valicaddy Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 pare sa fie inspirat dupa ural. stie cineva ceva despre el? eu am gasit doar poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Da rezervoru''' unde o fi... motoru dupa capacele de chiuloasa pare a fi de ural... wolf.. (I LOVE THIS BIKE!!! ) arata interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 pare sa fie inspirat dupa ural. stie cineva ceva despre el? eu am gasit doar poza du-te daci ca e de jucarie marfa rau frate...comunist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 s-ar putea ca rezervorul sa fie undeva sub sa.am mai vazut la voxan si la v max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 s-ar putea ca rezervorul sa fie undeva sub sa.am mai vazut la voxan si la v max in cutia aia mare care se cheama motor tot ce e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 se pare ca au respectat traditia tehnologizarii capsuland motoru....cu toate cele necesare daca ai probleme cu el ti-l schimba?ca la ferrari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Un motor care surprinde la marele fix stilul simplu si brutal al motoarelor comuniste, O constructie "sincera" , fara compromisuri inutile si mai ales fara decadenta evidenta a customurilor gen OCC. Se observa tenta de constructie "home made" , roata de masina pe spate, un ghidon la indemina oricarui constructor de balcon sau de subsol. In rest...unde-i domne' rezervoru ? Da eu parca nu ginesc bine nici carburatoarele. Rezervorul probabil este chiar bucata de cadru de deasupra motorului ca la dragster-e,sau este ascuns pe sub scaun.Cred ca si pe fatza este tot janta de masina cu inelul decupat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Da eu parca nu ginesc bine nici carburatoarele. Un carburator se vede , este vacuumatic Pacat ca au facut frana fata tot ca la comuniste , pe tambur..., iar frana spate nu cred ca exista, cel putin eu nu o vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Eu zic, ca este numai un desen pe calculator. Dar daca va fi facut astfel, o sa aiba probleme cu cardanul... + motorul este un mix de Ural nou si BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Nu e facuta pe calculator, e poza, acum cat de functional este nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ti_foos Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 rezervorul este unde tre sa fie..dar este facut dintr-un material transparent.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xaker Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 rezervorul este unde tre sa fie..dar este facut dintr-un material transparent.. Motorul este numai un proiect a Uzinei IMZ a unui motor de 1000 cc(care sa mearga fare reparatii 100 000km) acest exponat se afla in muzeul uzinei. Mai multe informatii aveti aci:http://oppozit.ru/modules.php?name=News&file=article&sid=1363 Problema e ca e in rusa:D Da puteti traduce cu: http://babelfish.altavista.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 uzina asta are nenumarate proiecte, sper ca vor avea si de acum inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 stie cineva cu ce este infasurat esapamentul? am cautat si eu un material cu care sa infasor esapamentul (sa mai reduc din zgomotulfacut de motor) dar nu am gasit ceva suficient de rezistent la temperatura inalta. are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 stie cineva cu ce este infasurat esapamentul? am cautat si eu un material cu care sa infasor esapamentul (sa mai reduc din zgomotulfacut de motor) dar nu am gasit ceva suficient de rezistent la temperatura inalta. are cineva vreo idee? Poftim: --> /index.php?...65&hl=banda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 multumesc pentru sfat. am gasit si eu o banda, se numeste "fibra ceramica". e un fel de vata minerala ca un fir impletit sub forma de banda cam de 4 cm latime. seamna foarte bine cu cea din fotografiile de pe site-ul de la tine; doar ca e de un alb-argintiu si te "mananca" la maini cand lucrzi cu ea (daca nu ai manusi). eu mi-am impletit toba de la ETZ in banda asta si se aude altfel acum. problema e ca am auzit si o versiune in care banda asta faca ca toba sa se incalzeasca prea mult si astfel evacuarea sa se faca mai greu ceea ce ar scade randamentul motorului. oarecum inclin sa dau dreptate celui ce mi-a spus asta (desi nu as vrea pentru banda m-a costat ceva...) pt ca am observat ca nu mai ating vitezele ca inainte si motorul merge mai bine cand e mai racoare; desi ar putea fi si alte motive -doar ca trebuie sa le incerc pe toate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 ti_foos si kenno...completati-va locatia la profil. kenno,eu cred ca banda da ceramica e una,iar banda cu azbest folosita de chopperishti e altceva....oricum,nu cred ca e indicata la 2 timpi....acolo toba are si alt rol, decat de evacuare. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 (editat) am obtinut alt sunet dupa ce am infasurat toba dar am avut dreptate si in privinta randamentului motorului daca infasor toba. insa am dat o gaura prin evacuara tobei si acum gazele iasa, zic eu, ca inainte. intradevar Blackrider, fibra ceramica e diferita de banda de azbest si tocmai pe asta mizez si eu. banda asta de fibra ceramica cred ca are ceva proprietati mai diferite fata de cea de azbest(in privinta izolatiei termice, iar impletitura e mai "aerisita", cu atat mai mult cu cat nu pun spira peste spira ci una langa alta ca sa nu o incarc. scopul meu este sunetul. oricum, acum dupa ce am dat gaura aceea(mentionez ca este destul de mica - cu un burghiu de 8mm) motorul merge frumos. Editat Iulie 8, 2007 de Kenno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.