Sari la conținut

GPZ 500 - Blue Eagle


eugen_77
 Share

Postări Recomandate

Ced ca asa e modelu, nu pare a fi nimik improvizat pe acolo, las asa dak zici k e pentru sezonu rece. sanatate

 

Salutare domnu Eugen, ink o intrebare pentru matale sper k nu te deranjez tot pun intrebari, te intreb pe tine ca tu ai mesterit tot motoru si cunosti fiecare piesa, intrebarea este vine cava acolo o aparatoare la amortizor pun si poza sa intelegi mai bine

Salut, Mihai.Scuza-ma te rog ca nu am mai intrat, dar nu am primit nici o notificare pe mail...

Pai ce sa zic, din ceea ce vad acolo in poza, seamana cu ceea ce avea la GPZ-ul 600R si GPX-ul 600R la amortizorul spate, din care iesea un furtun cu ventil, iar ventilul se fixa in gaura/orificiul ala din cadru, adica:

 

...amortizorul spate era pe ulei si pe presiune de aer, asa cum era si la primele modele de GPZ 600R la furca fata, care avea niste ventile de aer in genul celor de la roata, doar ca erau metalice...practic, la GPZ-ul de 600 iti reglai duritatea furcii in functie de traseul pe care il aveai de parcurs din presiunea de aer, iar la GPX-ul de 600 avea un buton care actiona electric duritatea furcii, cu 3 trepte de reglaj...Ai in atas si poza cu modelul ala de amortizor.

 

Iti pot spune doar ca GPZ-ul de 500 din `90, `92 sau `94, nu are amortizorul reglabil din presiune de aer, ci doar reglajele clasice, din piulite...

 

Uite si link cu "dihaniile" mele din trecut :D

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/71940-kawasaki-gpx-600-r/

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/68853-vand-piese-kawasaki-gpz-600-r/

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/80390-vand-yamaha-fzr-1000-din-92/[/b][/color]

post-41838-0-99182100-1349788478_thumb.jpg

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, nui nimik stai linistit, eu ma gandeam k vine o aparatoare la amortizor dar dupa cum zici tu se pare k nu,

eu am cumparat ce imi mai trebuia consumabilele si in kteva zile o sa incerc sa o pornesc, am luat ulei mineral 20W50 Motul ista era mai ieftin am inteles k e mai gros pentru vara ar fi indicat tu ce zici de care folosesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mobrele noastre, fiind "babe batrane", au nevoie cam de un M10W40, prima cifra fiind vascozitatea (parca si rezistenta la "ruperea peliculei"-sper sa nu gresesc), iar a doua cifra reprezinta o "plaja" a temperaturii exterioare la care lucreaza.Nu stiu sa iti explic, dar din ceea ce stiu eu, iarna sau in sezonul rece e bine sa pui un ulei mai subtire. Al tau e destul de gros, si o sa opuna o usoara rezistenta la pornirea la rece, insa pune-l linistit, daca tot ai dat banii pe el, ca nu o sa mai circuli cu ea, dupa ce da gerul afara...Mare grija sa ii pui antigel, eventual, daca iei unul foarte ieftin, sa il pui nediluat, ca se intampla sa fie mai diluat decat scrie pe eticheta.(In marile magazine este pana in 10 ron un litru de antigel si 2-3 lei apa deiunizata)....Eu am patit-o intr-o iarna, pe vremea cand aveam Dacie, nu mai vroia sa porneasca, am tractat-o si mi-a aruncat uleiul din motor pe la joja cand a pornit motorul...norocul meu ca nu s-a spart blocul motor, dar a trebuit sa schimb pompa de apa....Dar la 2 litri de antigel cat intra in instalatia de GPZ, se merita sa iei un litru mai scump si o apa deiunizata(inainte ii spunea distilata). ...Pentru mai multe detalii despre uleiuri, poti citi aici:http://www.uleiuri.r...=articol&aid=12http://facultate.reg...otor-21899.html..aici citesti mai in josul paginii, fara sa download-ezi nimic..Toate bune.

 

Am stat si m-am gandit destul de bine, si m-am hotarat sa imi dau GPZ-ul la schimb cu un enduro, din motive practice.

