac cu ele intre 7000 si 10000 km.

 

Bafta ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin Anakee.

Da-i un google,nu stiu daca gasesti sh,insa daca gasesti ia-le negresit.

Zice ca-i pt "big-bore adventure touring bikes" dar cred ca ar sta bine si pe cagiva ta,si ea pe drum cu ele.

 

Uite si un link:

 

http://two-wheels.michelin.com/2w/front/in...229&lang=EN

 

PS:disclaimer:eu am una pe spate si merge "laser".

Editat de S George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

# petrica

 

si in ideea asta intreb... sa nu cumpar un cauciuc pe care sa dau o poala de bani si sa nu-mi ofere ceva realmente de banii respectivi...

 

"Primavara, cand scot motoreta, e' musai sa fie totul nou pe ea, inclusiv gumele" - sincer te inteleg foarte bine la capitolul asta... ma apuc de pe acum ca la primavara sa fie pregatita

 

 

# S George

arata chiar fain! Multumesc mult! am notat!

(sper sa le gasesc pe la noi si sa nu coste 8 mil bucata) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...