Sari la conținut

My 08 Yamaha R6


mihai.farcus
 Share

Postări Recomandate

Salutare, am reusit intr-un final sa achizitionez R6-le din foto (prima motocicleta)

 

Nu este nou, nici perfect ... dar este al meu :) si imi place

 

Ce pot spune este ca mi-am dorit de multi ani o motocicleta, (cam 10) si am citit mult pana l-am achizitionat (pe forum aici sunt de prin 2009, cand mi-am obtinut si categoria). am citit inclusiv sfaturile voastre si topicurile de pe acest forum, internet... etc.

Am inceput prin a-mi cumpara echipamentul ( tin minte acum 7 ani mi-am cumparat prima geaca moto pe care inca o mai am :) , protectii, ghete, casti ... etc )

Varianta scurta, dupa ce am cheltuit cateva mii de euro bune pe echipament as fi optat spre un naked tot pe la 600 dar mi sa oferit ocazia sa cumpar R6-le asta destul de avantajos pt mine asa ca ... here we are!

 

Parerea mea proprie si personala este ... daca citesti ce scriu in continuare, ai 20 de ani si vrei si tu R6 NU-TI CUMPARA!!!... eu am 35, cu permis auto din 97 am fost si eu, ca si tine speriat de baietii de pe forum care iti explica cum ai sa mori daca iti cumperi asa ceva. Cred ca toate acele sfaturi sunt foarte adevarate si le sustin, dar spre surprinderea mea R6 stie sa mearga si legal si chiar destul de bine. Daca o folosesti pana in 7000 de ture este foarte docila sa nu mai spun stabila dar parerea mea ese ca trebuie sa fii destul de matur psihic ca sa poti spune ca te-ai putea controla atunci cand te va manca mana dreapta ( si te va manca, din scurta proprie experienta )

 

Foarte probabil cativa or sa ma intrebe "atunci de ce ti-ai luat R6 daca nu o folosesti nici la sfert pe cat poate". Simplu, pentru ca imi place foarte mult modelul ... nu m-am simtit deloc incomod pe ea, am satisfactia banului cheltuit si nu m-a dezamagit nici o sacunda dupa ce am cumparat-o; dar... recunosc, imi este foarte frica de ea si sper ca frica sa-mi ramana pentru un timp in oase atat de mult cat sa ma pastreze intreg si sa ma bucur de ea

 

Acum, ce am mai pus pe ea: (am demontat-o eu cu mana mea a 2-a zi sa vad ce are inauntru :)... )

 

Primul pas, Instalat Alarma Scorpio cu senzor perimetru si ignition disable (anti hijack) - recomand

Leviere reglabile frana si ambreiaj (CRG - Roll a click)

Ambele pinioane lant Yamaha YZF-R6 Vortex 525 Rear Sprocket 46T BLACK / Vortex Front Sprocket 16 -T 525 Link YAMAHA YZF-R6

Lant rosu EK 525 MVXZ RED QUADRA X-RING CHAIN

Mansoane ghidon HARRIS GEL GRIPS YZF R6 CARBON FIBER RED YAMAHA

Anvelope noi Bridgestone Battlax 023 (tot dupa indelungi studii)

"Parbriz" sportech argyle series

Kit support gps/iphone4 waterproof montat pe furca (pe nuca centrala) si alimentat la baterie (foarte destept construit)

Two Brothers Racing Aluminum S1-Pro Red Stand

Husa motor

 

Daca imi mai aduc aminte cate ceva va mai spun

In caz ca vreti sa schimbati si voi cate ceva din ce vedeti mai sus nu ati mai facut asa ceva si aveti intrebari, cu mare placere...

 

Vor mai urma si alte upgrade-uri, Numai bine!

