Sari la conținut

As avea nevoie de niste pareri


TZU
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor.Am si eu un GSXF de 600 din 92 (cel din avatar) si are un clantanit la distributie cand sta la relantii.Un prieten mi-a sps ca se poate intinde lantul de distributie de undeva, citez:"...de pe aici, dar nu stiu sigur.AAAAA pardon nu e de aici.Nu stiu de unde????????".Si m-am gandit ca trebuie sa fie cineva pe forum care poate vreodata s-a lovit de aceeasi problema sau care stie mai bine.Pe mine in primul rand ma intereseaza 3 lucruri.Daca este vreo problema tzacanitul asta (daca afecteaza motorul motocicletei in cazul in care nu are intinzator),2 daca se poate intinde (ca un alt bajbait de prieten de-al meu mi-a sps ca nu se poate intinde si ca trebuie schimbata toata distributia :blink: ),iar 3 de unde se face toata treaba (stiu ca de la motor, dar sincer m-am uitat cam ca magaru la poarta noua),si daca se poate mai exact decat prietenul meu.Multumesc! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce fel de intinzator ai tu,dar de obicei,cand distributia incepe sa bata ,inseamna ca trebuie schimbata.Eu asa am facut la motorul meu de curand,era si timpul,avea 60000 de km cand a inceput sa faca figuri.

 

Chestia e ca daca tot tragi de el si mergi asa,cand iti sare sau se rupe ,poti sa-ti iei adio de la motor,trebuie sa cumperi altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce fel de intinzator ai la motorul tau,la mine e hidraulic si a mers sa schimb doar lantul ,fara intinzator.

 

La motoarele mai vechi se schimba atat lantul cat si intinzatorul,deoarece daca lantul incepe sa bata inseamna ca intinzatorul a ajuns la maxim (el intinde lantul singur pe masura ce se uzeaza lantul).

 

Desigur,mai sunt baieti care au umblat la intinzatoare si le intind manual cu tot felu de improvizatii,dar nu recomand.Sunt cativa dintre ei care si-au distrus blocul motor din cauza asta.

 

Stiu ca este o reparatie costisitoare,dar asa este motociclismul in general.nici eu nu aveam in plan sa imi pice distributia dupa ce imi restaurasem motocicleta si bagasem peste 1000 de euro in ea.dar se intampla,sunt fiare.

 

PS:nu m-as baga in locul tau la distributie daca nu stii,trebuie sa te duci la cineva care STII SIGUR ca stie ce face,altfel s-ar putea sa regreti.

 

Poate baietii cu GSXR-uri te pot sfatui mai exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles.multumesc mult.acum trebuie sa imi caut un service moto in care sa imi schimb distributia...imi pare bine ca am dat de tine si ca m-ai lamurit cum sta situatia.ca de bajbaiti am tot dat.multumesc inca odata :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul lucru: la GSXF distributia e pe mijlocul motorului, nu e asa usor de schimbat lantul!

Al doilea: se verifica ce cursa mai are intinzatorul! al meu mai are aprox 1 cm si bate, deci voi schimba doar intinzatorul!

al treilea: intinzatorul la gsxf e tip 'ratchet', nu e modelul cu surub, care se retrage invartindu-l cu surubelnita! se desface surubul cel mare din spatele intinzatorului cu atentie sa nu sara arcul intinzatorului si mai apoi corpul intinzatorului si se verifica ce 'cursa' mai are intinzatorul. apoi se reseteaza intinzatorul, se monteaza pe motor si apoi se strange surubul cu arcul ce mentine presiunea pe lant. nu o sa gasesti o defectiune evidenta la intinzator decat in cazuri rare si dezastruoase cand arcul se rupe sau mecanismul de blocare numai functioneaza!

 

Lantul de distrbutie nu trebuie schimbat decat la peste 100.000 de km....cei care zic ca trebuie schimbat si lantul gresesc, lantul nu are nimic de-a face cu bataia. am masurat de curios cat mai are lantul meu pana la limita de uzura intre 21 de pini si mai are peste 2mm pana ajunge la limita (motocicleta are cam 40.000 de km)!

 

ca fapt divers, am schimbat 4 intinzatoare in ultimele 2 luni la motocicletele unor prieteni si doar 2 dintre ele erau HONDA, deci nu numai honda are belele de genu'! si nici una nu a avut nevoie decat de intinzator nou! sunt curios cat o sa tina, la mai toate modelele fiind piese revizuite! :cheers: spor!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am masurat de curios cat mai are lantul meu pana la limita de uzura intre 21 de pini si mai are peste 2mm pana ajunge la limita (motocicleta are cam 40.000 de km)!

ai dat motorul pe din doua numai ca sa-i verifici lantul? WOW

 

scrie-n manual limita de uzura la lant pt. GSXF? la Bandit nu-mi amintesc sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am dat decat axele cu came jos si am rugat sa tina intins lantul ptr ca eu sa pot masura cu sublerul.

CAM DRIVE CHAIN 20-PITCH LENGTH

Pull the chain tight to remove any slack, then using vernier

calipers, measure the 20-pitch 121 pins) length of chain. If

it measures more than the limits, replace the chain.

09900-20102 : Vernier calipers

Service limit: 158.0 mm (6.220.in)

asta zice in manual!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...