TNG Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Dintre primele raspunsuri care le-ai dat la intrebarile care ti s-au pus ,oameni de bine care vor sa te ajute...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 E foarte adevarat ce ai spus,e posibil in cazul asta sa se fi lasat si sa fi necesitat doar o intindere.(am mai schimbat in decursul anilor lanturi dar nu am avut ce-i drept decat mobre de max 50cp care probabil nu-l intindeau asa de repede,.nu iau in calcul comunistele la care in anii 85-90 puneam lanturi din uzina ) ..oricum,nu mai face mobra urat si ieri am facut 200+ de km lantul comportandu-se normal.Eu insa am sa folosesc doar spray de uns lantul ,deh,am asa o indoiala vis a vis de ulei pe care sunt convins ca-l scuipa mult mai usor.Inainte fiebeam lanturile in vaselina.... in vaselina le fierbeam mai toti care au prins macar un ij pe mana. problema cu spray-ul este de fapt alta. se lipeste tot praful de el si ramane acolo. evident ca praful se lipeste si de ulei dar tocmai pentru ca e aruncat zboara si jegul, nu se acumuleaza. lanturile noi au o, x, y, n... ringuri ca sa tina unsoarea din fabrica intre role si bolturi (ca sa nu mai stai sa-l fierbi tu in vaselina). daca-s umede ele raman elastice si etanseaza bine. daca se face acolo pasta abraziva tin mai putin. plus uzura dintre role si pinioane si placile lantului care la fel, este mai mica in cazul ungerii cu ulei. atata tot. un uns cu ulei de transmisie tina ~200 de km. un ungator automat face lantul chiar "fit and forget". eu folosesc ulei pentru furca din cauza unui pitic de-al meu. scria pe un bidon ca face bine "sus, jos si la mijloc" garniturilor de cauciuc. probabil e doar marketing dar cum am spus, e un piticel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 sa nu fie lantul de transmisie, urca motorul pe un stander, blocheaza frana de mana,, porneste honda, baga in viteza 1, si uita-te la lant asa.. si?! Ce trebuie sa vad ca sa-mi dau seama ca lantul are probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 asa.. si?! Ce trebuie sa vad ca sa-mi dau seama ca lantul are probleme? de ce ? ai si tu probleme cu zgomote ciudate??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 21, 2012 Autor Share Postat August 21, 2012 Dintre primele raspunsuri care le-ai dat la intrebarile care ti s-au pus ,oameni de bine care vor sa te ajute...... TNG nu inteleg inversunarea postului tau.Dupa cum am specificat -lantul e nou,pinionul nou si asta a fost cauza excluderii ....Faptul ca lantul s-a lasat e o constatare,din fericire defectul.Pe stander nu se putea observa acest lucru,pe cricul central mobra nu dadea nici un semn ci exclusiv in accelerare la un efort ce il presupune mobra +motociclist.Asta sa incerc a ma face inteles Pentru orice alta nelamurire oricand disponibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 de ce ? ai si tu probleme cu zgomote ciudate??? Am impresia ca si eu am acelasi huruit. SAmbata cand am ridicat pe stander motocicleta sa curat/intind/ung lantul, am sesizat ca daca o las in viteza la o turatie constanta, lantul are fluctuatii destul de mari. VReau sa stiu daca e sau nu cazul sa-l schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 cel mai bine il verifici punand motocicleta pe cricul central / stander, scoti din viteza si invarti usor de roata. In acelasti timp verifici zalele daca toate lucreaza corect si nu sunt blocate, iar lantul nu se tensioneaza pe anumite portiuni. Ai sa vezi, ca daca e asa, ar trebui ca la un moment dat sa fie ok, iar dupa ce ai mai rotit un pic roata, sa fie foarte tare, practic sa stea "incordat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Am impresia ca si eu am acelasi huruit. SAmbata cand am ridicat pe stander motocicleta sa curat/intind/ung lantul, am sesizat ca daca o las in viteza la o turatie constanta, lantul are fluctuatii destul de mari. VReau sa stiu daca e sau nu cazul sa-l schimb. intai verifica sa fie intins corespunzator, fiecare producator are descrisa modalitate diferita pentru verificarea intinderii corecte a lantului. gasestiu in manualul de intretinere cum trebuie sa fie facuta. apoi verifici sa nu existe elemente intepenite sau zone tensionate urmate de zone detensionate. ultima si cea mai elocventa : dupa ce ai intins lantul la parametri ceruti de producator, apuca cu degetele de lant la extremitatea foii, (cum ar veni in aviatie la ora 3 ) daca se misca zaua acolo lantul e cu un picior in groapa. sper ca intelegi ce incerc sa explic in limba mea de lemn, daca nu incerc sa desenez cel mai bine il verifici punand motocicleta pe cricul central / stander, scoti din viteza si invarti usor de roata. In acelasti timp verifici zalele daca toate lucreaza corect si nu sunt blocate, iar lantul nu se tensioneaza pe anumite portiuni. Ai sa vezi, ca daca e asa, ar trebui ca la un moment dat sa fie ok, iar dupa ce ai mai rotit un pic roata, sa fie foarte tare, practic sa stea "incordat". pai da, in linii mari asa se verifica lantul pe stand/cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) TNG nu inteleg inversunarea postului tau.Dupa cum am specificat -lantul e nou,pinionul nou si asta a fost cauza excluderii ....Faptul