ionutz2803 Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 buna tuturor. vreau sa imi iau un motor pt plimbari la padure si iesiri pe camp...teren agricolo si unele plimbari ca de exemplu muntii apuseni...carari ,pante ,drum forestier...cam atat...oricum as dori un cross ceva pt ca oricum nu ies cu el pe asfalt. asa ca as dori sa imi spuneti ce motor ar trebui s iau dintre yamaha yz 450f 2005 ,yamaha yz 250 2003 sau KTM sx 525...cam astea le`am gasit de vanzare ce mi`au placut...mentionez ca am ceva experienta dar nu sunt chiar prea solid...1 80 ,75kg. sis a specificati avantaje si dezavantaje va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Parerea mea ar fi ktm'ul...numa ca are ceva calutzi si daca nu te'ai mai dat cu un motor puternic o sa ai putin de furca... si yzf'ul ar fi ok..an 2005 merge pentru plimbari,insa nu ti'as recomanda yz'ul am avut si eu la fel,ai ceva putere dar consuma foarte mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Pt plimbari as recomada cat mai hard si cat mai brutal. Preferabil consum cat mai mare, ca atunci stii ca'i bun motorul. Cred ca cel mai bine se potriveste sx'ul de 525. Iar daca intr'o buna zi treci la enduro ( atentie, NU cross ).. probabil o sa cauti o Hayabusa sau Goldwing.. --------------- P.S. Nu'ti recomand niciuna din cele enumerate de catre tine. Pune mana si citeste caracteristicile si specificatiile producatorului si mai ales pt fiecare model in parte, LA CE SE FOLOSESTE motorul respectiv, si vei intelege. Once and for all: enduro'i enduro, motocross pe circuit e motocross pe circuit ( sau cross, cum le place unora sa spuna ) Cross: suspensii hard (tari ), cutia etajata altfel, consum mare, nu se inmatriculeaza, amreiaj on-off, pornire doar kick, nu ai kit de lumini ( far, semnale, stop, bord, kilometraj, etc) enduro: inversu' a ceea ce am spus mai sus, adica suspensii mai soft, unele au si electrostarter, consum decent ( ~ 5%) , se pot inmatricula, au kit de lumini, au generator de curent mai puternic, ambreiaj controlabil, etc. Pt tine... DRZ 400, Honda Dominator, Yamaha XT 600, Honda XR ( 250-400 ), Suzuki DR 350, Yamaha wr 450/ wr 250, etc. Parerea mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 sx 525 crek numa norris se incumeta la asa ceva(daca ar fi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Chuck are CR 500 la degetul mic. 'SX 525' is for boys. @ionutz2803 vezi ca e un subforum intitulat Motocross. Reformuleaza acolo intrebarile tale despre YZ si SX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harlequin Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Ia o Honda Transalp si vei fi fericit toata viata. Prietenii stiu de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Cross: suspensii hard (tari ), cutia etajata altfel, consum mare, nu se inmatriculeaza, amreiaj on-off, pornire doar kick, nu ai kit de lumini ( far, semnale, stop, bord, kilometraj, etc) chiar e diferenta de functionare a ambreiajului intre cross si enduro? Asta observ si eu la RM (e prima experienta cu un motor de cross) ca ambreiajul prinde foarte repede, in sensul ca e destul de greu sa-l tin patinat, ba mai mult ca sa mearga cit de cit normal a trebuit sa-i anulez cursa libera la maneta aproape de tot (are mai putin de 1mm cursa libera maneta). Totusi, care ar fi explicatia mecanica a comportamentului asta, pentru ca din pdv constructiv nu-mi dau seama sa fie vreo diferenta on-topic: pentru ce ziceai ca vrei sa faci cu mobra, uita-te dupa un dual-sport, nu merita sa te chinui cu una de cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 nici una dintre cele 3 nu e potrivita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Soso..explica'i si de ce Xorx: nu stiu exact de ce nu poti patina ambreiajul la crossuri ( sau mai bine spus, de ce il patinezi mai putin ), ce stiu e ca la motocross, ai nevoie de transmiterea puterii la roata intr'un timp cat mai scurt, ambreiajul il folosesti mai putin ( atat ca numar de schimbari cat si ca timp efectiv...acolo nu stai sa pleci cu ambreiajul patinat si nici nu te gandesti ca schimbarile de trepte sa nu le faci brusc si rapid, ca nu cumva sa strici ceva la cutia de viteze...totul se rezuma la timp ) Iar d.p.d.v mecanic...ma gandesc ca e vorba de cursa placilor de ambreiaj/ parghia ( sau dupa caz pistonasul hidraulic ) au o miscare mai scurta la crossuri...parerea mea de neavizat Editat Ianuarie 29, 2013 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz2803 Postat Ianuarie 31, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2013 va multumesc pt pareri...chiar nu ma asteptam sa raspundeti asa repede si asa multi...oricum as mai dori sa stiu daca o yamaha yz 250 4 timpi ar fi cat de cat ok pt ce am eu nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 @ionutz2803 vezi ca e un subforum intitulat Motocross. Reformuleaza