Saptamana asta voi schimba si lantul de transmisie, si eventualul nou detinator o va lua cu lantul schimbat.

 

Astept ofertele voastre, de preferat din Bucuresti, pt ca e mai simplu cu actele.

Cu respect.

 

 

Telefonul meu este 0766.885.257, sau mail eugenkawa@yahoo.com

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, azi am pornit mobra am invartit ceva pana a luato imi curge pe la un carburator tre sa le desfac iar sa vad pe unde, si nu prea merge bine la relantiv se mai balbaie da sa se opreask dar asta cred k e din cauza k nu sunt sincronizate si se mai aude o bataie in motor knd e relantivu mic knd o accelerez putin nu se mai aude, ce zici tu ce o fi ?

si ink ceva zimi te rog cum se face pornirea la rece la cald si knd e cald si il lasi asa vreo kteva ore, ms numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, azi am pornit mobra am invartit ceva pana a luato imi curge pe la un carburator tre sa le desfac iar sa vad pe unde, si nu prea merge bine la relantiv se mai balbaie da sa se opreask dar asta cred k e din cauza k nu sunt sincronizate si se mai aude o bataie in motor knd e relantivu mic knd o accelerez putin nu se mai aude, ce zici tu ce o fi ?

si ink ceva zimi te rog cum se face pornirea la rece la cald si knd e cald si il lasi asa vreo kteva ore, ms numai bine

Salut.

 

Daca iti curge, vezi ca e posibil sa fi pus gresit cuiul pontou, ala la care poti umbla desfacand capacul negru de deasupra carburatoarelor, sau ai pus un plutitor gresit..

E normal sa iti bata motorul, daca nu iti merg egal carburatoarele in ralanti.

 

Dupa ce desfaci din nou, ralanti-ul dintre carburatoare se regleaza cu o surubelnita dreapta, de la surubul de deasupra, dintre carburatoare, este amplasat cam langa carburatorul din stanga. Il dai pe ala, in stanga sau in drepta cate 1/4 tura, si asculti tobele, sa lucreze rotund, si rampa de culbutori (tacheti) sa nu tacane.

 

Inainte de a regla, iti faci o "perfuzie" cu un furtun bagat intr-un dop gaurit si o sticla de plastic, la furtunul mai gros dintre carburatoare, care vine de la robinet, si astupi furtunul mai mic (vacuum-ul) cu un surub de 6, altfel merge "balbait".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut eugen! sunt cristi si am vazut ca i-ai indicat lui mihai sa regleze carburile din surubul de sincronizare ,din cate am inteles eu. se poate face asta si fara vacuummetru,prin simpla ascultare a tobelor?

mentionez ca si al meu a inceput sa tzacane putin pe cilindrul drept,mai ales la ralanti,cu motorul rece. le-am sincronizat anul trecut ,pe aparat,dar nu am observat mare diferenta intre mersul dinainte si cel dupa reglaj

 

salut, azi am pornit mobra am invartit ceva pana a luato imi curge pe la un carburator tre sa le desfac iar sa vad pe unde, si nu prea merge bine la relantiv se mai balbaie da sa se opreask dar asta cred k e din cauza k nu sunt sincronizate si se mai aude o bataie in motor knd e relantivu mic knd o accelerez putin nu se mai aude, ce zici tu ce o fi ?

si ink ceva zimi te rog cum se face pornirea la rece la cald si knd e cald si il lasi asa vreo kteva ore, ms numai bine

vezi ca s-ar putea sa ai gunoaie in rezervor si blocheaza cuiul pe deschis. de patru ori am desfacut carburile la un er5 al unui prieten,pentru ca patea acelasi lucru,curgea benzina din carburatorul stang,baga in baie si in filtrul de aer. dupa fiecare curatare nu mergea mai mult de 50 km si aparea aceiasi problema. la fiecare demontare gaseam cate ceva pe alimentare. am rezolvat problema montand un filtru de benzina pe furtunul ce alimenteaza carburatoarele ,iar acum cere doar benzina si asfalt uscat :). asta vreau sa-i fac si eu lui gpz-ica ,la primavara ca s-a cam dus sezonul.

numai bine si spor la treba!

