alex123 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Salut Vreau sa fac un chopper in genul celui din poza de mai jos si as aprecia daca mi-ati indica ceva ateliere din Romania care mi-ar putea face cadrul sau rolling chassis pentru roti 10x18 spate, cu pneu 280 iar in fata roata 21x3. Ulterior fac eu toata mecanica. Imi pare rau daca am postat aiurea dar nu ma prea pricep la forumuri si as aprecia ajutorul vostru. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Basty ,Robychopper sau Bono... mai poti incerca la atelier la Rados-Cristi si Catalin=fratii Dinamita! succes. ps:vezi sa ai si un git/pipa de ceva motor cu acte,ca sa-l poti inscrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat August 2, 2012 Autor Share Postat August 2, 2012 Multumesc frumos. Basty am vazut ca are site. Bono are? Robby a revenit in tara, si cum poate fi contactat? Scuze pentru atatea intrebari, astea sunt ultimele dupa care ii contactez pe ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 din romania,nimeni daca il vrei utilizabil , daca doar de forma,oricare poate suda bono - e prin cluj roby - spania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 pt Bono suna-l pe Corne:0729909672 Roby:0727619261, sper ca mai e valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 haahhaa, cum sa fie valabil,roby e plecat de multi ani ... dar incearca acu dupa 4-5 ca o sa fie in romania pt cateva zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Salut, Se poate , te asteptam pe la noi cu proiectul si vorbim mai multe Str. Veseliei nr.10 , colt cu Trafic Greu , in incinta la "industria iutei". Ai si tel mai jos, o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat August 3, 2012 Autor Share Postat August 3, 2012 Salut, Se poate , te asteptam pe la noi cu proiectul si vorbim mai multe Str. Veseliei nr.10 , colt cu Trafic Greu , in incinta la "industria iutei". Ai si tel mai jos, o seara buna Merci, o sa vin si la voi, am mai primit si alte informatii pe pm, multumesc. din romania,nimeni daca il vrei utilizabil , daca doar de forma,oricare poate suda bono - e prin cluj roby - spania Trebuie sa spun ca nu sunt de acord, fara suparare. Ce diferenta e intre facut afara si la noi la un rigid daca stii exact ce vrei, toate unghiurile si dimensiunile, ma indoiesc ca nu poate face cineva la noi un rigid care sa mearga. Eu zic ca utilizabil iese, practic sigur ca n-o sa fie pentru ca nu e genul de motocicleta practica cu care sa mergi zi de zi. Eu n-o vreau pentru show dar sigur ca nici pentru daily use. Multam fain tuturor pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Omul, cand spunea utilizabil, se referea la omologare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 salut... eu ma dau zilnic pe un bobber cu cadru facut de la 0, rigid, si un motor big bore cu vibrati foarte mari... si pot sa ma duc si 300 de km cu el, si pana la magazin sa imi cumpar paine. pe langa toate am si frana doar spate, si schimbator la mana... si nu ma prea plang. asa k pasiunea nu prea are limita. pt pozepoze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat August 3, 2012 Autor Share Postat August 3, 2012 Omul, cand spunea utilizabil, se referea la omologare.... Am inteles, scuze. Partea asta iese din discutie, nu vreu s-o omologhez. Multumesc. salut... eu ma dau zilnic pe un bobber cu cadru facut de la 0, rigid, si un motor big bore cu vibrati foarte mari... si pot sa ma duc si 300 de km cu el, si pana la magazin sa imi cumpar paine. pe langa toate am si frana doar spate, si schimbator la mana... si nu ma prea plang. asa k pasiunea nu prea are limita. pt pozepoze frumoasa motocicleta, felicitari de ce ai pus in partea dreapta schimbatorul? n-ai reusit sa-l pui in stanga cu maneta de ambreiaj pe el? imi cer scuze pt off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Am inteles, scuze. Partea asta iese din discutie, nu vreu s-o omologhez. Multumesc. ... n-am inteles partea asta... sa inteleg ca vrei sa pui alt cadru pe o