 

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/535/photohxd.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/853/photo2qeh.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/14/photo3ta.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/72/photo4frw.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/594/photo5kq.jpg/

 

photohxd.th.jpg

photo2qeh.th.jpg

photo3ta.th.jpg

photo4frw.th.jpg

photo5kq.th.jpg

Editat de mihai.farcus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mama... am reusit sa citesc tot fara sa dau de mouse sa constat ca pozele nu sunt... sunt tare dezamagit asa ca te rog totusi sa pui pozele cu bijuteria. Asfalt uscat si multi km fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin sa te felicit pt motocicleta ,este o motocicleta foarte frumoasa ,pot spune nr1 din clasa ei de multi ani,am mers acum cateva saptamani cu un r6`08 o senzatie placuta.

sa o stapanesti sanatos fara incidente

mai am de adaugat un singur lucru,presupun ca a costat undeva in jurul la 5000E+investitia in manere toba etc...

ti-ai pus niste lucruri de bun simt,foarte ok dau bine pe motocicleta ,arata senzational,excelent!WOW!!

insa ...tot sacrificiu asta si te-ai zgarcit la GUME ai pus niste gume touring pe o motocicleta SS,vreau sa te intreb dar de ce?constientizezi ca singurul contact intre tine si asfalt este prin cauciuc si tu acolo ai scazut bugetul :),tu presupun ca o sa-mi spui ca o sa mergi incet ,o sa acumulezi km ,dupa aceea o sa-ti pui unele bune etc bla bla bla

este foarte frumoasa ,felicitari

numai bine

Doamne ajuta

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact :) ... nu am sa pot scoate ce pot anvelopele astea o perioada buna de timp moment in care le voi schimba...

parerea mea este ca vor face fata pentru ce am eu nevoie momentan dar multumesc pentru comentarii, oricand binevenite din partea oricui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact de gume voiam sa te intreb si eu... Nu sacrifica siguranta ta si a motocicletei pentru niste km in plus cu o motocicleta care nu pentru asta e construita. Eu doar ce am patit-o si ca sa corectez efectele nedorite am mai cheltuit banii pe care i-as fi dat pe niste cauciucuri bune de la bun inceput, plus ca am luat altele ca sa nu se mai repete. Un capac de motor costa 170 de E. BT 0003 sau, mai la indemana si extraordinare D211, sunt optiuni mult mai bune. Altfel sa o stapanesti sanatos si felicitari!

 

exact :) ... nu am sa pot scoate ce pot anvelopele astea o perioada buna de timp moment in care le voi schimba...

parerea mea este ca vor face fata pentru ce am eu nevoie momentan dar multumesc pentru comentarii, oricand binevenite din partea oricui

Cred ca gandesti gresit. Vei pierde aderenta si nu vei sti sa o pastrezi pentru ca nu ai experienta. Niste cauciucuri slabe nu vor face decat sa amplifice rezultatul. Cred ca este exact invers,cand ai mai multi ani de motoretism, stii cum mergi si cat mergi, poti sa iti iei gume sport touring. Pana atunci ai nevoie de tot sprijinul, iar niste gume de calitate pot, uneori, sa te ajute sa iesi dintr-o situatie in care nu ai fi intrat daca aveai experienta.

Editat de marius317
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai gandit pt o franare mai brusca(pronuntata) pe coborare foarte foarte FOARTE putin inclinat(pana apuci sa o indrepti)?crezi ca-si fac treaba?

cauciucurile putin mai moi(aici nu vorbesc de lucrurile sfinte:d211,supercorsa sc1,sc2,racetec,bt 003 type3type4,R10 sau mai stiu eu ce ,vb de ceva mai accesibil ) se "muleaza" pe asfalt in timp ce cauciucurile tari TZOPAIE daca mai pun si o presiune de peste 2BAR deja se lasa cu "<3<3<3LOVE<3<3<3"

pun pariu ca presiunea ta depaseste 2.2 fata/spate ,am dreptate?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s eu ...

Stiu de cursurile AMCkart si chiar ma gandesc sa merg cel mai probabil concediul viitor

legat de chestia cu anvelopele, am inteles punctul vostru de vedere si chiar nu sunt gica contra, dar stiind cum si mai ales unde merg pe motor in momentul de fata continui sa cred ca-s mai mult decat suficiente. aici nu-s dealuri, rampe, curbe samd... cine cunoaste drumul giurgiu bucuresti pe care il fac eu cel mai des stie despre ce vorbesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa mobra.... :friends:

 

Pot spune ca a mea nu e asa stabila si cuminte cum o descrii tu ...Dar nu se compara modelul 2001 cu 2008...