 

Am inteles.

Nu stiu ce sa zic, poate asa este modelul tau, sau poate fostul propietar a facut improvizatii...

cred ca asa este modelul.nici la mine nu exista furtunele de incalzire a carburatoarelor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut eugen! sunt cristi si am vazut ca i-ai indicat lui mihai sa regleze carburile din surubul de sincronizare ,din cate am inteles eu. se poate face asta si fara vacuummetru,prin simpla ascultare a tobelor?

mentionez ca si al meu a inceput sa tzacane putin pe cilindrul drept,mai ales la ralanti,cu motorul rece. le-am sincronizat anul trecut ,pe aparat,dar nu am observat mare diferenta intre mersul dinainte si cel dupa reglaj

 

Salut,Cristi.

Eu asa am facut, si merge mai rotund in ralanti.

Am ascultat tobele si rampa de culbutori, si am tot reglat pana mi s-a parut mie ca functioneaza mai "rotund". La un moment dat, chiar a trebuit sa ii dau ralantiul mai mic din surubul de reglaj de sub carburatoare, ala cu bucsa de plastic neagra care se regleaza cu mana.

post-41838-0-59312800-1350306430_thumb.jpg

post-41838-0-24728000-1350306458_thumb.jpg

post-41838-0-10243200-1350306473_thumb.jpg

post-41838-0-69034800-1350306482_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca s-ar putea sa ai gunoaie in rezervor si blocheaza cuiul pe deschis. de patru ori am desfacut carburile la un er5 al unui prieten,pentru ca patea acelasi lucru,curgea benzina din carburatorul stang,baga in baie si in filtrul de aer. dupa fiecare curatare nu mergea mai mult de 50 km si aparea aceiasi problema. la fiecare demontare gaseam cate ceva pe alimentare. am rezolvat problema montand un filtru de benzina pe furtunul ce alimenteaza carburatoarele ,iar acum cere doar benzina si asfalt uscat :). asta vreau sa-i fac si eu lui gpz-ica ,la primavara ca s-a cam dus sezonul.

numai bine si spor la treaba

sal, in rezervor is gunoaie dar ink nui pus am alimentat din sticla si imi curgea park pe la surubul unde se face nivelul dar nu am putut sa vad exact acu knd leam dat jos si leam bagat benzina vad k nu mai curge nikeri, cu sincronizatu tre sa ma mai joc ink, sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am primit si lantul nou pentru motoreta, si abia astept sa il montez. :10:

 

 

Ramane inca valabila doleanta mea de schimb cu o motocicleta enduro. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.Ai dreptate,e prins undeva acolo langa surubul de la rezervor.Celalalt capat,cel liber zici tu sa il pun la rezervor sau doar sa il bag prin gaurile de la cutia bateriei si sa il las asa liber catre bascula??

Salut.

Il prinzi la rezervor, dupa ce ai terminat tot montajul, inainte de a monta saua.

 

In mod normal ar trebui sa aiba un colier rapid din sarma de otel, dar se poate pune si fara, pt ca nu e nici un fel de presiune.

 

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare Eugene ziceai ceva de lantul de transmisie k lai schimbat, al meu are kteva zale blocate oare se mai poate face ceva sau tre schimbat, tu de unde ai luat si cat tea costat

 

lantul care merge la roata, nu stiu dak am zis corect de transmisie k poate fi cel din motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut.

E corect lant de transmisie. Cel din motor se numeste lant de distributie...

Maine cred ca o sa-l schimb si eu, ca am avut de lucru la masina, si am fost si de servici zilele astea.

 

Si al meu are niste zale care nu se mai indreapta bine, din cauza ca fostul propietar l-a tinut mult timp in fata blocului, si ruginise.

Am incercat sa il curat de 2 ori cu motorina, dar fara rezultat. Se simte mai mult la drum lung...

 

Sincer, nu stau prea bine cu banii, si am optat pt un lant mai ieftin si mai slab calitativ,( marca ESJOT, fabricat in Germania) dar la stilul meu de condus cred ca o sa ma tina ceva timp, si l-am luat dupa specificatiile producatorului, ca si compatibil cu GPZ-ul. Daca vrei mai multe detalii, iti dau pe PM...