motoreta deja inmatriculata...nu ? dupa aia sa inteleg ca nu vrei sa-ti fie omologat cadrul de chopp cu serie noua la rar acte/alti bani etc. ? custom4ever merge pe un rigid facut de la zero cum zice el, dar seamana foarte mult cu cel stock. tu vrei un cadru diferit si custom de la zero, mai lung/ inalt/ lat. nu ? cei cu vitezane sunt trasi pe dreapta si raman fara talon ca au tobele prea galagioase...daca pe tine te trage garcea pe dreapta, tu calarind un cadru rigid unicat facut la un atelier...ce se-ntampla ? si daca da...cum rezolvi cu legalitatea ? sau o dai dupa copac? nu vreau sa fiu carcotas; vreau sa aflam cat mai multe despre cum se intampla si-n varianata asta. sa culegem cat mai multe informatii care-ti vor fi de ajutor. sper. succes maxim iti doresc !!! Editat August 3, 2012 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Am inteles, scuze. Partea asta iese din discutie, nu vreu s-o omologhez. Multumesc. Partea cu omologarea este pt Metrosexuali ! Gay ! ... ) se pare ca in RO chiar trebuie sa fii Bad ass sa te dai cu un custom ... eu am fost oprit de politie de multe ori cu custom-uri , cunduc custom-uri de 8 ani incoace , important e sa fie la culoare , serii pe cadru , roti corespunzatoare , lumini aprinse , ITP asigurare , si sa corespunzi cu poza din buletin ( cea mai mare problema a mea) si cit mai putin Tam Tam Spor la treaba ! Basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Cred-ca solutia ideeala e sa iei un cadru cu serie si il tai si modifici cum vrei tu si ai grija sa nu strici seria. Iar cu anvelopele e mai complicat, dar in Ro ce nu se poate rezolva cu ceva in buzunar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 (editat) Salut Vreau sa fac un chopper in genul celui din poza de mai jos si as aprecia daca mi-ati indica ceva ateliere din Romania care mi-ar putea face cadrul sau rolling chassis pentru roti 10x18 spate, cu pneu 280 iar in fata roata 21x3. Ulterior fac eu toata mecanica. Imi pare rau daca am postat aiurea dar nu ma prea pricep la forumuri si as aprecia ajutorul vostru. Multumesc Nu stiu ce mecanica poti face tu,dar trebuie ca ai portmoneul gros al naibii!!!Cred ca realizezi ca aici ai nevoie de un motor,indiferent ca e stift gen Ultima,Revtech sau sa nu mai zic de S&S,DUX,Patric,etc...Apoi vine transmisia primara,ambreiajul,cutia de viteze(o Bakker in 6 viteze costa 25% din motocicleta.),transmisia secundara,rezervorul de ulei,furtune,electrica,evacuare,etc,etc,etc...Doar aliniamentul rotii dintate fata cu coroana ambreiajului si de aici la roata dintata spate e un cosmar,ca sa nu mai zic de restul...Pare simplu,dar daca nu ai experienta cu asa ceva,nu stiu zau!!Basty poate sa confirme...Daca gresesc,chapeau!!! Editat August 5, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Nu stiu ce mecanica poti face tu,dar trebuie ca ai portmoneul gros al naibii!!!Cred ca realizezi ca aici ai nevoie de un motor,indiferent ca e stift gen Ultima,Revtech sau sa nu mai zic de S&S,DUX,Patric,etc...Apoi vine transmisia primara,ambreiajul,cutia de viteze(o Bakker in 6 viteze costa 25% din motocicleta.),transmisia secundara,rezervorul de ulei,furtune,electrica,evacuare,etc,etc,etc...Doar aliniamentul rotii dintate fata cu coroana ambreiajului si de aici la roata dintata spate e un cosmar,ca sa nu mai zic de restul...Pare simplu,dar daca nu ai experienta cu asa ceva,nu stiu zau!!Basty poate sa confirme...Daca gresesc,chapeau!!! Transilvania 72' nu trebuie neaparat sa cumperi toate blingurile de motoare sau cutii , poti folosi un evo avariat pe care il iei in 6000 probabil , Cit despre munca este un pic mai dificil ca la o Dnepr sau orice motor cu cutia unita , americanii am vazut ca au o tabla care le centreaza toate prinderile ( un sablon ) .. si gata ..life is easy Basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat August 6, 2012 Autor Share Postat August 6, 2012 (editat) n-am inteles partea asta... sa inteleg ca vrei sa pui alt cadru pe o motoreta deja inmatriculata...nu ? dupa aia sa inteleg ca nu vrei sa-ti fie omologat cadrul de chopp cu serie noua la rar acte/alti bani etc. ? custom4ever merge pe un rigid facut de la zero cum zice el, dar seamana foarte mult cu cel stock. tu vrei un cadru diferit si custom de la zero, mai lung/ inalt/ lat. nu ? cei cu vitezane sunt trasi pe dreapta si raman fara talon ca au tobele prea galagioase...daca pe tine te trage garcea pe dreapta, tu calarind un cadru rigid unicat facut la un atelier...ce se-ntampla ? si daca da...cum rezolvi cu legalitatea ? sau o dai dupa copac? nu vreau sa fiu carcotas; vreau sa aflam cat mai multe despre cum se intampla si-n varianata asta. sa culegem cat mai multe informatii care-ti vor fi de ajutor. sper. succes maxim iti doresc !!! Am o motocicleta care este deja pe numele meu. Chopperul va fi facut de la 0, de pe moto inmatriculat nu se va lua mare lucru dar totusi folosesc cate ceva, sper ca intelegi. Merg cu motociclete neconforme de 11 ani si m-am intalnit cu toate felurile de militieni, imi asum riscul. Chiar nu are rost sa faci un chopper custom si sa speri ca omologhezi nush ce..asta e parerea mea. Nu stiu ce mecanica poti face tu,dar trebuie ca ai portmoneul gros al naibii!!!Cred ca realizezi ca aici ai nevoie de un motor,indiferent ca e stift gen Ultima,Revtech sau sa nu mai zic de S&S,DUX,Patric,etc...Apoi vine transmisia primara,ambreiajul,cutia de viteze(o Bakker in 6 viteze costa 25% din motocicleta.),transmisia secundara,rezervorul de ulei,furtune,electrica,evacuare,etc,etc,etc...Doar aliniamentul rotii dintate fata cu coroana ambreiajului si de aici la roata dintata spate e un cosmar,ca sa nu mai zic de restul...Pare simplu,dar daca nu ai experienta cu asa ceva,nu stiu zau!!Basty poate sa confirme...Daca gresesc,chapeau!!! Nu vreau sa fac tiganeala dar nici cu motor S&S sau asemanator nu va fi, sau transmisie scumpa gen baker. O sa iau o motocicleta lovita de afara. Stiu ca nu e simplu, de-aia nu ma apuc singur; teoretic as putea sa fac eu cadrul dar nu vreau sa vad ce mi-ar iesi in practica. Transilvania 72' nu trebuie neaparat sa cumperi toate blingurile de motoare sau cutii , poti folosi un evo avariat pe care il iei in 6000 probabil , Cit despre munca este un pic mai dificil ca la o Dnepr sau orice motor cu cutia unita , americanii am vazut ca au o tabla care le centreaza toate prinderile ( un sablon ) .. si gata ..life is easy Partea cu omologarea este pt Metrosexuali ! Gay ! ... ) se pare ca in RO chiar trebuie sa fii Bad ass sa te dai cu un custom ... eu am fost oprit de politie de multe ori cu custom-uri , cunduc custom-uri de 8 ani incoace , important e sa fie la culoare , serii pe cadru , roti corespunzatoare , lumini aprinse , ITP asigurare , si sa corespunzi cu poza din buletin ( cea mai mare problema a mea) si cit mai putin Tam Tam Spor la treaba ! Basty exact!! Editat August 6, 2012 de alex123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 da nu merita sa te chinui sa fi legal cu asa ceva ca nu poti,e imposibil! iti trebuie schita facuta la cadru de un inginer acreditat in rezisnta MATERIALELOR si agreeat de RAR. SUDURI CU PANSON DE SUDORI AGREATI TO DE EI, CERTIFICAT DE CLAITATE A MATERIALELOR...... OMOLOGARE SI E POSIBIL CA DUPA CE AI TOATE, MAI DAI CETEVA MII DE EURO,SA VINA UN PULIFIRICI SI SA ZICA-NU SUNT DE ACORD!.... COSTUM-UL IN ROMANIA SE POARTA ALTFEL,NUMA LEGAL NU!, BAD ASS ALTFEL NU PORTI NIMIC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 (editat) da nu merita sa te chinui sa fi legal cu asa ceva ca nu poti,e imposibil! iti trebuie schita facuta la cadru de un inginer acreditat in rezisnta MATERIALELOR si agreeat de RAR. SUDURI CU PANSON DE SUDORI AGREATI TO DE EI, CERTIFICAT DE CLAITATE A MATERIALELOR...... OMOLOGARE SI E POSIBIL CA DUPA CE AI TOATE, MAI DAI CETEVA MII DE EURO,SA VINA UN PULIFIRICI SI SA ZICA-NU SUNT DE ACORD!.... COSTUM-UL IN ROMANIA SE POARTA ALTFEL,NUMA LEGAL NU!, BAD ASS ALTFEL NU PORTI NIMIC. Dar cadrele nemtesti care au TUV?Daca