Sari la conținut

moto morini 501 camel


Postări Recomandate

cum spune titlul am descoperit la cinevaa aceasta motocicleta intr-o stare...cam pe linia de plutire sa ii zic asa,insensul ca motocicleta este in stare ok mecanic ne rulata in tara de nustiu cati ani insa unu mai destep a luat unele piese de pe ea(roata fata kilometrajul masca fata cu far si aripa).omul zice ca are putini km insa o sa vad dupa ce gaseste actele.

ce ma intereseaza pe mine este daca ati mai vazut motociclte dinastea,aveti careva sau daca ma putei ajuta cu sfaturi pareri despre ea.

din cate m-am documentat eu ar fi o motocicleta mai rara destina pentru dakar insa este aproape identica cu modelul cangoro 501,motoarele fiind identice.

asa ca ori ce sfat este binevenit.de mentionat ca pretul este unul moca.omul dorind sa ii gaseasca un stapan.

cateva date tehnice:Moto Morini 501 X2Camel

 

Year 1988

 

Engine Air cooled, four stroke, 72° V Twin, belt driven single cam operating pushrod 2 valve per cylinder

 

Capacity 507

Bore x Stroke 71 x 64 mm

Compression Ratio 11.5:1

 

Induction 2x Dell'Orto carbs

 

Ignition / Starting Electronic

 

Max Power 42 hp 31 KW @ 8500 rpm

 

Transmission / Drive 6 Speed / chain

 

Front Suspension Telescopic forks

 

Rear Suspension Alloy swinging arm single shocks

 

Front Brakes Single 260mm disc

 

Rear Brakes Single 230mm disc

 

Front Tyre 3.00-21

 

Rear Tyre 4.00-18

 

Dry-Weight 165 kg

 

Fuel Capacity 22 Litres

post-60321-0-91460700-1341257358_thumb.jpg

Editat de alex_dr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu toate astea, cred ca orice pasionat de "surubareala" are cel putin o sclipire in ochi la gandul ca ar putea aduce motorul asta la starea lui initiala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu contest asta, insa in cazul de fata poti fi pus in situatia de a confectiona de unul singur repere ce nu le poti gasi pe piata ! Unele pot fi usor de replicat, altele mai greu ... altele imposibil, fara o dotare corespunzatoare si toate astea facute astfel incat sa pastrezi originalitatea mobrei ! Este o sarcina dificila ! Din acest motiv i-am si urat multa bafta, domnului de mai sus !

 

Nici eu nu contest ce zici aici, poate fi o munca titanica si dezarmanta de multe ori, eu doar am zis ce aveam pe suflet :) Adica m-am pus pe mine in locul lui si mi s-au aprins beculetele. O sa aiba nevoie de mult noroc si multa vointa sa il scoata la capat, daca starea motorului nu e tocmai una ok, insa daca reuseste, multumirea ii va fi cu atat mai mare. Bafta la noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...