alex_dr Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) cum spune titlul am descoperit la cinevaa aceasta motocicleta intr-o stare...cam pe linia de plutire sa ii zic asa,insensul ca motocicleta este in stare ok mecanic ne rulata in tara de nustiu cati ani insa unu mai destep a luat unele piese de pe ea(roata fata kilometrajul masca fata cu far si aripa).omul zice ca are putini km insa o sa vad dupa ce gaseste actele. ce ma intereseaza pe mine este daca ati mai vazut motociclte dinastea,aveti careva sau daca ma putei ajuta cu sfaturi pareri despre ea. din cate m-am documentat eu ar fi o motocicleta mai rara destina pentru dakar insa este aproape identica cu modelul cangoro 501,motoarele fiind identice. asa ca ori ce sfat este binevenit.de mentionat ca pretul este unul moca.omul dorind sa ii gaseasca un stapan. cateva date tehnice:Moto Morini 501 X2Camel Year 1988 Engine Air cooled, four stroke, 72° V Twin, belt driven single cam operating pushrod 2 valve per cylinder Capacity 507 Bore x Stroke 71 x 64 mm Compression Ratio 11.5:1 Induction 2x Dell'Orto carbs Ignition / Starting Electronic Max Power 42 hp 31 KW @ 8500 rpm Transmission / Drive 6 Speed / chain Front Suspension Telescopic forks Rear Suspension Alloy swinging arm single shocks Front Brakes Single 260mm disc Rear Brakes Single 230mm disc Front Tyre 3.00-21 Rear Tyre 4.00-18 Dry-Weight 165 kg Fuel Capacity 22 Litres Editat Iulie 2, 2012 de alex_dr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Pregateste-te de o restaurare completa la asa ceva. Nu te astepta la zile fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Si cu toate astea, cred ca orice pasionat de "surubareala" are cel putin o sclipire in ochi la gandul ca ar putea aduce motorul asta la starea lui initiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 ... nu contest asta, insa in cazul de fata poti fi pus in situatia de a confectiona de unul singur repere ce nu le poti gasi pe piata ! Unele pot fi usor de replicat, altele mai greu ... altele imposibil, fara o dotare corespunzatoare si toate astea facute astfel incat sa pastrezi originalitatea mobrei ! Este o sarcina dificila ! Din acest motiv i-am si urat multa bafta, domnului de mai sus ! Nici eu nu contest ce zici aici, poate fi o munca titanica si dezarmanta de multe ori, eu doar am zis ce aveam pe suflet Adica m-am pus pe mine in locul lui si mi s-au aprins beculetele. O sa aiba nevoie de mult noroc si multa vointa sa il scoata la capat, daca starea motorului nu e tocmai una ok, insa daca reuseste, multumirea ii va fi cu atat mai mare. Bafta la noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.