se pot inmatricula la ei dece nu s-ar putea si la noi....Vezi Custom Chrome(dar acolo e vorba de bani grei.Prea grei pentru un simplu cadru... ) Transilvania 72' nu trebuie neaparat sa cumperi toate blingurile de motoare sau cutii , poti folosi un evo avariat pe care il iei in 6000 probabil , Cit despre munca este un pic mai dificil ca la o Dnepr sau orice motor cu cutia unita , americanii am vazut ca au o tabla care le centreaza toate prinderile ( un sablon ) .. si gata ..life is easy Basty Da,asa e!Mai e si tabla pe care culiseaza cutia:stanga-dreapta.Dar mai sunt tot felul de off set-uri pe la beltdrive si mai stiu eu unde,care sunt importante,daca vrei sa fie totul aliniat si treaba buna.De aia ziceam ca trebuie totusi sa ai oarece experienta.In poze pare simplu de facut,dar eu zic ca nu e in realitate chiar asa.I-ati vazut si pe aia de la OCC sa Build or Bust ce probleme naspa aveau uneori.Si aia chiar aveau banii,sculele si experienta necesara...Si tot se scarpinau uneori sub basca.In fine...nu sunt decat teoretician.Deci ma opresc aici ca mai multe nu stiu Editat August 6, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 (editat) Dar cadrele nemtesti care au TUV?Daca se pot inmatricula la ei dece nu s-ar putea si la noi.... Sunt si furci rominesti care au TUV-ul german , un springer model 1 pt M-72 pt cei de la Metriccustom : http://www.metriccustom.de/?session=514ce18e7287579e0ebc4ac11c78c2e1&subject=K750%20Bobber%20-%20Idee%20und%20Projekt&theme=Russenboxer%20KMZ%20K750&action=none si un leafer pt HD in germa : http://shoveltreiber.de/leaf.html , amindoua au Tuv Gutachten in germania ! si nu a fost greu deloc cica ... Nu stiu daca e mai complicat cu cadrele ... un shovelhead superb ... cu furca .. inaltatoare ghidon , cutie scule Bastybikes Editat August 7, 2012 de basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 [ Dar cadrele nemtesti care au TUV?Daca se pot inmatricula la ei dece nu s-ar putea si la noi....Vezi Custom Chrome(dar acolo e vorba de bani grei.Prea grei pentru un simplu cadru... ) o fi nu zic nu! in Germania nu in Romania. intereseazate si ai sa te convingi. fenomen...da faina mai e!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 [ Dar cadrele nemtesti care au TUV?Daca se pot inmatricula la ei dece nu s-ar putea si la noi....Vezi Custom Chrome(dar acolo e vorba de bani grei.Prea grei pentru un simplu cadru... ) o fi nu zic nu! in Germania nu in Romania. intereseazate si ai sa te convingi. fenomen...da faina mai e!!!!! Nu banii in custom chrome sunt prea grei , ci poate noi lucram la bani prea putini ... te-ai gindit la asta ? Spor la treaba Oyama ! o sa se schimbe lucrurile si la noi ... o sa putem omologa si noi ca nemtii ... dar nu stiu inca daca chiar imi doresc sa ajungem sa traim nemteste ! Basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 (editat) Decat romaneste(si deja se pare ca si tiganeste)mai bine nemteste.Apropo!Mai in toamna ai avea timp pentru o Savage?Vreau sa-i scot carburatorul in lateral,o teava de evacuare mai altfel(am eu o toba mai hoatza),un oil tank fals(pentru electrica) si mai vedem noi.Poate ceva de cuprat...Si da,o aripa spate,desigur.Dar asta mai la toamna sau chiar in iarna... Editat August 8, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 (editat) ....Hot'n Icy...custom construit in Romania de catre ex Fat Dog Motorcycles in 2001, cadru HPU tip Dragstyle, furca SJP, motor HD TWIN CAM 96, aripi + rezervor one off by Fat. Supertrapp-uri. Ex nr de inm era B 60 FAT. PS pt initiatorul topicului : Am o cunostinta la unul din delaerii W&W Cycles din Germania, daca pot sa te ajut cu ceva... Editat August 10, 2012 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 no bun si?fat dog nu mai exista iar dealer w&w exista citiva in tara.... mai bine isi face un cadru la baietii enumerati mai sus,daca tot nu vrea kit sa-l inscrie,si mai baga un ban si in buzunarul customizerilor romani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.