Sari la conținut

FAN CLUB Peugeot


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 333
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 weeks later...

Si eu vreau sa aflu, mai ales ca variatorul e cu curea ce functrioneaza in aer, nu in ulei.

daca vrei sa-l dai jos din reductorul din spate, uita-te sub xcarterul sau si cauta un surub, nu ai cum sa scoti altul.

Am fost si la service si tot nu am gasit pe unde :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pentru posesorii de JetForce de 125 sau cineva care se pricepe.... Schimbul de ulei cum se face? Adica ce cantitati? Ce ulei? Are Fltru de ulei???? si nu imi spuneti sa ma duc la Daperom sau in alta parte.....Multumesc anticipat

Editat de Radu21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca in cartea lui de service.Daca nu ai carte,poti cauta pe net sau sa te uiti pe vasul pe unde bagi ulei,ar trebui sa fie stantata cantitatea.Bineinteles ca are si filtru de ulei,iar ca ulei ai putea incerca Motul,depinde de ce cod de ulei este recomandat (10w 40,20W40 etc)

Ps:cum te intelegi cu scuterul,tare as vrea sa vad cum e cu compresorul :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un speedfight 2 si in curand fac 500km si as vrea sa ii scot limitarea dar nu stiu cum... daca imi puteti indica un site sau macar sa imi explicati pe scurt cum se face. As prefera la variator sa nu umblu, eventual limitarea de la toba sa o scot doar. Ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un speedfight 2 si in curand fac 500km si as vrea sa ii scot limitarea dar nu stiu cum... daca imi puteti indica un site sau macar sa imi explicati pe scurt cum se face. As prefera la variator sa nu umblu, eventual limitarea de la toba sa o scot doar. Ms anticipat

 

citeste aici /index.php?showtopic=72632

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms, am citit dar nu m-am lamurit pt ca nimeni nu spune clar, toti isi dau cu presupusul. Pe mine ma intereseaza ceva de genul: inaintea tobei e o sita care trebuie scoasa; un sfat clar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe traseul tobei trebuie sa fie o teava care urca putin si nu duce nicaieri,are cam 10-15 cm.Daca ai acea teava,te duci frumos sa o tai cat mai aproape de evacuare si in golul astupi prin sudura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost pana la scooter si l-am studiat cu atentie si cred ca am descoperit limitarea de la evacuare (indicata de oval si sageata). Am mai observat ca la cilindru pe langa bujie mai am un senzor, ceva albastru care nu inteleg la ce foloseshte, mentionez ca nu am turomtetru. Ar mai fii o problema, scooter-ul e inca in garantie si am auzit ca daca il delimitez pierd garantia, ma gandem sa imi cumpar o a doua evacuare ca in caz de probleme sa o am si pe cea veche :D

post-10611-1209031063_thumb.jpg

post-10611-1209031118_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost pana la scooter si l-am studiat cu atentie si cred ca am descoperit limitarea de la evacuare (indicata de oval si sageata). Am mai observat ca la cilindru pe langa bujie mai am un senzor, ceva albastru care nu inteleg la ce foloseshte, mentionez ca nu am turomtetru. Ar mai fii o problema, scooter-ul e inca in garantie si am auzit ca daca il delimitez pierd garantia, ma gandem sa imi cumpar o a doua evacuare ca in caz de probleme sa o am si pe cea veche :D

Aia e 100% limitare din toba ...

Senzorul ala albastru , daca nu ma insel e de la temperatura [ nu garantez ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e 100% limitare din toba ...

Senzorul ala albastru , daca nu ma insel e de la temperatura [ nu garantez ]

 

Ms pt raspunsul f promt :D . Bun si daca tai chestia aia sau cumpar alta evacuare o sa am mai multa putere, sau e posibil sa fie si alte limitari, problema e ca scooter-ul e in garantie si nu vreau sa stric evacuarea originala deci ar trebui sa cumpar una nou. Cam cat costa o evacuare "sport" ca nu vreau sa dau banii aiurea si defapt scooter-ul sa aiba alta limitare. Daca e limitat si variatorul doar o sa accelerez mai repede pana la 50 sau o sa mai creasca top speed-ul pana pe la 60 sa zicem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms pt raspunsul f promt ;) . Bun si daca tai chestia aia sau cumpar alta evacuare o sa am mai multa putere, sau e posibil sa fie si alte limitari, problema e ca scooter-ul e in garantie si nu vreau sa stric evacuarea originala deci ar trebui sa cumpar una nou. Cam cat costa o evacuare "sport" ca nu vreau sa dau banii aiurea si defapt scooter-ul sa aiba alta limitare. Daca e limitat si variatorul doar o sa accelerez mai repede pana la 50 sau o sa mai creasca top speed-ul pana pe la 60 sa zicem?

Daca scoti limitarea de la variator , sa sa mearga , cam 60-65 [uite aici ceva

]

Limitarea daca o scoti , nu strici toba stai linistit

 

O evacuare sport costa in jur de 100-120 de Euro , dar poate ajunge si pana la 400 :D

Eu am teava aia taiata , dar nu aproate de "baza" , cam la 5 cm ... deci tot e unpic limitat :whip:

 

 

 

 

 

Eu asa am ;)

post-21173-1209064779_thumb.jpg

post-21173-1209064804_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca scoti limitarea de la variator , sa sa mearga , cam 60-65 [uite aici ceva
]

Limitarea daca o scoti , nu strici toba stai linistit

 

O evacuare sport costa in jur de 100-120 de Euro , dar poate ajunge si pana la 400 :whip:

Eu am teava aia taiata , dar nu aproate de "baza" , cam la 5 cm ... deci tot e unpic limitat ;)

 

 

 

 

 

Eu asa am ;)

 

 

Tocmai ca eu asa prefera sa nu umblu la variator pt ca mi se pare o operatiune mai complicata si mai riscanta, eu as prefera sa cumpar o toba sau sa o modific pe asta. In cazul in care "tunez" doar toba in afara de acceleratie mai buna obtin si un top speed mai mare? Tu pe langa modificarea tobei ai umblat si la variator?

 

Cautand pe youtube informatii am gasit un filmulet care "vorbeste de la sine" despre cum functioneaza variatorul

Ms mult pt linkul de mai sus :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost pana la scooter si l-am studiat cu atentie si cred ca am descoperit limitarea de la evacuare (indicata de oval si sageata). Am mai observat ca la cilindru pe langa bujie mai am un senzor, ceva albastru care nu inteleg la ce foloseshte, mentionez ca nu am turomtetru. Ar mai fii o problema, scooter-ul e inca in garantie si am auzit ca daca il delimitez pierd garantia, ma gandem sa imi cumpar o a doua evacuare ca in caz de probleme sa o am si pe cea veche :D

"chestia" aia albastra este senzorul de temperatura iti zic ffff sigur ca eu am umblat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...