allex27 Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) Salut ! Am un prieten care detine un Kawasaki EN500C, iar de ceva timp motorul a prins un țăcănit metalic + vibratii metalice . Stie cineva care ar putea fi problema ? http://www.youtube.c...h?v=B07dQT5HCxg Editat Iunie 20, 2012 de allex27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Cea mai frecventa problema la motoarele astea este lantul de distributie si intinzatorul ( problema in sensul ca asa fac atunci cand le vine sorocul nu ca ar fi o problema de piese sau motor ). O alta posibila problema ar putea fi si reglajul tachetilor .. oricum ar fi are nevoie de un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allex27 Postat Iunie 20, 2012 Autor Share Postat Iunie 20, 2012 Mersi jerycho ! O sa tin cont de asta, si-o sa verificam tot. In curand o sa fie pe masa de operatii, sa vedem ce rezolvam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_D Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) dupa ce se incalzeste mai face ? eu zic ca nu e lantul pentru ca nu se aude continu ..... verificata distanta de la supape si/sau schimbate pastilel de la supape .... Editat Iunie 20, 2012 de Cristi_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 n-are pastile si cel mai probabil nici lantul de distributie nu e (desi nu e 100% exclus) mai degraba as verifica lantul de transmisie primara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allex27 Postat Iunie 21, 2012 Autor Share Postat Iunie 21, 2012 Cristi, intradevar dupa ce se incalzeste nu mai suna atat de tare (cam 90% din sunetul la rece). E clar ca trebuie faculta bucati motocicleta... si e pacat, acum in plin sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Cristi, intradevar dupa ce se incalzeste nu mai suna atat de tare (cam 90% din sunetul la rece). E clar ca trebuie faculta bucati motocicleta... si e pacat, acum in plin sezon. Daca trebuie reglate supapele...atunci ar cam trebui facuta bucati Daca e lantul de distributie si intinzatorul...atunci merge mai repede, dar si mai scump pentru proprietar. Eventual sa faca intai un schimb de ulei, poate chiar cu o vascozitate mai mare. S-ar putea sa dispara sunetul metalic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allex27 Postat Iunie 21, 2012 Autor Share Postat Iunie 21, 2012 I-am sugerat schimbul de ulei, si a cumparat un Motorex. S-ar putea si asta sa fie ca celalat ulei era de proasta calitate si a stat si peste iarna. Le incercam pe toate, speram sa ajungem la sursa problemei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Nu e foarte mult de munca sa dati jos capac de la ambreiaj. Mai ales ca tot schimbati ulei. Aruncati un ochi.. Cand tragi ambreiaj, sunetul sa schimbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allex27 Postat Iunie 21, 2012 Autor Share Postat Iunie 21, 2012 Nu se schimba, iar la accelerare vibreaza parca din toate incheieturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) In film, sunetul pare sa fie din partea cu ambreiaj. Dati jos capacul ala si vedeti ce gasiti acolo. Editat Iunie 21, 2012 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 repet: lantul de transmisie primara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 repet: lantul de transmisie primara! la aceste motoare (kle 500,en 500,er 5) transmisia de la arbore la cutie se realizeaza printr-un lant si nu prin pinioane.dupa cum se aude si eu tind sa cred ca este lantul (a nu se confunda cu cel de distributie sau cel care realizeaza legatura la roata spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allex27 Postat Iunie 21, 2012 Autor Share Postat Iunie 21, 2012 Am fost la mecanic astazi, si a zis ca e de la ambreiaj ceva, baia de ambreiaj daca am inteles bine. A deschis busonul, a bagat surubelnita si ceva misca putin cam tare acolo. Sa vedem daca o rezolva, ca omul e cam lenes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Lantul de distributie primara sigur nu este . Am dat jos acum 2 luni lantul ala ca sa repar cate ceva la bendix si vreau sa va spun ca este lantul original kawasaki; atat lantul cat si pinioanele avand uzura minima. Iar motorul meu de mult nu mai este unul nou ... 