Falkenberg Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Eu am patit asta de la niste o-ring-uri unde intre niste tevi in bloc (kawa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian_gh Postat Ianuarie 22, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2013 Si cand s-a incalzit a continuat sa curga la Kawa? Furtunul pe la care curge e sugrumat de colier si e subtiat in zona aceea destul de tare, am mai patit asa ceva la masina si am pus chiar doua coliere si tot curgea, cred ca e mai bine sa schimb furtunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 cred ca e mai bine sa desfaci sa vezi ce-i acolo mai intai de toate si sa te asiguri ca pe acolo curge zeama poate sa vina de mai sus de colier, scurgandu-se pe furtun in jos cat de greo o fi sa depistezi de unde curge niste antigel sterge absolut tot pe motor, fa-l bec si lasa 2-3 zile apoi uita-te iar si vezi unde e umed. pune o poza calumea cu ce e acolo daca nu te descurci, poate sa fie cum zice @falkenberg, eu nu stiu cum e la hornet si poza pe care ai pus-o initial e prea mica si neclara si nici nu stiu daca e chiar de la motocicleta ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian_gh Postat Ianuarie 22, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2013 pai am cam descoperit de unde, odata e un furtun care merge de la pompa in bloc si a doua oara (dar acolo e doar umezit) din partea de sus a racitorului de ulei. Oricum am sa fac azi cateva poze sa va arat exact despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Salutare tuturor! sunt curios sa aflu daca a patit cineva ca iarna, in timp ce motocicleta nu este folosita, sa apara scurgeri de antigel. Eu nu am mai pornito pe a mea de 2-3 luni si sta intr-un garaj neincalzit si azi m-am dus sa ma mai uit la ea si am observat ca o pata uscata pe beton de vreo 6-7 cm sub ea si uitandu-ma mai atent am vazut o picatura de antigel jos, pe baia de ulei. Asta e prima iarna in care am motocicleta, i-am verificat antigelul si tine pana la -40 grade si toata vara am mers cu ea si nu am curs nimic, nivelul antigelului fiind acelasi tot parscursul sezonului. Ma gandeam ca poate de la frigurile de la noi sa se contracte motorul mai tare si sa apara scurgeri, nici eu nu mai stiu ce sa cred dat fiind faptul ca vara nu a curs nimic. Va multumesc anticipat! salut mi s-a intamplat . iarna trecuta care a fost si un mai geroasa cu - 20 C , pierdea cateva picaturi de antigel pe la surubul de scurgere al pompei de apa s-a dovedit a fi o saiba de etansare...... Nu stiu daca are legatura cu temperatura scazuta cert este ca vara nu pierdea sau cel putin nu am vazut ....... mobra este un cbr 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Mai grav ... eu am mobra cu racire doar pe aer si ulei, si am gasit o pata de antigel sub ea ... ))) ii clar vinde-o cat de repede ) nu mai poti alege nimic din ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian_88 Postat Aprilie 22, 2020 Share Postat Aprilie 22, 2020 On 21.01.2013 at 9:20, TNG said: Un raspuns corect! Dar merita cautat bine unde este originea scurgeri de lichid. Salut! Am si eu urmatoarea intrebare: Am un r6 2009, acum cateva zile am observat ca pierdea antigel. Am strans surubul de aerisire de la pompa de apa si strand colierele de la furtune, faza este ca ea nu pica nici cand sta nici cand este in sarcina ...nici macar o sutime de picatura ...in schimb la pornire daca pun sun servetel sub surub da o mozoleala mica, atat. Ai idee de la ce sa faca asa? Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.