mihaiand Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Sa fie motoru`? Trebuie segmentat? nu cred ca e cazu la cati km are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 nu cred ca e cazu la cati km are Sper Luni iau bujie, curat filtru da aer, iau 5 litri de EFIX si bag aditiv! Sa vad daca merge! Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 carcasa de la filtru de aer e lipita la cald,deci nu merge sa il desfaci sa il suflii,cel putin la mine si efix e deja aditivata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 ma ati uitat de tot threadu-l asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 nu inteleg postu tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 eu am uitat de threadu asta deoarece nu mai am scuter functional ) insa m-am convins, scuterele peugeot au motorizari slabe fata de restu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Care stie pe unde dau afara uleiul din variator la Jet force??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Si eu vreau sa aflu, mai ales ca variatorul e cu curea ce functrioneaza in aer, nu in ulei. daca vrei sa-l dai jos din reductorul din spate, uita-te sub xcarterul sau si cauta un surub, nu ai cum sa scoti altul. Am fost si la service si tot nu am gasit pe unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r3mIx Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 am si eu o intrebare mai banala....limitatorul la toba este scos atunci cand este taiata teaza aceea si infundata la capat sau cand are iesire si pe teava aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 am si eu o intrebare mai banala....limitatorul la toba este scos atunci cand este taiata teaza aceea si infundata la capat sau cand are iesire si pe teava aia? cand o tai si o astupi cat mai la baza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu21 Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 (editat) am si eu o intrebare pentru posesorii de JetForce de 125 sau cineva care se pricepe.... Schimbul de ulei cum se face? Adica ce cantitati? Ce ulei? Are Fltru de ulei???? si nu imi spuneti sa ma duc la Daperom sau in alta parte.....Multumesc anticipat Editat Aprilie 16, 2008 de Radu21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Incearca in cartea lui de service.Daca nu ai carte,poti cauta pe net sau sa te uiti pe vasul pe unde bagi ulei,ar trebui sa fie stantata cantitatea.Bineinteles ca are si filtru de ulei,iar ca ulei ai putea incerca Motul,depinde de ce cod de ulei este recomandat (10w 40,20W40 etc) Ps:cum te intelegi cu scuterul,tare as vrea sa vad cum e cu compresorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Poate nu e modelul compresor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dadi Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 Am un JetForce C-Tech cu 5000 km si este inca in garantie. Vreau sa schimb si ceva consumabile la el. Unde pot face o revizie, in Bucuresti? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Am si eu un speedfight 2 si in curand fac 500km si as vrea sa ii scot limitarea dar nu stiu cum... daca imi puteti indica un site sau macar sa imi explicati pe scurt cum se face. As prefera la variator sa nu umblu, eventual limitarea de la toba sa o scot doar. Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Am si eu un speedfight 2 si in curand fac 500km si as vrea sa ii scot limitarea dar nu stiu cum... daca imi puteti indica un site sau macar sa imi explicati pe scurt cum se face. As prefera la variator sa nu umblu, eventual limitarea de la toba sa o scot doar. Ms anticipat citeste aici /index.php?showtopic=72632 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Ms, am citit dar nu m-am lamurit pt ca nimeni nu spune clar, toti isi dau cu presupusul. Pe mine ma intereseaza ceva de genul: inaintea tobei e o sita care trebuie scoasa; un sfat clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Pe traseul tobei trebuie sa fie o teava care urca putin si nu duce nicaieri,are cam 10-15 cm.Daca ai acea teava,te duci frumos sa o tai cat mai aproape de evacuare si in golul astupi prin sudura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Am fost pana la scooter si l-am studiat cu atentie si cred ca am descoperit limitarea de la evacuare (indicata de oval si sageata). Am mai observat ca la