Razvan1 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Salutare..Am un gsx-r 750 carburatie..si am cateva intrebari la expertii acestui forum daca se poate.. 1. Aveam niste bujii NGK r si imi facea figuri asa ca am schimbat si am pus ngk-r Iridium..nu mai vorbesc de bani ca m-a rupt la buzunare..ceea ce vreau sa va spun este ca este mult mai puternica decat inainte..dar se incinge foarte repede..de ce ? e posibil sa fie de la bujii ? Poate e logic poate nu dar vreau sa stiu parerea expertilor..radiatorul l-am verificat..am pus antigel + apa distilata e full etc. 2. Cand sunt in a 2 a si sunt cu mana pe ambreiaj..daca dau putin gaz se aude un tacanit asa mic de tot ca si atunci cand bagi in viteza dar mult mai incet si finut..e de rau ? ce poate sa fie ? 3. Am cauciucuri dunlop gp racer d211..foarte bune la aderenta insa vreau sa stiu..exista ceva mai bun si pt ploaie si toate cele..? 4. Sunt momente in a 2 a dar numai in a 2 a cand am asa niste goluri..parca imi taie gazu..cumva e carburatia de vina trebuie sincronizate carburatoarele odata ce am schimbat bujiile ? 5. Am o mica pierdere de ulei pe la chiuloasa si as vrea sa schimb tot setul de garnituri..este in regula si daca da cam la ce pret ajunge cu tot cu manopera si un service unde as putea face asta ? Va multumesc anticipat si va rog sa imi scuzati eventualele greseli gramaticale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Salutare..Am un gsx-r 750 carburatie..si am cateva intrebari la expertii acestui forum daca se poate.. 1. Aveam niste bujii NGK r si imi facea figuri asa ca am schimbat si am pus ngk-r Iridium..nu mai vorbesc de bani ca m-a rupt la buzunare..ceea ce vreau sa va spun este ca este mult mai puternica decat inainte..dar se incinge foarte repede..de ce ? e posibil sa fie de la bujii ? Poate e logic poate nu dar vreau sa stiu parerea expertilor..radiatorul l-am verificat..am pus antigel + apa distilata e full etc. 2. Cand sunt in a 2 a si sunt cu mana pe ambreiaj..daca dau putin gaz se aude un tacanit asa mic de tot ca si atunci cand bagi in viteza dar mult mai incet si finut..e de rau ? ce poate sa fie ? 3. Am cauciucuri dunlop gp racer d211..foarte bune la aderenta insa vreau sa stiu..exista ceva mai bun si pt ploaie si toate cele..? 4. Sunt momente in a 2 a dar numai in a 2 a cand am asa niste goluri..parca imi taie gazu..cumva e carburatia de vina trebuie sincronizate carburatoarele odata ce am schimbat bujiile ? 5. Am o mica pierdere de ulei pe la chiuloasa si as vrea sa schimb tot setul de garnituri..este in regula si daca da cam la ce pret ajunge cu tot cu manopera si un service unde as putea face asta ? Va multumesc anticipat si va rog sa imi scuzati eventualele greseli gramaticale. 1. probabil ca cu bujiile vechi nu-ti mergea unul din cilindri[bujie defecta], si cand ai pus bujii noi au inceput sa functioneze toti din nou. De aici diferenta de putere in plus, pentru ca doar folosind bujii cu iridiu nu castigi efectiv putere. 2. multe pot fi cauza acestui zgomot, dar fara a-l auzi nu cred ca se poate pronunta nimeni. Se poate doar specula, si daca zici ca e f. finut oricum si apare doar in tr. a2a eu nu mi-as face prea multe griji in privinta lui deocamdata. 3. cauciucurile Michelin Pilot Road 3 sunt niste gume f. bune all-round. La orice te opresti iti sugerezi sa faci efortul de a achizitiona cauciucuri noi. Daca totusi te hotarasti sa folosesti SH verifica Dot-ul lor, asigura-te ca nu sunt mai vechi de 2-3 ani 4. carburatoarele nesincronizate se resimt mai mult in mersul neregulat al motorului la ralanti si in sarcini mici. Odata ce deschizi gazul asta nu mai conteaza asa mult. Schimbatul bujiilor nu are nici o legatura cu sincronizarea carburatoarelor. 5. pierderea de ulei e mai mult ca sigur pe la capacul de chiulasa. asta e capacul ce vine peste supape. Intre el si chiulasa propriu-zisa este o garnitura de cauciuc care in timp imbatraneste, se mai ciupeste, poate nu e montata bine in santuletul ei de jur-imprejur etc. De asemenea si o garnitura noua ca sa etanseze trebuie sa fie stransa corespunzator. Asta e rolul suruburilor cu cap de inbus care prind capacul pe chiulasa. Ele sunt ceva mai speciale in sensul ca au un guler si cand sunt stranse acest guler limiteaza cursa de infiletare. Tensionarea e data de acele mici garnituri de cauciuc in forma de O ce se gasesc sub capul surubului. Garnitura pentru capacul de chiulasa se gaseste separat de comandat si costa undeva la 120-150 de lei, functie de motor. Editat Octombrie 28, 2012 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Octombrie 28, 2012 Autor Share Postat Octombrie 28, 2012 Am inteles..iti multumesc pentru efort..sper sa mai fie si alte pareri sa vad ce este mai prioritar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 da sigur...i-a mers in 3 ci,indrii si baiatul nu si-a dat seama...cand motorul in 3 cilindrii merge si suna ca un tractor si trage ca o carutza....numa daca nu e surdo mut dar si asa simti in ghidon mersul neregulat si brutal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Noiembrie 4, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2012 Nu aveam probleme inainte..dar acum parca e si mai si..insa tot sper sa mai gasesc niste raspunsuri dar vad ca intrebarile mele depasesc multe persoane da sigur...i-a mers in 3 ci,indrii si baiatul nu si-a dat seama...cand motorul in 3 cilindrii merge si suna ca un tractor si trage ca o carutza....numa daca nu e surdo mut dar si asa simti in ghidon mersul neregulat si brutal... Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu niste raspunsuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Cum adica "se incinge"? Da in fiert? Daca 4 bujii te-au rupt la buzunare... Cand ai facut si tu ultima revizie la mobra aia? Cu un mecanic, nu din ce-ai citit tu pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 apai la intrebarile astea nu te poate ajuta un mecanic..."ce gume de ploaie is cele mai bune"...motorul se poate incalzii mai tare daca are amestecul prea sarac...pt un sunet ciudat in cutie si o incalzire mai pronuntzata iti faci griji...?da-i tata shpan ca merge motorul.....ai scurgeri de ulei pe la capacul de la tacheti..iei cacacul jos..curetzi bine garnitura degresezi etc etc..pui umpic de silicon de garnituri auto..(o marca buna nu clever...si xinhuan)..si o strangi uniform la loc...sau cumperi alta ca e o 100 de lei...nu intreba pe forum cat costa garniturile si cat costa mecanicul ca is o mie de variante si nimeni nu se oboseste sa iti insire preturile..intereseaza-te si vei afla(siteuri cu piese,ebay,romimoto..etc etc).bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.