Zoran IasinGrozescu Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Cred ca ar suna bestial.Eu pe cel rosu l am luat cu tobele golite... si face precum un monstru , iar cel negru il am cu tobele originale si se aude superfain...dar parca putin cam cuminte.Probabi ca reteta corecta este intre ceea ce am eu.Adica doua Akrapovic cum zice colegul mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Februarie 8, 2013 Autor Share Postat Februarie 8, 2013 la mine cine a umblat la motocicleta ...a taiat partea din spate si parte din teava care vine din spargatorul de sune si ragea rau de toot nu prea se auzea a toba sport se cam auzea a fara toba eu cred ca am tobe originale ...(adika cele pe care le-a poos fabrica) ..scuzati claritatea dar acum le-am bagat de pe balcon si sa-u aburit cred ca se vede ca le-am sudat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoran IasinGrozescu Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Da sunt tobele ei .Pacat de sudurile alea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoran IasinGrozescu Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Da sunt tobele ei .Pacat de sudurile alea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Februarie 8, 2013 Autor Share Postat Februarie 8, 2013 poi sudurile nu se vor vedea vin capetele de tobe prinse in 3 suruburi peste nu am avuut ce le face au fost taiate autogen si eu ...le-am sudat argon e cea mai finuta sudura posibila asta e .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patraulea10 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cred ca ar suna bestial.Eu pe cel rosu l am luat cu tobele golite... si face precum un monstru , iar cel negru il am cu tobele originale si se aude superfain...dar parca putin cam cuminte.Probabi ca reteta corecta este intre ceea ce am eu.Adica doua Akrapovic cum zice colegul mai sus. Cu vreo 400 de euro le iei pe amandoua noi. Eu zic ca merita sa strangi un pic din fund, iti garantez ca vei avea orgasm de fiecare data cand vei porni motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoran IasinGrozescu Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 superfain ce zici tu....dar parca 400 e cam mult.Daca apare ceva second la jumate de pret....poate poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patraulea10 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 superfain ce zici tu....dar parca 400 e cam mult.Daca apare ceva second la jumate de pret....poate poate... Din partea mea, sa-ti ajute Domnul sa le iei moca )) Dar ziceam sa le iei noi... La mana a doua, daca ai noroc si te intelegi cu omul, poti sa le iei cu un 250-300 de euro, insa nu ne proptim in 100 dă ieuroi, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoran IasinGrozescu Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cunosc..., gasesti aici pe topicuri si mult...sub jumate, facute la noi.Nu am vazut si auzit live....montate... , se aud frumos?au ceva amortizoare inauntru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cu vreo 400 de euro le iei pe amandoua noi. Eu zic ca merita sa strangi un pic din fund, iti garantez ca vei avea orgasm de fiecare data cand vei porni motorul vreau sa vad si eu cine da 400 euro pe niste tobe STOCK pentru un v-twin de 1000cc, care valoreaza acum pe piata romaneasca nici 1500-1600 eur. @ nokiaccr: ia-ti ma baiatule 2 tobe aftermarket, decente (in cel mai prost caz la 200 eur,dar vei gasi si mai ieftin) mult mai usoare si care vor suna bestial. Nici tare si urat ca tobele stock sparte/carpite, si nici ca un motor electric,asa cum suna cu alea stock ne-atinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Din ce am inteles eu, se discuta despre tobe Akra noi la 400 euro... Si, scuza-ma ca-mi permit sa punctez, dar faceai referire mai devreme pe un alt topic la faptul ca trebuie sa dam dovada de (o oarecare) Finetze in exprimare si respect fata de coforumisti Felul in care ii explici tu "baiatului" ca mai bine isi ia tobe aftermarket pentru harbu' lui de pana-n 1600 de euro, e cam 'nefinutz' si redundant daca citesti cu mai multa atentie postarile anterioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Din ce am inteles eu, se discuta despre tobe Akra noi la 400 euro... Si, scuza-ma ca-mi permit sa punctez, dar faceai referire mai devreme pe un alt topic la faptul ca trebuie sa dam dovada de (o oarecare) Finetze in exprimare si respect fata de coforumisti Felul in care ii explici tu "baiatului" ca mai bine isi ia tobe aftermarket pentru harbu' lui de pana-n 1600 de euro, e cam 'nefinutz' si redundant daca citesti cu mai multa atentie postarile anterioare ador pe acest forum cand mi se pun cuvinte in gura. iei din context faptul ca am scris suma de 1600 eur si o transformi intr-o afirmatie ca motocicleta lui este un 'harb'. asta tu ai scris-o singur,nu eu. daca nu esti la curent cu piata moto din Romania,ti-as sugera sa te informezi. TL urile,ca orice alt v-twin au preturile foarte mici. spun asta din propria experienta,ca eu tot v-twin am. Daca tu ai avut si ai motociclete mai noi de 2006,nu inseamna ca noi avem "harburi". Nu am fost atent si am inteles gresit faza cu tobele,aici ai dreptate. se referea la 400 euro pt tobe Akra. Si chiar si asa, mi se pare o suma disproportionata (daca o raportam la valorea motocicletei), mai ales ca poate gasi un set de tobe ok la un pret mult mai decent. ar putea sa investeasca banii sau sa se intereseze vis a vis de alte aspecte ale TL ului,care mie personal imi par mai practice (gen amortizoru spate, etc). userul 'valitaz" de pe forum este tot posesor de Suzuki TL 1000 S. ar putea lua legatura cu el si sunt sigur