23 de ani si zic eu peste 100000 km parcursi . Motoarele astea au baia de ulei mare - aprox 3,5 litri, un ulei cat de cat de calitate face ca uzura sa fie minima iar cantitatea mare de ulei face ca, zic eu, uleiul sa isi piarda mai greu proprietatile de ungere. Cu toate aste si eu sunt de parere ca motorul ala trebuie desfacut pentru a se rezolva problema. Ceva acolo in interior are uzura mare sau este desprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Lantul de distributie primara sigur nu este . Am dat jos acum 2 luni lantul ala ca sa repar cate ceva la bendix si vreau sa va spun ca este lantul original kawasaki; atat lantul cat si pinioanele avand uzura minima. Iar motorul meu de mult nu mai este unul nou ... 23 de ani si zic eu peste 100000 km parcursi . Motoarele astea au baia de ulei mare - aprox 3,5 litri, un ulei cat de cat de calitate face ca uzura sa fie minima iar cantitatea mare de ulei face ca, zic eu, uleiul sa isi piarda mai greu proprietatile de ungere. Cu toate aste si eu sunt de parere ca motorul ala trebuie desfacut pentru a se rezolva problema. Ceva acolo in interior are uzura mare sau este desprins. lant de distributie primara nu exista! lant original kawasaki nu inseamna ca e si lantul cu care a fost fabricat motorul. in plus desi sunt asemanatoare, nu-s 100% identice motoarele de 5000 cu ce ai tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 En450/500/gpz500/kle500 au 2 lanturi... unul cu acces lateral stanga pe la bendix si unul in interiorul motorului( cu intinzator). Motoarele intradevar nu sunt 100 % identice ... doar 99 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 En450/500/gpz500/kle500 au 2 lanturi... unul cu acces lateral stanga pe la bendix si unul in interiorul motorului( cu intinzator). Motoarele intradevar nu sunt 100 % identice ... doar 99 % ala e lant de transmisie primara, nu de distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allex27 Postat Iunie 22, 2012 Autor Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Lantul de transmisie primara + intinzatorul. Astea sunt problema. Costuri.. undeva la 1000 lei Editat Iunie 22, 2012 de allex27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Mai cere oferte la piese, uneori sunt diferente mari. Eu pentru GPZ900 iau piese din UK.. Cauta si pe ebay, poate ai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allex27 Postat Iunie 22, 2012 Autor Share Postat Iunie 22, 2012 piese sunt pana in 110e. Dar mai vrea pe manopera inca pe atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 schimba mecanicul, nu e o distributie sa zici ca desfaci juma' de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Pentru treab asta .. manopera max 300 lei ( nu desface tot motorul , lantul se poate cumpara cel cu za imbinare si se trage in locul celui uzat pe partea de sus a motorului , intinzatorul nu este asa de dificil de schimbat iar piesele zic si eu ca sunt pana in 600 lei. Uite lant la 277 lei http://www.motomike.eu/autonet/category/10400000000/vehicle/18412/article/325574?sr=30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Pentru treab asta .. manopera max 300 lei ( nu desface tot motorul , lantul se poate cumpara cel cu za imbinare si se trage in locul celui uzat pe partea de sus a motorului , intinzatorul nu este asa de dificil de schimbat iar piesele zic si eu ca sunt pana in 600 lei. Uite lant la 277 lei http://www.motomike.eu/autonet/category/10400000000/vehicle/18412/article/325574?sr=30 tot confunzi cele lanturi. a spus si omul, este cel de transmisie primara, nu cel de distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Uf mereu fac confuzie intre denumirile lanturilor ... lantul de transmisie primara nu are intinzator ci are doar o patina de ghidaj . mai exact o buc. de tabla care nu permite ca lantul sa sara de pe pinioane. Mda , am postat in acelasi timp .. am fost indus in eroare de intinzator :0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.