Sari la conținut

Chopper Comunist


valicaddy
 Share

Postări Recomandate

pare sa fie inspirat dupa ural. stie cineva ceva despre el? eu am gasit doar poza

 

du-te daci ca e de jucarie :friends: marfa rau frate...comunist?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea ca rezervorul sa fie undeva sub sa.am mai vazut la voxan si la v max

 

in cutia aia mare care se cheama motor :drink: tot ce e posibil :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca au respectat traditia tehnologizarii capsuland motoru....cu toate cele necesare :friends: daca ai probleme cu el ti-l schimba?ca la ferrari? :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor care surprinde la marele fix stilul simplu si brutal al motoarelor comuniste, O constructie "sincera" , fara compromisuri inutile si mai ales fara decadenta evidenta a customurilor gen OCC. Se observa tenta de constructie "home made" , roata de masina pe spate, un ghidon la indemina oricarui constructor de balcon sau de subsol. In rest...unde-i domne' rezervoru ? Da eu parca nu ginesc bine nici carburatoarele.

 

Rezervorul probabil este chiar bucata de cadru de deasupra motorului ca la dragster-e,sau este ascuns pe sub scaun.Cred ca si pe fatza este tot janta de masina cu inelul decupat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

rezervorul este unde tre sa fie..dar este facut dintr-un material transparent.. :P

 

Motorul este numai un proiect a Uzinei IMZ a unui motor de 1000 cc(care sa mearga fare reparatii 100 000km) acest exponat se afla in muzeul uzinei.

 

Mai multe informatii aveti aci:http://oppozit.ru/modules.php?name=News&file=article&sid=1363

Problema e ca e in rusa:D

Da puteti traduce cu: http://babelfish.altavista.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cu ce este infasurat esapamentul? am cautat si eu un material cu care sa infasor esapamentul (sa mai reduc din zgomotulfacut de motor) dar nu am gasit ceva suficient de rezistent la temperatura inalta. are cineva vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cu ce este infasurat esapamentul? am cautat si eu un material cu care sa infasor esapamentul (sa mai reduc din zgomotulfacut de motor) dar nu am gasit ceva suficient de rezistent la temperatura inalta. are cineva vreo idee?

 

 

Poftim: --> /index.php?...65&hl=banda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

multumesc pentru sfat. am gasit si eu o banda, se numeste "fibra ceramica". e un fel de vata minerala ca un fir impletit sub forma de banda cam de 4 cm latime. seamna foarte bine cu cea din fotografiile de pe site-ul de la tine; doar ca e de un alb-argintiu si te "mananca" la maini cand lucrzi cu ea (daca nu ai manusi). eu mi-am impletit toba de la ETZ in banda asta si se aude altfel acum.

problema e ca am auzit si o versiune in care banda asta faca ca toba sa se incalzeasca prea mult si astfel evacuarea sa se faca mai greu ceea ce ar scade randamentul motorului. oarecum inclin sa dau dreptate celui ce mi-a spus asta (desi nu as vrea pentru banda m-a costat ceva...) pt ca am observat ca nu mai ating vitezele ca inainte si motorul merge mai bine cand e mai racoare; desi ar putea fi si alte motive -doar ca trebuie sa le incerc pe toate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti_foos si kenno...completati-va locatia la profil.

 

kenno,eu cred ca banda da ceramica e una,iar banda cu azbest folosita de chopperishti e altceva....oricum,nu cred ca e indicata la 2 timpi....acolo toba are si alt rol, decat de evacuare.

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am obtinut alt sunet dupa ce am infasurat toba dar am avut dreptate si in privinta randamentului motorului daca infasor toba. insa am dat o gaura prin evacuara tobei si acum gazele iasa, zic eu, ca inainte. intradevar Blackrider, fibra ceramica e diferita de banda de azbest si tocmai pe asta mizez si eu. banda asta de fibra ceramica cred ca are ceva proprietati mai diferite fata de cea de azbest(in privinta izolatiei termice, iar impletitura e mai "aerisita", cu atat mai mult cu cat nu pun spira peste spira ci una langa alta ca sa nu o incarc. scopul meu este sunetul.

oricum, acum dupa ce am dat gaura aceea(mentionez ca este destul de mica - cu un burghiu de 8mm) motorul merge frumos.

Editat de Kenno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...