rdpd Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Buna ziua, vreau sa schimb uleiul si filtrul de ulei la un Ducati ST2 si nu sunt sigur de pasii pe care trebuie sa ii urmez. Daca stie cineva cum trebuie procedat il voi asculta cu placere. O zi buna va doresc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) Mai clar decat in manual si exemplificat si cu ilustratii nu cred ca gasesti. Daca totusi nu intelegi de acolo, inseamna ca nu e cazul sa te obosesti sa faci lucrarea si dai 20-50 de lei unui mecanic in care ai incredere, musai. Altfel, ajungi la vreunul care strange ca ghiolbanul, f>te filetul, incepe sa curga cate un pic, nu stii de unde picura, in mers se desfileteaza busonul, sare, curge uleiul pe jos in fata rotii si apoi d-zeu cu mila Editat August 21, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Si poate-ti cade si un drob de sare-n cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Un prieten era sa o pateasca asa - cu uleiul, nu cu drobu'. Imi tot zicea ca ii curge ulei si nu stia unde sa se uite - lene probabil (se prelingea pe buson, baie, venea pe carena si lasa urma in stanga). Cand am ajuns si eu si m-am uitat la mobra si am observat busonul pe jumatate desfacut, mi-am facut cruce (si nu sunt credincios) in conditiile in care el imi povestea mandru ca 'i-a dat 180'. Deci, poate cade si drobul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Si poate-ti cade si un drob de sare-n cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) Efectuam schimb de ulei SHELL ADVANCE ULTRA 4 (ulei recomandat de Ducati) dar si MOTUL 300V, 7100, 5100 la un pret fara concurenta. Schimbul presupune alegerea un tip de ulei si a unui filtru de ulei (K&N sau HIFLO). De asemena avem si un pachet promotional ce contine: COSMETIZARE DAFWAY - Schimbat lichid frana fata/spate si lichid ambreiaj. - Curatat etriere fata/spate, verificat placute, pistonase. - Verificat distributie si intins curele daca este necesar. - Verificat bujii. - Verificat compresie. - Intins si curatat lant cu spray Motul Chain Lube Road Plus (Teflon). - Spalat si gresat motocicleta. Toate aceste servicii la pretul de 100 LEI Editat August 21, 2012 de DAFWAY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Schimbul de ulei la Ducati nu este complicat. Inainte de a schibma pornesti motoru si il lasi sa mearga, poti face si o tura mica ,sa se incalzeasca uleiul . Dupa asta dai carenele jos astfel incat sa vezi filtru si surubul de la baia de ulei . Desfaci surubul si lasi uleiul sa se scurga dupa care desfaci si filtu. Lasi sa curga uleiul din motor,dupa care pui un sfert- jumatate ulei in filtru , ungi garnitura filturlui cu ulei dupa care infiletezi filtu si il strangi , cu mana pana nu se mai poate. Surubul de la baia de ulei il cureti de ilpuritiati si il infieltezi , dupa care pui ulei in motor si ai grija la nivel . Cand ai ajuns intre min si max aprinzi motorul si il lasi sa ruleze uleiul. Opresti motoru il lasi, un pic si te uiti din nou la nivel.. Daca mai trebuie mai completezi . Ai un exemplu aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdpd Postat August 21, 2012 Autor Share Postat August 21, 2012 Schimbul de ulei la Ducati nu este complicat. Inainte de a schibma pornesti motoru si il lasi sa mearga, poti face si o tura mica ,sa se incalzeasca uleiul . Dupa asta dai carenele jos astfel incat sa vezi filtru si surubul de la baia de ulei . Desfaci surubul si lasi uleiul sa se scurga dupa care desfaci si filtu. Lasi sa curga uleiul din motor,dupa care pui un sfert- jumatate ulei in filtru , ungi garnitura filturlui cu ulei dupa care infiletezi filtu si il strangi , cu mana pana nu se mai poate. Surubul de la baia de ulei il cureti de ilpuritiati si il infieltezi , dupa care pui ulei in motor si ai grija la nivel . Cand ai ajuns intre min si max aprinzi motorul si il lasi sa ruleze uleiul. Opresti motoru il lasi, un pic si te uiti din nou la nivel.. Daca mai trebuie mai completezi . Ai un exemplu aici Multumesc, o sa ma apuc sa il schimb singur, sa speram ca va fi ca sarea-n bucate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.