 

Sa te bucuri de ea si... Asfalt uscat!

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exagerati mai baieti cu cauciucurile astea super-aderente. sunt foarte multi posesori de SS, majoritatea de fapt, care le folosesc strict pentru touring. De ce ? Pur si simplu sunt atrasi de designul motoretei. Ca o fi cazul aici... nu stiu. Omul a zis ca s-a documentat temeinic si eu cred ca e suficient de matur sa nu aiba nevoie de extra-gripul semi-sclickurilor in caz de buba.

si cand te gandesti ca acum 10 ani profesionistii puneau genunchiul jos cu gume care azi ar trece drept de touring sau mai rau nu mai vorbesc ...

 

Foarte frumoasa motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bebikule, cel putin asa mi se pare mie :)...

multumesc la fel

 

off topic,btw :) sper ca nu o sa aplici pt viza la americani vezi ca astia-s sensibili la ce interese ai tu

 

exagerati mai baieti cu cauciucurile astea super-aderente. sunt foarte multi posesori de SS, majoritatea de fapt, care le folosesc strict pentru touring. De ce ? Pur si simplu sunt atrasi de designul motoretei. Ca o fi cazul aici... nu stiu. Omul a zis ca s-a documentat temeinic si eu cred ca e suficient de matur sa nu aiba nevoie de extra-gripul semi-sclickurilor in caz de buba.

si cand te gandesti ca acum 10 ani profesionistii puneau genunchiul jos cu gume care azi ar trece drept de touring sau mai rau nu mai vorbesc ...

 

Foarte frumoasa motoreta.

 

Da, m-am documentat destul de mult si astea au niste review-uri foarte bune iar ce ai descris tu mai sus se aplica intr-adevar si la mine. nu l-am cumparat pentru track asta e sigur

 

acum nu vreau sa deschid polemici pe aici si sunt convins ca ei au dreptate

dar am vazut pe forumuri pe afara ca se folosesc si pe ssportive (probabil posesorii au mai multa experienta)cu rezultate foarte bune

Editat de mihai.farcus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma retrag din discutia despre cauciucuri,frumoasa motocicleta

numai bine

Doamne ajuta

 

promit sa le schimb cu diablo cand ma stabilesc acasa

apreciez ca ai ridicat problema, cel putin m-ai facut atent la ce s-ar putea intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu pirelli diablo 3 sau mai stiu eu ce sine de tren ,am terminat discutia despre cauciucuri ,ma scuzati >:D<

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti se pare stabila si ti se par cauciucurile suficient de aderente ca mergi usor cu ea si nu treci de 7000 de ture, adica folosesti vreo 50 de cai. Cand o sa incepi sa-i dai o sa vezi cum fuge spatele cand accelerezi tare si cum aluneca fata cand franezi puternic, mai ales cand e rece asfaltul, sau cum te scutura la iesirea din viraj sau cand faci depasiri in scurt si salti putin roata fata sau prinzi denivelari in asfalt.

Cat de comoda e vezi dupa un drum mai lung, cateva sute de km, 7-8 ore pe motor intr-o zi.

 

Eu prefer siguranta activa in locul celei pasive. Adica in loc sa-mi iau 8 airbaguri la masina mai bine iau 4 si ESP, in loc de echipament de sute de euro mai bine cauciucuri bune. E mai bine sa nu cazi decat sa cazi si sa speri sa nu te lovesti prea tare din cauza echipamentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind cauciucuri noi, cred ca sunt ok totusi, dar intr-adevar, cu cat mai aderente cu atat mai bune. Cel putin daca mergi si prin oras, sa vezi acolo franari de urgenta cate o sa ai.

 

E bine ca ai alarma pe ea. Daca mergeai mai mult cu ea ti-as fi recomandat casco. Niste crashpaduri ar fi binevenite.

 

Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...