 

Am schimbat deja lantul si cauciucul fata, cu un Dunlop Arrowmax...

 

Cum saptamana asta am concediu, ieri si azi m-am apucat iar de mesterit la motoreta, adica sa-mi montez la ea, side-case-uri(genti laterale)...

 

Si, cum 10 vorbe nu fac decat sa plictiseasca, las pozele sa vorbeasca... :)

 

Si, cum 10 vorbe nu fac decat sa plictiseasca, las pozele sa vorbeasca... :)

Intre timp, am schimbat si parbrizul, ca a venit frigul si bate vantul rece... :peace:

Chiar daca pentru marea majoritate s-a incheiat sezonul moto, eu inca mai circul cu GPZ-ul.

post-41838-0-24096100-1351476724_thumb.jpg

post-41838-0-30749000-1351476736_thumb.jpg

post-41838-0-04646500-1351476753_thumb.jpg

post-41838-0-26347100-1351476768_thumb.jpg

post-41838-0-24415000-1351476788_thumb.jpg

post-41838-0-36183200-1352803782_thumb.jpg

post-41838-0-25308000-1352803820_thumb.jpg

post-41838-0-64800100-1352803850_thumb.jpg

post-41838-0-94452000-1352803879_thumb.jpg

post-41838-0-16183400-1352803906_thumb.jpg

post-41838-0-59234000-1352803933_thumb.jpg

post-41838-0-41706700-1353523080_thumb.jpg

post-41838-0-52810300-1353523087_thumb.jpg

post-41838-0-38559700-1353523099_thumb.jpg

post-41838-0-03847200-1353523107_thumb.jpg

post-41838-0-89106300-1353523128_thumb.jpg

post-41838-0-03805600-1353523137_thumb.jpg

post-41838-0-87863300-1353523144_thumb.jpg

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Cum azi a fost inca o zi cu vreme peste 5 Grade, am scos si eu "fata" la plimbare, apoi am spalat-o.

 

Si un filmulet cu ea inca uda (am lasat-o pornita, sa se usuce motorul si bujiile)...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnu Eugen, am nevoie de tampoanele de cauciuc in care se prind carenele laterale la GPZ poate le ai cumva sau stii unde pot sa le gasesc



asa ceva ca in poza

post-62201-0-23160300-1360490862_thumb.jpg

Editat de mihai_yzh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnu Eugen, am nevoie de tampoanele de cauciuc in care se prind carenele laterale la GPZ poate le ai cumva sau stii unde pot sa le gasesc

 

asa ceva ca in poza

Salut, Mihai.

Din pacate nu le mai am. Cea din dreapta este de la partea din fata de la codita, in care intra "cuiele" de la carenele laterale din dreptul seii, dar cea din stanga nu imi dau seama unde vine...pare a fi de la rezervor...

Vezi ca mai era un baiat care dezmembra una rosie in Bacau....Se potriveste si de la modelul nou.

Ai mai facut ceva la motor?...

 

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, da aia din dreapta vine in rezervor si intra cuiu de la carena laterala iar cea din stanga e la codita, o sa iau legatura cu baiatu din bacau poate mai are.

Am pornit motoru merge bine asa in loc ca nam apucat sa o scot la drum ca a dat zapada acuma lucrez la carene ca erau cam sparte le lipesc chituesc si o sa le dau si o vopsea cand se incalzeste, vreau sa o fac cum era originala albastru cu lab si cu dunga aia rosie dar pana la vopsit mai am treaba chituit slefuit merge greu. sanatate

Editat de mihai_yzh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, da aia din dreapta vine in rezervor si intra cuiu de la carena laterala iar cea din stanga e la codita, o sa iau legatura cu baiatu din bacau poate mai are.

Am pornit motoru merge bine asa in loc ca nam apucat sa o scot la drum ca a dat zapada acuma lucrez la carene ca erau cam sparte le lipesc chituesc si o sa le dau si o vopsea cand se incalzeste, vreau sa o fac cum era originala albastru cu lab si cu dunga aia rosie dar pana la vopsit mai am treaba chituit slefuit merge greu. sanatate

Am inteles.

