Kustom Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 nu ai cuva o cutie de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 nu potriveste,am incercat.....manifoldul e diferit,carburatorul la fel.....are altfel de prinderi. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 Am vazut postul cam tarziu... ca puteam sa itzi zic asta shi eu. Sa itzi cumperi un carbi S&S cu manifold de shovel. Sunt top! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 got it. avand in vedere ca transmisia primara e pe lant....daca lipseste stutul din carter care facea sa picure ulei pe lant,ce e de facut? daca doar dau lantul cu spray sau ulei,atunci cand ung si lantul secundar,e indeajuns? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 la transmisia primara si ambreiaj ar trebui sa fie ulei, nu. iar daca vrei sa faci treaba buna cu lantzul normal era o retzeta pt ungerea lui unde se feirbea sau (sau=unsoare) cu grafit si cu inca ceva. daca intrebi pe ceva batrani care sa ocupau cu racing-ul in tineretze pot sa itzi spuna exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 e vre-o problema daca schimb furca si pun una springer?e greu de adaptat? ma refer la ciclistica,franare etc.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 probleme sunt, dar la buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 Are Corne un springer... yummi, yummi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 daca pui springer stock, nu. poate un pic la franare daca o sa fie single-disc. gatul si diametrul rulmentzilor is la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 Poti sa pui intre arcurile springerului si un amortizor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 salut am luat shi eu un flathead din 42 refacut tot motorul ..am cumparat cutie shi roti ...cu tabmburi hidraulici pt al face cum vreau .... mai e cineva cu flathead prin ro??? apropo black a aparut un shovel ca cele de la exile in brasov ..o sai fac poza este crima .... basty sal eu am w&w ul shi acolo vad ca nu difera carburatoarele intreunul shi altul .....vezi ca gaseshti in w&w carburi f faine ..... cred ca din ianuarie o sa deschid filiala W&W la mine la garaj shi o sa puteti lua piese la pretzul de catalog fara shipping ..decit de la mine la voi basty Sal, noi suntem dealeri W&W de doi ani ,daca te intereseaza ceva pot sa te servesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 mai vinde si Bono de la W&W dar.....ca si CC,sunt ff scumpi. mai bine din USA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Care este treaba cu curelele de transmisie finala? Cat ar trebui sa tina una? Trebuiesc intretinute cumva? Al meu are 20.000 Km si cred ca este cureaua originala. Ar trebui sa o schimb? Dati un raspuns ca momentan nu am chef sa caut pe net. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 cam 30 000... unii spun pana in 50 000... dar eu nu m-ash risca. Barbatzi, am avut azi o faza tare. Veneam pe Motorway cu vre-o 120-130 shi mi s-a blocat roata fatza. Am reushit sa sar 3 benzi shi am tras pe stanga. Am bleed-uit franele in refugiu( tzashnea uleiul afara grupa mare) shi am venit acasa fara frana pe fatza. Am dat jos master cylinder-ul shi stupoare, cand tragi maneta, vine inapoi foarte incet... foarte foarte incet. Cand tragi brusc sare inapoi normal. Can tragi incet sau numai pana la jumatate vine inapoi super incet. M-am gandit ca e obturata gaurica de la retur, dar nu e asta. Vre-o idee? Inca ceva, din pacate can vreau sa scot pompa dinauntru are ceva cauciuc lipit la gura de acces, asha ca nu shtiu cum dreacu o sa o scot. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 cam 30 000... unii spun pana in 50 000... dar eu nu m-ash risca. Barbatzi, am avut azi o faza tare. Veneam pe Motorway cu vre-o 120-130 shi mi s-a blocat roata fatza. Am reushit sa sar 3 benzi shi am tras pe stanga. Am bleed-uit franele in refugiu( tzashnea uleiul afara grupa mare) shi am venit acasa fara frana pe fatza. Am dat jos master cylinder-ul shi stupoare, cand tragi maneta, vine inapoi foarte incet... foarte foarte incet. Cand tragi brusc sare inapoi normal. Can tragi incet sau numai pana la jumatate vine inapoi super incet. M-am gandit ca e obturata gaurica de la retur, dar nu e asta. Vre-o idee? Inca ceva, din pacate can vreau sa scot pompa dinauntru are ceva cauciuc lipit la gura de acces, asha ca nu shtiu cum dreacu o sa o scot. Bafta Mihai,eu as inclina sa cred ca pe undeva trage aer fals instalatia..... pornirea la kick la al meu merge relativ usor....porneste apasat cu un singur picior. am masurat compresia la shovelul meu,ma incadrez in limitele impuse de producator.... la shovelul unui preten de al meu,trebuie sa ma las cu toata greutatea mea pe pedala ca sa-l dau peste cap....hmmm B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 cam 30 000... unii spun pana in 50 000... dar eu nu m-ash risca. Barbatzi, am avut azi o faza tare. Veneam pe Motorway cu vre-o 120-130 shi mi s-a blocat roata fatza. Am reushit sa sar 3 benzi shi am tras pe stanga. Am bleed-uit franele in refugiu( tzashnea uleiul afara grupa mare) shi am venit acasa fara frana pe fatza. Am dat jos master cylinder-ul shi stupoare, cand tragi maneta, vine inapoi foarte incet... foarte foarte incet. Cand tragi brusc sare inapoi normal. Can tragi incet sau numai pana la jumatate vine inapoi super incet. M-am gandit ca e obturata gaurica de la retur, dar nu e asta. Vre-o idee? Inca ceva, din pacate can vreau sa scot pompa dinauntru are ceva cauciuc lipit la gura de acces, asha ca nu shtiu cum dreacu o sa o scot. Bafta Eu zic sa iti cumperi un spray de curatat franele si sa cureti pistonul,fara sa il demontezi.Apesi maneta pana iasa si dai putin cu spray si tot asa.Eu cred ca este de la mizerie.Am avut si eu o faza similara cand nu revenea pistonul complet si mergeam cu fata franata. Cu un spray am rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.