hannspree Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 un prieten tocmai si-a cumparat gsxr 1000 k6 , pana acum e al doilea filtru de ulei pe care il arunca , filtrele aruncate prezinta deformari din cauza presiunii , care ar fi cauza??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 un prieten tocmai si-a cumparat gsxr 1000 k6 , pana acum e al doilea filtru de ulei pe care il arunca , filtrele aruncate prezinta deformari din cauza presiunii , care ar fi cauza??? Salutare I-am spus si lui Zoli , mecanicului care a lucrat la motocicleta , am primit raspuns de la oamenii de la tehnic de la Suzuki Europe , care zic am asa : -- Motocicleta , dupa ce am verificat-o dupa seria de sasiu , este fabricata pentru USA in 2006 , iar in Europa sa vandut doar din 2007 ( unele modele cu mici modificari de design ) ! Suzuki a creat un filtru de ulei , cu o garnitura de etansare cu diametru special , iar locul unde etanseaza pe bloc , este la fel cu diametru special , ei spun pentru o mai buna optimizare si functionare , de aceea se pot folosii doar filtrele originale Suzuki sau cele K&N ( ei fiind agreati de Japonezi ) ! -- Varianta neoficiala , la fel ca la Honda CBR 600 RR , Honda VFR , Yamaha R1 , etc , doar la modelele noi dupa 2004 , Japonezii , vazand ca nu isi vand filtrele originale , pt ca toata lumea lua doar filtre aftermarket fiind mai ieftine , au facut un filtru de ulei , cu un diametru la garnitura care este intre cotele existente pana in acel an , si locul din bloc pe care calca garnitura este la fel cu un diametru exact cu al garniturii . Si uite cum toata lumea trebuie sa cumpere filtre originale ( care costa cam 60 si umpic de ron ) , sau singurele filtre care mai merg si sunt agreeate si de ei K&N ( care costa 40 si unic de ron ) . Si au facut jmecherii si patent pe dimensiune aceea de garnitura , si numai ei au voie sa o produca , deci nu vor aparea prea curand aftermarket ..... pana nu gasesc astia vreo portita ! Acum , ca s-a rezolvat problema , ASFALT USCAT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Asta mi se pare cam greu de crezut. Am avut si 600rr 05 si k6 si au mers bine mersi cu HIFLO si Champion. Nu cred ca au schimbat baietii designul blocului motor intre timp numai ca sa isi vanda filtrele de ulei. Sunt sigur ca producatorii de filtre aftermarket produceau un filtru de ulei pana acum care sa il echivaleze pe ala "modificat" OEM. O singura data mi-a rupt garnitura unui filtru la 600RR deoarece mi-a fost dat un filtru de F4 sau poate avea vreun defect de fabricatie. Editat Iunie 27, 2012 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Nu exista asa ceva! Am servisat o gramada de k5/6 cu filtre hiflo,nu au fost niciodata probleme. Tu ai supapa de suprapresiune din baie blocata. Nu cumva garnitura la filtru este aruncata la prima pornire dimineata? Eu zic ca da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 28, 2012 Autor Share Postat Iunie 28, 2012 Nu exista asa ceva! Am servisat o gramada de k5/6 cu filtre hiflo,nu au fost niciodata probleme. Tu ai supapa de suprapresiune din baie blocata. Nu cumva garnitura la filtru este aruncata la prima pornire dimineata? Eu zic ca da... da , mai mult ca sigur ca e cum zice tng , chestia cu filtru original nu pot sa o cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) Nu exista asa ceva! Am servisat o gramada de k5/6 cu filtre hiflo,nu au fost niciodata probleme. Tu ai supapa de suprapresiune din baie blocata. Nu cumva garnitura la filtru este aruncata la prima pornire dimineata? Eu zic ca da... Prima data sa pus filtru hiflo , si au pornit motocicleta , a mers 10 minute , si a sarit garnitura de ulei . A 2-a oara , au spus : mai e filtru devina , au pus alt hiflo , si au mers vreo 20 km , dupaia mesterit la service , iar pornit iar mers totul ok , dupa care pus la pastrat o perioada de timp , cand l-au repornit , aceeasi problema , in primele 10 minute , pusca garnitura ..... Din cate am inteles si cu al-3-lea filtru la fel ............... deci Iar la CBR 600rr , dupa 2004 , nu e vb doar de 1 - 2 , ci de zeci de bucati , la care orice filtru aftermarket pui , curge pe langa garnitura , iar daca pui K&N sau OE , merge struna . Si am si comparat dimensiunile la garnituri , si locul unde calca cu modelele vechi , si difera ( nu mai stiu exact cu cat , dar ma pot afla exact ) . Bafta cu rezolvatul problemei !!! PS : AZI AM PRIMIT OFERTA DE LA SUZUKI , 1 LUNA OFERTA DE PRET LA FILTRELE ORIGINALE = 11 EURO / PCS = 50 RON / BUC Editat Iunie 28, 2012 de ACHIMOTO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Prima data sa pus filtru hiflo , si au pornit motocicleta , a mers 10 minute , si a sarit garnitura de ulei . A 2-a oara , au spus : mai e filtru devina , au pus alt hiflo , si au mers vreo 20 km , dupaia mesterit la service , iar pornit iar mers totul ok , dupa care pus la pastrat o perioada de timp , cand l-au repornit , aceeasi problema , in primele 10 minute , pusca garnitura ..... Din cate am inteles si cu al-3-lea filtru la fel ............... deci Iar la CBR 600rr , dupa 2004 , nu e vb doar de 1 - 2 , ci de zeci de bucati , la care orice filtru aftermarket pui , curge pe langa garnitura , iar daca pui K&N sau OE , merge struna . Si am si comparat dimensiunile la garnituri , si locul unde calca cu modelele vechi , si difera ( nu mai stiu exact cu cat , dar ma pot afla exact ) .quote] Bafta cu rezolvatul problemei! Prietene este clar ca nu vrei sa intelegi si o tii pe a ta!(Teoria conspiratiei la filtre de ulei) PS Iti mai spun o data poate te grabeai si nu ai citi bine. PROBLEMA TA NU ESTE FLTRUL DE ULEI! Priveste aici sunt o gramada de motociclete,nici una nu a aruncat filtrul de ulei afara! http://www.tngperformance.ro/main.aspx Bafta la cumpararea numai de filtre OEM! Editat Iunie 29, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.