Bigfoot Postat 6 ore în urmă Autor Share Postat 6 ore în urmă La 07.08.2025 la 10:53, Kristian a spus: Beta Alp 200 nu este chiar un trial,este un dual-sport cu veleitati de trial,la fel ca Yamaha XG 250 Tricker. Mm sa zicem. Totusi o Beta Alp 200 are o baza solida adica roata 21 fata 18 spate, cadru de motocicleta de trial, 108kg rezervor de 7l. Inclusiv anvelopele se gasesc mai usor, este o plaja mai mare de optiuni aici. Yamaha Tricker XG250 totusi are roti mici 19 fata si 17 spate, cadru normal cel mai probabil un cadru de XT modificat si nu un cadru derivat din motocicletele de trial, rezervor 6l (mai mic). Avem 118kg la Tricker, 10kg in plus, in conditiile in care rotile sunt mai mici si anvelopele la fel. Ma uitam pe net.....un muzeu de 20 (douazeci) ani, costa 4000e din 2005, iar o Beta Alp 200 noua 0km, din ultima serie euro 5, 2024 fiind ultimul an de fabricatie pt Beta 200, costa 5100e-5500e depinde de dealer. Adica ce imi e 1100e in plus pt o diferenta de 20 ani si pt un produs care tehnic in opinia este superior prin prisma masei mai reduse si a rotilor corecte 21-18. Tricker e o motocicleta ok, dar mai mult de 2000e in stare tipla, cu plinul facut si revizia facuta, nu cred ca merita, cel putin dpdv rational financiar, pt o relicva de 20de ani, mai ales daca ne uitam la cat costa Beta Alp 200 2024 la 5100e sau Beta Alp 4.0 (2024 +) 5900e, aceasta din urma fiind dual sport pe bune la 140kg. Sau sa o zic altfel 4000e pt o Tricker din 2005 sau 4000e pt Beta Alp 200 din 2023-2024. Logica nu tine cu Tricker aici, desi si mie imi place Tricker ca idee de motocicleta pe care sa o ai in garaj pt palmares, dar nu la mai mult de 1500e-2000e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.