acolo intrebarile tale despre YZ si SX. va multumesc pt pareri...chiar nu ma asteptam sa raspundeti asa repede si asa multi...oricum as mai dori sa stiu daca o yamaha yz 250 4 timpi ar fi cat de cat ok pt ce am eu nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtuna dragos Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Motocrossurile de generatie noua , 4 timpi au 4, cel mult 5 viteze si prind maxim 100 - 110 la ora, Practic se poate patina ambreajul la crossuri dar necesita indemanare de care pe circuit nu e nevoie, ai nevoie de forta bruta cat mai repede la roata, direct in crampoane, cu crossul sari obstacole, te joci cu gazul, cu enduro mai cazi jos la mijlocul dealului, te opresti si poate mai vrei sa continui cursa dar ai nevoie sa dozezi forta cu care pornesti. Plus ca suspensiile la un motocross o sa-ti tabaceasca fundul daca mergi in stil enduro printre copaci, pietroaie, Sunt doua stiluri diferite de a merge si de a folosi un motor, unde intra multe in discutie, fiabilitate, costuri, intretineri la intervale de timp etc. Daca ai bani ia-ti ce vrei, este si Husaberg, bomba in 4t, Husqvarna wr 360 in 2t ca hard enduro sau KTM Freeride 350 care e o cu totul alta categorie sau honda xr 400 care e ceva mai vechi dar mai fiabil si practic pt plimbari pe la padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 --------- Acum sincer Ionutz...tu citesti cu atentie sau doar citesti ? Motoarele de motocros NU sunt gandite pt plimbari in natura, la fel cum motoarele de enduro NU sunt gandite sa sara 30 de metri inaltime sau sa mearga cu a 4'a ''blana'' peste galmele de pe un circuit de motocross. Gugaleste si tu nitel, mai citeste review'uri despre motoarele care iti trag cu ochul, mai da o geana pe forumurile din afara tarii/ specialitate, s.am.d. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 --------- Acum sincer Ionutz...tu citesti cu atentie sau doar citesti ? Motoarele de motocros NU sunt gandite pt plimbari in natura, la fel cum motoarele de enduro NU sunt gandite sa sara 30 de metri inaltime sau sa mearga cu a 4'a ''blana'' peste galmele de pe un circuit de motocross. Gugaleste si tu nitel, mai citeste review'uri despre motoarele care iti trag cu ochul, mai da o geana pe forumurile din afara tarii/ specialitate, s.am.d. Bafta ! Frate poi ce stresezi asa i-ai zis la om acuma vede el , are timp sa o schimbe dupa ce arunca cu bani Opinia mea Yamaha XT 600 Padure si plimbari , pentru ce ai scris tu ionutz2803 ceva de 250 e foarte buna 4t ca o sa inveti si o sa vrei sa te mai joci cu el prin munti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 aragon, sincer, e preferabil sa nu deschidem gura cand nu stim decat din auzite . Un motor de cross 4t - 250 e oribil la enduro. Daca vorbim de plimbari cu motoreta pe dealuri, atunci merge orice, doar sa aiba cauciucuri protrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Daca zici tu . poate sa fie din ori ce depinde ce i place la baiat daca vrea asculta de sfaturi daca nu isi cumpara ce i place poate sa faca enduro si super sport daca i place sa se chinuie foarte putini sunt cei care tin cont de sfaturi majoritatea isi cumpare ce este pe piata multe ca sa aiba de unde sa aleaga si sa fie piese garla sunt multe motoare de enduro de care nici nu se aude pe forum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Dude, recunoaste ca are dreptate si nu ne mai obosii ochii. Daca mai citesc 2 posturi d-ale tale, imi creste dioptria. Chill... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) corect , doar pentru asta existati sa moderati lucruri Inchidel cea mai buna decizie omul deja a ales ce vrea si e foarte fericit Editat Februarie 1, 2013 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 @aragon..scopul vietii mele cu siguranta nu e moderarea pe motociclism, insa esti usor nesimtit sa faci astfel de afirmatii, hai sa pastram respectul fata de colegi, asa, in general. Nu te forteaza nimeni sa postezi, e mai bine , asa cum spuneam, sa te rezumi la a lectura daca nu ai nimic de spus. Prefer sa nu detaliez, dar aportul tau la acest topic tinde spre zero, din pacate insa tinde dinspre -1. Chiar ma mira, luand in considerare ca detii, conform semnaturii, doua mobre de enduro. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 @aragon..scopul vietii mele cu siguranta nu e moderarea pe motociclism, insa esti usor nesimtit sa faci astfel de afirmatii, hai sa pastram respectul fata de colegi, asa, in general. Nu te forteaza nimeni sa postezi, e mai bine , asa cum spuneam, sa te rezumi la a lectura daca nu ai nimic de spus. Prefer sa nu detaliez, dar aportul tau la acest topic tinde spre zero, din pacate insa tinde dinspre -1. Chiar ma mira, luand in considerare ca detii, conform semnaturii, doua mobre de enduro. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.