cilindru pe langa bujie mai am un senzor, ceva albastru care nu inteleg la ce foloseshte, mentionez ca nu am turomtetru. Ar mai fii o problema, scooter-ul e inca in garantie si am auzit ca daca il delimitez pierd garantia, ma gandem sa imi cumpar o a doua evacuare ca in caz de probleme sa o am si pe cea veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Am fost pana la scooter si l-am studiat cu atentie si cred ca am descoperit limitarea de la evacuare (indicata de oval si sageata). Am mai observat ca la cilindru pe langa bujie mai am un senzor, ceva albastru care nu inteleg la ce foloseshte, mentionez ca nu am turomtetru. Ar mai fii o problema, scooter-ul e inca in garantie si am auzit ca daca il delimitez pierd garantia, ma gandem sa imi cumpar o a doua evacuare ca in caz de probleme sa o am si pe cea veche Aia e 100% limitare din toba ... Senzorul ala albastru , daca nu ma insel e de la temperatura [ nu garantez ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Aia e 100% limitare din toba ...Senzorul ala albastru , daca nu ma insel e de la temperatura [ nu garantez ] Ms pt raspunsul f promt . Bun si daca tai chestia aia sau cumpar alta evacuare o sa am mai multa putere, sau e posibil sa fie si alte limitari, problema e ca scooter-ul e in garantie si nu vreau sa stric evacuarea originala deci ar trebui sa cumpar una nou. Cam cat costa o evacuare "sport" ca nu vreau sa dau banii aiurea si defapt scooter-ul sa aiba alta limitare. Daca e limitat si variatorul doar o sa accelerez mai repede pana la 50 sau o sa mai creasca top speed-ul pana pe la 60 sa zicem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Ms pt raspunsul f promt . Bun si daca tai chestia aia sau cumpar alta evacuare o sa am mai multa putere, sau e posibil sa fie si alte limitari, problema e ca scooter-ul e in garantie si nu vreau sa stric evacuarea originala deci ar trebui sa cumpar una nou. Cam cat costa o evacuare "sport" ca nu vreau sa dau banii aiurea si defapt scooter-ul sa aiba alta limitare. Daca e limitat si variatorul doar o sa accelerez mai repede pana la 50 sau o sa mai creasca top speed-ul pana pe la 60 sa zicem? Daca scoti limitarea de la variator , sa sa mearga , cam 60-65 [uite aici ceva ]Limitarea daca o scoti , nu strici toba stai linistit O evacuare sport costa in jur de 100-120 de Euro , dar poate ajunge si pana la 400 Eu am teava aia taiata , dar nu aproate de "baza" , cam la 5 cm ... deci tot e unpic limitat Eu asa am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Daca scoti limitarea de la variator , sa sa mearga , cam 60-65 [uite aici ceva ]Limitarea daca o scoti , nu strici toba stai linistit O evacuare sport costa in jur de 100-120 de Euro , dar poate ajunge si pana la 400 Eu am teava aia taiata , dar nu aproate de "baza" , cam la 5 cm ... deci tot e unpic limitat Eu asa am Tocmai ca eu asa prefera sa nu umblu la variator pt ca mi se pare o operatiune mai complicata si mai riscanta, eu as prefera sa cumpar o toba sau sa o modific pe asta. In cazul in care "tunez" doar toba in afara de acceleratie mai buna obtin si un top speed mai mare? Tu pe langa modificarea tobei ai umblat si la variator? Cautand pe youtube informatii am gasit un filmulet care "vorbeste de la sine" despre cum functioneaza variatorul Ms mult pt linkul de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papsy Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Am fost pana la scooter si l-am studiat cu atentie si cred ca am descoperit limitarea de la evacuare (indicata de oval si sageata). Am mai observat ca la cilindru pe langa bujie mai am un senzor, ceva albastru care nu inteleg la ce foloseshte, mentionez ca nu am turomtetru. Ar mai fii o problema, scooter-ul e inca in garantie si am auzit ca daca il delimitez pierd garantia, ma gandem sa imi cumpar o a doua evacuare ca in caz de probleme sa o am si pe cea veche "chestia" aia albastra este senzorul de temperatura iti zic ffff sigur ca eu am umblat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mikulas69 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 ce ziceti de jetforce din 2006 de 50cc la vreao 3000km chiar astia au probleme cu injectia ajutatima va rog fooooooooooarte mult ca ma duc sal cumpar am nevoie de un pro sa ma ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.