ca lantul s-a lasat e o constatare,din fericire defectul.Pe stander nu se putea observa acest lucru,pe cricul central mobra nu dadea nici un semn ci exclusiv in accelerare la un efort ce il presupune mobra +motociclist.Asta sa incerc a ma face inteles Pentru orice alta nelamurire oricand disponibil. Nu este nici o "inversunare"! Este o constatare. Ai preferat sa stai pe tastatura si sa pui intrebari cand puteai sa tragi de moto spre stg pui un lemn la bascula si invarti lantul. Sau un conoscut sa ti-o tina,ar fi durat 2 min sa intelegi ca lantul are o problema. Acum deja esti expert si dai sfaturi... Citez: Cel mai bine il verifici punand motocicleta pe cricul central / stander, scoti din viteza si invarti usor de roata. In acelasti timp verifici zalele daca toate lucreaza corect si nu sunt blocate, iar lantul nu se tensioneaza pe anumite portiuni. Ai sa vezi, ca daca e asa, ar trebui ca la un moment dat sa fie ok, iar dupa ce ai mai rotit un pic roata, sa fie foarte tare, practic sa stea "incordat". Poate sunt eu plecat cu capul dar nu crezi ca este ridicol un topic de 5 pagini care incepe cu "O fi distributie ? si se termina cu avem lantul ruginit sau uzat!!! Editat August 21, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 22, 2012 Autor Share Postat August 22, 2012 (editat) Nu este nici o "inversunare"! Este o constatare. Ai preferat sa stai pe tastatura si sa pui intrebari cand puteai sa tragi de moto spre stg pui un lemn la bascula si invarti lantul. Sau un conoscut sa ti-o tina,ar fi durat 2 min sa intelegi ca lantul are o problema. Acum deja esti expert si dai sfaturi... Citez: Cel mai bine il verifici punand motocicleta pe cricul central / stander, scoti din viteza si invarti usor de roata. In acelasti timp verifici zalele daca toate lucreaza corect si nu sunt blocate, iar lantul nu se tensioneaza pe anumite portiuni. Ai sa vezi, ca daca e asa, ar trebui ca la un moment dat sa fie ok, iar dupa ce ai mai rotit un pic roata, sa fie foarte tare, practic sa stea "incordat". Poate sunt eu plecat cu capul dar nu crezi ca este ridicol un topic de 5 pagini care incepe cu "O fi distributie ? si se termina cu avem lantul ruginit sau uzat!!! Tot nu inteleg...ce sfaturi am dat? Citeste te rog cu atentie posturile si userii care au postat intrucat citatul de mai sus nu imi apartine Faci confuzie. Inca odata iti repet. Pe cricul central( am asa ceva fiind un F3 deci nu e nevoie de butuci sau standere)nu se observa nici o anomalie Deci am intrebat dupa ce am verificat desigur...nu imi e greu sau sila sa ma umplu de ulei sau vaselina...Am fost la mecanic(i) si nu si-au dat seama ,mai apoi am apucat de am tastat Daca am comis o perturbare imi cer scuze dar asa am considerat oportun sa fac. Sa intreb -poate din experienta primeam niste sfaturi(pe care le-am si primit de altfel) si prin excludere sa incerc sa imi rezolv singur problema.Din fericire am reusit.Inca cred ca esti inversunat ...dar o las asa in speranta ca ai sa iti revizuiesti posturile dupa ce ai sa citesti mai atent cele 5 pagini monotone si fara rost in acceptiunea ta .Pana la urma a fost o problema si o rezolvare,de altfel cand am ridicat o problema si am si rezolvat-o am postat rezolvarea, ca cititorii forumului sa aiba o idee sau un punct de inceput in diagnosticare si rezolvare a unor probleme cu cheltuieli cat mai mici daca se pricep a le face singuri.Un post lung care sper ca nu a exasperat pe nimeni,la care nu astept raspuns . Editat August 22, 2012 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Da ai dreptate te-am confundat... Si promit ca o sa-mi revizuiesc posturile... Multumesc de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Eu raman la parerea (nu o lua de buna, diagnostic pe net e fix zero) ca e zgomotul de lucru al pinioanelor din cutie. Sau cum au zis unii: Asa fac toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile. “Proverbe si zicatori Romania” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile. “Proverbe si zicatori Romania” Off topic. On topic, daca schimband treapta de la mare la mic se diminueaza sau dispare zgomotul sunt sanse mari sa fie din pinioane. Editat August 23, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Off topic. On topic, daca schimband treapta de la mare la mic se diminueaza sau dispare zgomotul sunt sanse mari sa fie din pinioane. Nu ma refeream la tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 intai verifica sa fie intins corespunzator, fiecare producator are descrisa modalitate diferita pentru verificarea intinderii corecte a lantului. gasestiu in manualul de intretinere cum trebuie sa fie facuta. apoi verifici sa nu existe elemente intepenite sau zone tensionate urmate de zone detensionate. ultima si cea mai elocventa : dupa ce ai intins lantul la parametri ceruti de producator, apuca cu degetele de lant la extremitatea foii, (cum ar veni in aviatie la ora 3 ) daca se misca zaua acolo lantul e cu un picior in groapa. sper ca intelegi ce incerc sa explic in limba mea de lemn, daca nu incerc sa desenez Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Mersi frumos daca ti-au folosit sfaturile, cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.