Pai, spor la treaba, si poate pui si tu niste poze cu lucrarile in topic-ul CINE ARE GPZ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Intre timp, batrana doamna a mai primit niste upgrade-uri: 2 chei noi, filtru de aer (i-am mai "gadilat" putin si carburatoarele, ca tot dadusem rezervorul jos), topcase-ul Givi E34 a fost inlocuit cu un Givi Maxia de 52 litri, leduri pt senzor termocupla, care se aprind pe verde cand e temperatura ok, si pe rosu, cand incepe sa lucreze electroventilatorul, buson ulei cu senzor temperatura, priza de 12 V, i-am montat roata originala pe fata (cu ocazia asta i-am schimbat si lichidul de frana) ....si e gata de drum. Deja am testat-o ieri, la un drum de 50 km, sa profit de vremea frumoasa.

Mai am de schimbat uleiul de motor luna viitoare, probabil si antigel nou (intra doar 1,8 litri in toata instalatia - era schimbat in toamna..),si un set de bujii noi, cu toate ca le schimbasem in toamna si pe astea, si o sa-i montez un voltmetru digital pe bord...



Rugaminte: ma poate ajuta cineva cu dimensiunile de la rulmentii de jug?

Vreau sa ii pun noi, si singurele dimensiuni pe care le-am gasit, sunt:

48/30/17 mm - jug superior

52/30/17 mm - jug inferior

 

Aa, si sa nu uit, am schimbat si maneta de frana, ca avea bulbul din capat lipsa de cand am luat-o, si semnanele spate, cu unele aplicate, de CBR 900 RR.. :D



Incepand de azi voi posta doar cu noul meu user "eugenkawa".

post-41838-0-72133500-1366866260_thumb.jpg

post-41838-0-39298800-1366866269_thumb.jpg

post-41838-0-56928900-1366866273_thumb.jpg

post-41838-0-01520200-1366866279_thumb.jpg

post-41838-0-64746200-1366866285_thumb.jpg

post-41838-0-83920600-1366866291_thumb.jpg

post-41838-0-50287600-1366866299_thumb.jpg

post-41838-0-02466300-1366866308_thumb.jpg

post-41838-0-98107600-1366866315_thumb.jpg

post-41838-0-65490400-1366866326_thumb.jpg

post-41838-0-72093100-1366866332_thumb.jpg

post-41838-0-14007400-1366866339_thumb.jpg

post-41838-0-76375800-1366866358_thumb.jpg

post-41838-0-47476800-1366866366_thumb.jpg

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara, si azi am mai mesterit putin la GPZ.

Am scos bucsile de plastic din carburatoare, de la membrane, si surpriza: fuge mai tare, dar nu imi place totusi, ca are o usoara tendinta de intrerupere la gropi sau drum denivelat. Cred ca o sa le montez la loc, chiar daca nu merge mai mult de 140 km/h.

Am curatat si gentile laterale cu diluant, ca fusesera vopsite negru mat, aducandu-le la culoarea de fabrica.

Tin sa-i multumesc inca o data lui `nea Ivan Pedala, de la Targu Jiu, de la care le-am cumparat noi, acum 3-4 ani. Le luasem atunci pentru Transalp, dar apucasem sa vand motocicleta inainte de a le monta.



Am repus bucsile de la carburatoare, pentru ca incepuse sa mearga prost.

Nu recomand nimanui sa le dea jos, pt ca au rolul de a tine cuiele de dozaj jos,si tin arcurile de la membrane compresate.

post-74306-0-15836200-1368635434_thumb.jpg

post-74306-0-42404900-1368635440_thumb.jpg

post-74306-0-22537900-1368635466_thumb.jpg

post-74306-0-77932900-1368635476_thumb.jpg

post-74306-0-73693500-1368635486_thumb.jpg

post-74306-0-95145800-1368635495_thumb.jpg

post-74306-0-61349200-1368635514_thumb.jpg

post-74306-0-84314300-1368635517_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...