Jump to content

Recommended Posts

Salut,

 

Tocmai am achizitionat o Tula 92' si m-am gandit ca poate mai exista cineva cu o asmenea "minune a tehnicii"

 

Va astept cu pareri, sfaturi si probleme.... ma rog probleme mai putzin...

:lol:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I-am pus chiuloasa noua :lol: cea veche fiind strikata ( de mine ) shi dupa ce iam pus o baterie de dacie pe ia.... a pornit dupa cateva rateuri bine meritate...:laugh:

Ashteptam akuma pana knd fac rost de nishte banutzi sa ii iau o baterie kalumea... apropo shtie cineva ce baterie s-ar potrivii in spatziul acela? io unu nu am fost in stare sa iau o ruleta sa masor spatiul acela..:D

Bafta si asfalt uscat

 

 

saluut si eu am una si e in curs de de reconditionare nici o piesa nu o vooi lasa neatinsa . sa ai parte de ea si fara evenimente :P .

numai bine

 

Bafta la reconditionare:D ne auzim:D

Link to post
Share on other sites

Tula...ce vremuri.

 

apropo shtie cineva ce baterie s-ar potrivii in spatziul acela? io unu nu am fost in stare sa iau o ruleta sa masor spatiul acela..

 

Dupa cum stii, Tula era o comunista cu pornire la buton (singura, cred) cu o mica jmekerie. Respectiv are nevoie de 2 (doua) baterii ca sa porneasca la buton. Asa ca ori ii pui o baterie si dai la pedala ori doua si dai la boton! :lol:

Link to post
Share on other sites
Tula...ce vremuri.

 

 

 

Dupa cum stii, Tula era o comunista cu pornire la buton (singura, cred) cu o mica jmekerie. Respectiv are nevoie de 2 (doua) baterii ca sa porneasca la buton. Asa ca ori ii pui o baterie si dai la pedala ori doua si dai la boton! :lol:

 

 

Aham.... ma interesa mai repede cam de ce amperaj ar avea nevoie electromotorul ala...

Ca i-am pus 2 de 7 amperi in paralel shi le-a supt dupa 2 porniri..:laugh:

Link to post
Share on other sites

Cum adica ii trebuie doua baterii? De ce?

 

Singurele Tula pe care le-am vazut erau la mine la tara (acum e oras)...erau folosite de laboratorul de cofetarie ca sa care prajituri si materii prime la Rm.Valcea.Erau troici cu carlinga de alumniu. Ultima am vazut-o intr-un garaj in 1999, era abandonata, arata bine. Pana la urma nu stiu ce s-a intamplat cu ea.....

Link to post
Share on other sites
Cum adica ii trebuie doua baterii? De ce?

 

Singurele Tula pe care le-am vazut erau la mine la tara (acum e oras)...erau folosite de laboratorul de cofetarie ca sa care prajituri si materii prime la Rm.Valcea.Erau troici cu carlinga de alumniu. Ultima am vazut-o intr-un garaj in 1999, era abandonata, arata bine. Pana la urma nu stiu ce s-a intamplat cu ea.....

 

Ii pui 2 baterii legate in paralel ca sa le creasca amperaju... ca electromotorul nu este ca la japoneze sa invarta motorul din cutie... ci este cuplat direct pe motor shi ii trebe ceva putere sa il invarta:D

Link to post
Share on other sites

sunt baterii de 12 amperi care se potrivesc pe Tula (are nas una special luata pe cand era la el :lol: si o da cu 150 ron)... vezi ca tu ai luat acolo tula jmechera :laugh: are blocuri de comenzi de suzi pe ea puse de subsemnatul (le-am pus asa de bine incat tre sa mai umbli pe la fire pe acolo)

 

succes in continuare cu ... tula :D

Link to post
Share on other sites
Bun, deci o baterie mai puternica e de ajuns. MA gandeam ca are circuite separate si nu intelegeam de ce....

 

da cred ca un la vre-o 20Ah ar si intra akolo shi ar fii si indeajuns..:lol:

 

sunt baterii de 12 amperi care se potrivesc pe Tula (are nas una special luata pe cand era la el :laugh: si o da cu 150 ron)... vezi ca tu ai luat acolo tula jmechera :D are blocuri de comenzi de suzi pe ea puse de subsemnatul (le-am pus asa de bine incat tre sa mai umbli pe la fire pe acolo)

 

succes in continuare cu ... tula :P

 

Ai pus blucurile alea de comenzi de mai bine te abtzineai..:D trebe sa gasesc vre-un garaj ceva ca dak ies pe vremea asta afara sa ii fac electrica inghetz... de ma mai descopera careva peste vre- 2900 de ani.. :-s are cineva vre-o idee...? garaj ceva??

Link to post
Share on other sites

lucreaza mha pe frig acolo si pateaza lucrarea cu sange ca sa tzina o vesnicie :laugh:

gata ca daca mai postez facem topicu chat si nu e frumos :lol:

Link to post
Share on other sites

deci sa-nteleg c-a fugit tula lu' nas din scara de la el...a ajuns la tine si dupaia la pustiu' ce-i e frica de inghet? inseamna ca tula aia inca merge...din om in om

 

 

bafta

Link to post
Share on other sites
Ba da ce v-ati boierit... electromotor... dati la pedala ca asa le sta bine comunistilor :lol:

 

N-am pedala...:-s are cineva shi nare ce face cu ia?? ash vrea una cu riscul sa o platesk...:laugh:

Link to post
Share on other sites
eu ma gandeam la o baterie de tico 12v si peste peste 30 de amperi. nu promit ca incape deoarece nu am incercat

 

Si pun bateria pe locul pasagerului nu??? sau modific filtru de aer??:-??

Link to post
Share on other sites

dimensionarea bateriilor este foarte variata. inaltimea si lungimea maxima trebuie pastrata. latime are destula.

eu ii taiasem cutia de baterie originala si o marisem.

dimensiunile pentru o baterie de tico/matiz sunt: (LxlxH) 187X127X200. modificand cutia filtrului de aer se poate inttroduce

insa in locul tau eu as masura inaltimea maxima(H) intre baza cutiei de baterie si filtru de aer si lungimea maxima( intre tevile cadrului)

eu parca obtinusem pentru latimea maxima 17cm... nu mai retin exact.

apoi as intra pe louis.de la VerschleiĂteile si as cauta bateria pe 12v cu cel mai mare amperaj care se poate introduce in dimensiunile care le am.

cam asta era planul meu de schimbare a bateriei

Link to post
Share on other sites

eu am reusit sa bag la tula o baterie de dacie de 45 A/h, da am scos filtru de aer de tot si aparatoarea aia de plastic de la roata ... mai bine o lasi cu baterie de 12 v, 12 A/h si daca nu porneste din prima dai la pedala :lol:

Link to post
Share on other sites
eu am reusit sa bag la tula o baterie de dacie de 45 A/h, da am scos filtru de aer de tot si aparatoarea aia de plastic de la roata ... mai bine o lasi cu baterie de 12 v, 12 A/h si daca nu porneste din prima dai la pedala :laugh:

12/12 nu cred ca o sa porneasca la cheie, poate doar daca e deja calda. invarte prima data bine daca nu porneste atunci ... pedala.

eu pun pariu ca poti baga macar un 20 de amperi :lol: , si sunt sigur ca merita

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...