Jump to content
Sign in to follow this  
Estremadura

Vand Ural Retro

Recommended Posts

Super! Asteptam poze si impresii despre viitoarea! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uimitor (pentru unii), motocicleta s-a vandut.

Aparent nu sunt singurul care considera ca pretul corespunde realitatii.

Topicul se poate inchide.

Acum fara suparare..

Dar eu nu inteleg cum pot fi unii multumiti sa piarda 7000 eur si sa mearga cu un motor 25.000 km in 10 ani???...

Si nu inteleg cum poate cineva sa dea cash 7500 pe un motor..cand putea sa isi ea, motoare adevarate..harley, honda, bmw..de capacitate asemanatoare dar fara atash in stare exceptionala de showroom!!!!

chiar sunt in romania oameni cu bani care vor sa se plimbe cu motor cu atash?!! si sa dea pt asta 7500 eur? :-)

pana nu apare cumparatorul cu niste poze recente, si nu ne explica cum a fost in stare sa dea atatea bani pe un motor cu atash cand putea sa isi ia o masina noua, eu nu cred povestea asta!!!

trebuie sa fii inconstient si este total inpotriva gandirii rationale acest motor ca si pret si ca si fiabilitate!!! doar daca il foloseste in alte scopuri..afaceri..plimbare de mirese..inchiriaza motorul..ori ce om normal face ceva sa scoata investitita!!!

 

eu am un motor cumparat cu 1000 eur..investit inca 500 si am facut 20.000 km..sa inteleg ca daca asi vrea sa-l vand ..eu ar trebui sa-i dau bani cumparatorului dupa principiul tau!!! cum sa pierzi 7000 eur..tare pute treaba pe aici...

dar na..eu pana la urma cred toata povestea!!!

eu daca asi cumpara asaceva cu asa multi bani..mi-ar fi rusine sa merg acasa..da mai sa intru pe forum si sa ma laud.. :-))))

si cine are 7500 eur pt motorul acesta chiar nu avea bani sa ia unul nou? chiar asta era afacerea vietii?..

asi vrea sa aud parerea cumparatorului!!!

:pics:

 

 

:mexicanwave:

Edited by Nagy_Arpad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, o sa-ti rezum pe scurt, il las pe Cios sa-ti faca teoria vanzarii.

 

Motocicleta a fost vanduta la un pret oarecum apropriat de cel cerut de catre o persoana as zice eu relativ tanara, dar care nu frecventeaza forumurile. Asta pentru certificarea vanzarii.

 

Referitor la pologhia scrisa de tine, cu Harley, BMW, etc....

Gandeste-te ca esti un arab care in 80 a vizitat Romania si a condus o Dacie pe care ai reparat-o in mijlocul drumului, ai suflat in carburator si tot asa. In 2012, te intorci dupa 32 in tara si vrei sa cumperi o masina buna, fiabila, usor de intretinut si oarecum mai ieftina fata de suratele nemtesti/americane. Ti se propune o Dacie (un Duster sa zicem) iar tu te uiti cu un zambet tamp la vanzator, stiind ce ai patit cu vechea masina. Asa e si cu Uralul, eu cred ca s-a schimbat in totalitate in ceea ce priveste fiabilitatea motorului (la o intretinere corecta) si a motocicletei in general. Asa ca ceea ce ai comparat tu nu mai corespunde deloc realitatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... cum a fost in stare sa dea atatea bani pe un motor cu atash cand putea sa isi ia o masina noua, ...

De ce masina noua si nu o umbrela? Nu cumva ar fi iesit mai ieftin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nagy_Arpad : ca sa nu lungesc inutil discutiile trebuie sa stii ca daca nu exista cumparatori de lucruri noi, automat cumparatorii de SH nu mai pot face upgrade niciodata. Diferenta de la pretul de nou la pretul de revanzare nu este pierdere (decat daca faci achizitia in scopul revanzarii) ci cost. Eu am fost al 3-lea proprietar al acestei motociclete si am facut cu ea 19.000 km din cei 25.000 pe care ii are in 3 ani. Nu simt nevoia sa-mi cumpar o masina cu banii astia, pentru ca am deja. Iti doresc din suflet sa ajungi si tu in pozitia in care sa-ti poti cumpara ce-ti doresti fara grija ca dai prea mult pe lucrul ala.

 

Asa cum am scris si mai sus undeva, motocicleta cu atas este o categorie aparte intre motociclete, iar Ural ca pret este in categoria ieftina in ciuda aparentelor.Eu sunt indragostit de atas, asa ca imi asum pretul mai mare pe care-l platesc pentru pasiunea mea, si mai sunt si altii ca mine.

In plus, surprinzator sau nu, Ural ca marca are fanii ei chiar daca tu nu te numeri printre ei.

 

Habar nu am daca vei auzi vreodata comentariile cumparatorului, pentru ca el nu a venit de pe acest forum si nici nu stiu daca-l frecventeaza, dar e posibil sa va intalniti pe drumuri la un moment dat.

 

PS. Si cumparatorul are masina deja asa ca a putut aloca banii astia pentru motocicleta

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar sunt in romania oameni cu bani care vor sa se plimbe cu motor cu atash?!! si sa dea pt asta 7500 eur? :-)

Da. Socant, nu?

 

mwhahahhahahahahhahaha

 

 

Si nu inteleg cum poate cineva sa dea cash 7500 pe un motor..cand putea sa isi ea, motoare adevarate..harley, honda, bmw..de capacitate asemanatoare dar fara atash in stare exceptionala de showroom!!!!

