Sari la conținut

Intrebare


Razvan1
 Share

Postări Recomandate

Salutare..Am un gsx-r 750 carburatie..si am cateva intrebari la expertii acestui forum daca se poate..

 

1. Aveam niste bujii NGK r si imi facea figuri asa ca am schimbat si am pus ngk-r Iridium..nu mai vorbesc de bani ca m-a rupt la buzunare..ceea ce vreau sa va spun este ca este mult mai puternica decat inainte..dar se incinge foarte repede..de ce ? e posibil sa fie de la bujii ? Poate e logic poate nu dar vreau sa stiu parerea expertilor..radiatorul l-am verificat..am pus antigel + apa distilata e full etc.

 

2. Cand sunt in a 2 a si sunt cu mana pe ambreiaj..daca dau putin gaz se aude un tacanit asa mic de tot ca si atunci cand bagi in viteza dar mult mai incet si finut..e de rau ? ce poate sa fie ?

 

3. Am cauciucuri dunlop gp racer d211..foarte bune la aderenta insa vreau sa stiu..exista ceva mai bun si pt ploaie si toate cele..?

 

4. Sunt momente in a 2 a dar numai in a 2 a cand am asa niste goluri..parca imi taie gazu..cumva e carburatia de vina trebuie sincronizate carburatoarele odata ce am schimbat bujiile ?

 

5. Am o mica pierdere de ulei pe la chiuloasa si as vrea sa schimb tot setul de garnituri..este in regula si daca da cam la ce pret ajunge cu tot cu manopera si un service unde as putea face asta ?

 

Va multumesc anticipat si va rog sa imi scuzati eventualele greseli gramaticale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..Am un gsx-r 750 carburatie..si am cateva intrebari la expertii acestui forum daca se poate..

 

1. Aveam niste bujii NGK r si imi facea figuri asa ca am schimbat si am pus ngk-r Iridium..nu mai vorbesc de bani ca m-a rupt la buzunare..ceea ce vreau sa va spun este ca este mult mai puternica decat inainte..dar se incinge foarte repede..de ce ? e posibil sa fie de la bujii ? Poate e logic poate nu dar vreau sa stiu parerea expertilor..radiatorul l-am verificat..am pus antigel + apa distilata e full etc.

 

2. Cand sunt in a 2 a si sunt cu mana pe ambreiaj..daca dau putin gaz se aude un tacanit asa mic de tot ca si atunci cand bagi in viteza dar mult mai incet si finut..e de rau ? ce poate sa fie ?

 

3. Am cauciucuri dunlop gp racer d211..foarte bune la aderenta insa vreau sa stiu..exista ceva mai bun si pt ploaie si toate cele..?

 

4. Sunt momente in a 2 a dar numai in a 2 a cand am asa niste goluri..parca imi taie gazu..cumva e carburatia de vina trebuie sincronizate carburatoarele odata ce am schimbat bujiile ?

 

5. Am o mica pierdere de ulei pe la chiuloasa si as vrea sa schimb tot setul de garnituri..este in regula si daca da cam la ce pret ajunge cu tot cu manopera si un service unde as putea face asta ?

 

Va multumesc anticipat si va rog sa imi scuzati eventualele greseli gramaticale.

1. probabil ca cu bujiile vechi nu-ti mergea unul din cilindri[bujie defecta], si cand ai pus bujii noi au inceput sa functioneze toti din nou. De aici diferenta de putere in plus, pentru ca doar folosind bujii cu iridiu nu castigi efectiv putere.

2. multe pot fi cauza acestui zgomot, dar fara a-l auzi nu cred ca se poate pronunta nimeni. Se poate doar specula, si daca zici ca e f. finut oricum si apare doar in tr. a2a eu nu mi-as face prea multe griji in privinta lui deocamdata.

3. cauciucurile Michelin Pilot Road 3 sunt niste gume f. bune all-round. La orice te opresti iti sugerezi sa faci efortul de a achizitiona cauciucuri noi. Daca totusi te hotarasti sa folosesti SH verifica Dot-ul lor, asigura-te ca nu sunt mai vechi de 2-3 ani

4. carburatoarele nesincronizate se resimt mai mult in mersul neregulat al motorului la ralanti si in sarcini mici. Odata ce deschizi gazul asta nu mai conteaza asa mult. Schimbatul bujiilor nu are nici o legatura cu sincronizarea carburatoarelor.

5. pierderea de ulei e mai mult ca sigur pe la capacul de chiulasa. asta e capacul ce vine peste supape. Intre el si chiulasa propriu-zisa este o garnitura de cauciuc care in timp imbatraneste, se mai ciupeste, poate nu e montata bine in santuletul ei de jur-imprejur etc. De asemenea si o garnitura noua ca sa etanseze trebuie sa fie stransa corespunzator. Asta e rolul suruburilor cu cap de inbus care prind capacul pe chiulasa. Ele sunt ceva mai speciale in sensul ca au un guler si cand sunt stranse acest guler limiteaza cursa de infiletare. Tensionarea e data de acele mici garnituri de cauciuc in forma de O ce se gasesc sub capul surubului.

Garnitura pentru capacul de chiulasa se gaseste separat de comandat si costa undeva la 120-150 de lei, functie de motor.

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sigur...i-a mers in 3 ci,indrii si baiatul nu si-a dat seama...cand motorul in 3 cilindrii merge si suna ca un tractor si trage ca o carutza....numa daca nu e surdo mut dar si asa simti in ghidon mersul neregulat si brutal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu aveam probleme inainte..dar acum parca e si mai si..insa tot sper sa mai gasesc niste raspunsuri dar vad ca intrebarile mele depasesc multe persoane :(

 

da sigur...i-a mers in 3 ci,indrii si baiatul nu si-a dat seama...cand motorul in 3 cilindrii merge si suna ca un tractor si trage ca o carutza....numa daca nu e surdo mut dar si asa simti in ghidon mersul neregulat si brutal...

 

 

Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu niste raspunsuri :( ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica "se incinge"? Da in fiert?

Daca 4 bujii te-au rupt la buzunare...

Cand ai facut si tu ultima revizie la mobra aia? Cu un mecanic, nu din ce-ai citit tu pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apai la intrebarile astea nu te poate ajuta un mecanic..."ce gume de ploaie is cele mai bune"...motorul se poate incalzii mai tare daca are amestecul prea sarac...pt un sunet ciudat in cutie si o incalzire mai pronuntzata iti faci griji...?da-i tata shpan ca merge motorul.....ai scurgeri de ulei pe la capacul de la tacheti..iei cacacul jos..curetzi bine garnitura degresezi etc etc..pui umpic de silicon de garnituri auto..(o marca buna nu clever...si xinhuan)..si o strangi uniform la loc...sau cumperi alta ca e o 100 de lei...nu intreba pe forum cat costa garniturile si cat costa mecanicul ca is o mie de variante si nimeni nu se oboseste sa iti insire preturile..intereseaza-te si vei afla(siteuri cu piese,ebay,romimoto..etc etc).bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...