alin* Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Am un ktm duke 2 si la un moment dat, acum vreo 2 saptamani, a inceput sa se inece pe la 100km/h, adica la vreo 5000 turatii intr-a 5-a, la un moment dat se oprea. imediat o porneam, plecam . dupa un timp, la fel: se oprea. i-am curatat carburatorul, schimbat bujia (aia pe care o aveam era practic noua, avea o luna, asa ca am pus-o din nou pe aia veche ). dupa ce am curatat carburatorul, se opreste intr-un km. Mai mult, dupa ce se incalzeste putin, nu mai urca nici in 2000 (relantiul e la 1500) iar dupa un timp nici macar nu mai porneste. Sper sa-mi elucidezi misterul ca imi vine sa ma arunc de la etaj. Salutare si multam anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) Nu cunosc foarte bine modelul tehnic,cu toate ca l-am vazut foarte bine in testele de lansare pe o pista din Ungaria. Dar la tine pare o problema de alimentare. Verfica daca ai debit de benzina,ca este pe pompa sau cadere,eu cred ca este insuficienta. Verifica si busnul la rezervor,mai ales de unde isi ia aer rezervorul,eventual fa un test cu busonul la rezervor deschis cu putina benzina in el,sa nu vina peste tine... Editat Iulie 31, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 E duke monociclindru de 690 si e (super) duke de 990 cu motor in V. Ce e la TNG acolo in poza este in V. Daca omul a zis ca are o singura bujie, presupun ca e 690. my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin* Postat August 1, 2012 Autor Share Postat August 1, 2012 de fapt e doar lc4 de 640. eu mai astept sugestii la problema mea. ma duc sa vad dac are ceva cu busonul. alimentarea in carburator se face prin cadere, iar carburatorul este proaspat curatat.am curatat si sitele (filtrele de benzina) din rezervor. poate fi din cauza filtrului de aer sau sa traga aer fals pe undeva? mersi am curatat aerisirea busonului si am pornit motorul fara buson, la relanti pe neutru. dupa 5 min s-a oprit. o alta chestie: inainte de a se opri, refuza sa mai urce in turatii, din ce in ce mai putin, pana se opreste. tind sa cred ca e problema cu debitul de benzina, dar nu stiu unde e problema exact ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 de fapt e doar lc4 de 640. eu mai astept sugestii la problema mea. ma duc sa vad dac are ceva cu busonul. alimentarea in carburator se face prin cadere, iar carburatorul este proaspat curatat.am curatat si sitele (filtrele de benzina) din rezervor. poate fi din cauza filtrului de aer sau sa traga aer fals pe undeva? mersi am curatat aerisirea busonului si am pornit motorul fara buson, la relanti pe neutru. dupa 5 min s-a oprit. o alta chestie: inainte de a se opri, refuza sa mai urce in turatii, din ce in ce mai putin, pana se opreste. tind sa cred ca e problema cu debitul de benzina, dar nu stiu unde e problema exact ... Plutitorul din carb.l-ai verificat? Inchide? Nu-i blocat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin* Postat August 3, 2012 Autor Share Postat August 3, 2012 Problema nu a fost inca rezolvata. inca mai astept sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 ca prim test verifica bujia atunci cind nu mai porneste.. e uda (insemna ca benzina-i vine) e uscata (inseamna ca nu mai trage benzina). Nu stiu modelul dar banuiesc ca nu e cu soc automat. Dupa ce se opreste se mai invirte motorul sau se caleaza? O alta varinata ar fi sa nu mai ai compresie la cald din motive variate (cel mai simplu ar fi o supapa care la cald nu mai inchide cum trebuie deci ar merita verificat si jocul la supape). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Ai verificat cumva si daca releul incarca bateria? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Am un prieten care a avut un Lc4 640, care avea aceleasi probleme, si erau de la alimentare. Era o piesa mica defecta in carburator care a costat vreo 60 de lei. Daca esti din Bucuresti du-te la Dementor, au preturi decente pentru un service, si fiind specializati in motoarele astea le dau foarte repede de capat. Editat August 3, 2012 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin* Postat August 4, 2012 Autor Share Postat August 4, 2012 din pacate, sunt din CT, ai mai multe detalii fiind piesa respectiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 asa e cand suntem toti mecanici si ne bagam nasul unde nu cunoastem,mai rau strici decat sa repari,sigur ai dat carburatia peste cap.In Constanta nu exista mecanici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.