 

Fi atent, ia un loc pe scaun! Stai bine? Esti sigur? Verifica. Bun, acum eat this: Am FLHP si il dau, motoreta e ceas dar m-am dat o vara, am vazut cum e si doresc sa merg mai departe. Partea socanta abia incepe: Vreau sa-mi iau un M70 solo in locul lui... Daca inca nu ai cazut de pe scaun da un search si vezi ce e un FLHP si ce e un M70.

 

Succesuri.

 

PS. Pot confirma vanzarea motoretei in cauza - il cunosc pe noul apropitar.

 

:peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai nu va mai ofticati ca am incercat sa privesc din alt punct de vedere acest motor, si aceasta vanzare...

 

Am facut comparatie cu o masina, fiind motor cu atash..stiu ca e mare diferenta, de la cer la pamant si nu se pot compara..imi cr scuze fata de atash-isti :rusinica:

..doar ca am vrut sa scot in evidenta ca suma respectiva de bani 7500 eur, se poate cumpara totul altceva pe piata auto!!!..si nimeni nu poate sa ma contrazica ca nu primesti tehnologie, calitate..pe care poti sa te bazezi multi km...poti parcurge 25000 km cu intretinere minima. si sa-l vinzi mai departe cu mult mai mica pierdere..fata de ceilalti 2-3 la un loc...costurile sunt enorme la astfel de scadere de pret la numarul asa mic de km..(parerea mea ca totusi a parcurs mai multi km in astia 10 ani)

 

Uralul eu il consider motor pe viata, ca un harley, ca un royal einfeld, bmw....cel care da o suma asa mare pe ea, il cumpara fiindca astfel de motor isi doreste si nu vrea nici cum altceva!!!!

..totusi 3 au fost deja care l-au vandut mai departe si nici nu au circulat destul...oare de ce...

toti visam sa avem astfel de motor dar cine il are il vinde...

 

 

 

eu am facut comparatie cu royal enfield care chiar ca este retro ..poti cumpara motocicleta cu 5500 eur si 2000 atash-ul , totul NOU...ca si fiabilitate eu zic ca cel din india se apropie de ural ca se fabrica intr-un numar foarte mare comparativ cu uralul...

 

http://www.royalenfield.hu/

http://www.oldalkocsi.com/

 

totusi la ce pret sa vandut? chiar mi-ar fi placut sa vad niste poze mai de aproape..asa sa vad 10 ani si 25000 km..cum se vad pe un astfel de motor!!!

Mai ales ca este o raritate!!! chiar nu am vazut ural si nipru de foarte mult timp in zona de vest a tarii..

Puteai sa ne impartasesti si noua ce motor frumos ai avut! nu doar poze asa cu peisaje in spate..ci poze de catalog..motorul, rotile..uzura pe unde se vede..zgarieturl..partile frumoase mai ales!! ar fi fost interesant petru astia ca mine care doar salivam cand vedem astfel de motor!

pe site scrie viteza maxima 110 km/h.....

Edited by Nagy_Arpad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gresesti. Nimic nu e pe viata, te plictisesti de orice, absolut orice, indiferent cat de "destept" sau "rar" e respectivul vehicul - nu discutam de altceva aici. Intr-o luna sau in 5 ani - asta ramane de vazut, probabail de cat de repede il consumi...

Si cred ca asta e atitudinea corecta, sa crapi langa un obiect si sa ai grija de el "pe viata" nu mi se pare ok.

 

Uita de chestia cu viteza maxima scrisa pe site, o sa-ti spuna Cios cat merge in realitate motoreta.

R Enfield? Dupa parerea mea este un gunoi. Nu ajunge nici la axul de roata de la URAL.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagy, nu m-am ofticat, imi cer scuze daca raspunsul meu ti-a lasat aceasta impresie. Incercam numai sa-ti explic punctul meu de vedere.

Referitor la diferenta de pret intre nou si SH m-am uitat de curiozitate pe lista de preturi din 2005 cand Retro costa nou 10.695 euro cu toate taxele si TVA incluse. Nu stiu cat a costat el nou in 2002 dar cred ca mai putin de atat. Dupa 10 ani sa aiba valoarea in jur de 7.000 e ceva nu? Chiar sunt curios daca putem afla valoarea de nou a unui BMW (sau alta marca la intamplare) in 2002 si care e pretul acelei mobre azi. Atunci deabia vei putea face o comparatie legata de valoare in timp.

 

Sunt de acord ca de banii astia poti cumpara o masina dar nu este retro-ul asta singura mobra mai scumpa decat o masina.

 

Uralul eu il consider motor pe viata, ca un harley, ca un royal einfeld, bmw....cel care da o suma asa mare pe ea, il cumpara fiindca astfel de motor isi doreste si nu vrea nici cum altceva!!!!

 

Eu l-am dat pe asta ca sa-mi pot lua unul nou, pentru ca un astfel de motor imi doresc si nici cum altceva.

 

Viteza de 110 km/h este viteza maxima pe care o declara fabrica din motive de siguranta (a motocicletei si a utilizatorilor). Motocicleta mea era usor modificata pentru viteza, si la fel va fi si urmatoarea.

Edited by cios

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest VULPOIU

cios> ... chiar n-ai ceva constructiv de făcut?

...Âştii maneaua aia, oszoszep? ...ea de aici, aÂşi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am considerat intotdeauna ca orice discutie (daca e purtata in termeni civilizati) e constructiva.

 

Dar acum intr-adevar topicul se poate inchide

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...