ca ar invata cateva lucruri noi si mai interesante decat ce tobe sa-si puna pe motor.. Acum depinde de fiecare cum vrea sa abordeze o motocicleta. Sunt unii care intai se gandesc la tobe si tank pad, sunt altii care se gandesc la suspenzii,amortizoare,cauciucuri... PS: am luat cu 3 mil o toba MIVV Titanium pt RSV ul meu, de pe ebay. Si-am facut pasul asta abia acum pt ca toba mea stock e cat un burlan si cantareste o tona. Editat Februarie 10, 2013 de Irinel Stiulete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Februarie 10, 2013 Autor Share Postat Februarie 10, 2013 eu am refacut tobele nu le-am carpit tevile cu care am iesit din ele sunt la fel ca cele originale gaurite cu spiral de 2 mm si le-am sudat capacul la loc in functie de cum se aude ma voi gandi daca voi achizitiona unele akra sau nu ... nu ma gandesc la tank pad si altele motocicleta e demontata si lucrez concomitent la mai multe ca de exemplu suspensie spate ...am montat telescop de ghidon cauciucul pe fata nou ...astazi mai tarziu voi poone neste poze sa vedeti cum arata motocicleta in clipa de fata ca sa nu mai spooneti ca ma gandesc la prostii nu investesc deocamdata in prostii cand motocicleta nu e poosa la punct ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 intrebare cat se poat de sincera: de ce scri "spooneti" in loc de spuneti / "poosa" in loc de pusa?no offense omule,da' numai pisdele alea de 17 ani pe facebook mai scriu asa :|ontopic: bafta cu mobra si posteaza-ne poze in functie de evolutia motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Februarie 13, 2013 Autor Share Postat Februarie 13, 2013 astazi am mai facut ceva la mobra mam uitat la prezonul care era rupt se pare ca cineva a mai incercat sa rasuceasca de el si e facut pardaf voi reveni cu poze tare imi e ca o sa dau cilindru jos sa il poon pe freza daca nu iese cu o piulita sudata .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 asa sa faci, sa-l "pooi" pe freza! cum plm poti ma sa scrii asa? ciudatule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 ciudatu-le * Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Februarie 13, 2013 Autor Share Postat Februarie 13, 2013 scuze dar se pare ca facebook-ul si-a pus amprenta rau de tot am sa incerc sa scriu cat mai corect gramatical .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 in sfarsit un post scris omeneste! inca mai e o speranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Februarie 16, 2013 Autor Share Postat Februarie 16, 2013 astazi am ajuns sa fac poze la mobra ...am pozat si prezonul cu pricina ...cine a mai incercat sa il scoata a apucat cu moxul de nu a ramas mare lucru de el azi am taiat cu panza de bomfaer si am gasit o parte buna de care sa agat o piulita...sambata voi incerca sa o sudez sa vedem daca iese ...am facut si poze cu motocicleta cum arata acum .... baieti a folosit cineva spray pentru evacuare pentru ca a mea e rosie de rugina si as vrea sa ii aplic o vopsea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 nu scoate cilindrul ca sunt scumpe garniturile ! vopsea pentru toba gasesti la cei care vand sobe de fonta ! la mine a rezistat bine cca 9000 de km ! in primavara le dau iar ! tobele sunt standard pe a mea si nu ma injura nimeni cand vin noaptea de la munca ! am preferat frane mai bune decat tobe mai aratoase ! spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Februarie 22, 2013 Autor Share Postat Februarie 22, 2013 la mine franele sunt ok ....acolo avea lacune motocicleta mea la capitolul tobe ...astazi am avuut o intreaga aventura cu prezonul de la cilindru am sudat o piulita cu taicamiu sa rupt cu totul am mai sudat una si sa rupt la fata ...(atunci chiar am crezut ca am imbulinato ) si la-m poos pe tata care are o rabdare de enerveaza statuile ...si a gaurit prima oara cu un spiral de 3 si tot asa pana a rusit sa bage primul tarod de 8 a muncit taicamiu o ora dar a reusit sa il scoata cinste lui ...noroc cu tata ca eu nu as fi avuut rabdare sa fac operatiunea asta stricam cilindrul .. acum am o idee si va poot prezenta motocicleta intradevar... a cazutde pe cric sa crapat o carena,cauciuc fata neted,era la inventar siatat, placute fata spate neste table cu foite de ferodou, simeringurilede la furca curgeau,carenele nu aveau suruburi adica una era prinsa in 2suruburi una in 3 ,telescopul de voblaj lipsea cu suport cu tot,intrecarene si filtru de aer are niste cauciucuri de legatura unul lipsea iarcelalalt era facut praf ,un prezon la cilindrul din fata rupt ,tobeleambele julite (cea de pe stanga sparta pe interior carpita cu o caplamasi prinsa cu negrese) taiate tevile de la iesire se auzea de lasa dedorit ,suport scarita stanga spart (care suport a mai fost sudat si nu avenit la gauri deci sa mai dat o gaura in cadru ...),comanda electricade pe ghidon stanga nu functiona nici clacsonul nici flasul ,suportul denumar taiat cel original si prins numarul pe aripa interioara in spate ,saltand saua mam ingrozit nici suruburile platbenzii care tinerezervorul de cadru nici cele ale bateriei nu mai aveau filet incadru,chitul de lantz e adevarat ca roata e la jumatatea basculei darcum mai strang neste banuti pleaca de pe motocicleta,parbrizul sazgariat si la vopsit cu spray negru mat,etc...asa ca fiecare alege pe ceplateste banii ieftin dai ieftin face eu unul nu as mai face asa ceva adoua oara ... eu am realizat ca am platit pe ea si ma intreb ce am platit dar asta e o sa ii dau viata in continuare din punctul meu de vedere motocicleta a ajuns pe maini bune ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 daca nu mai scrii "poon", "poot" s.a.m.d. s-ar putea sa ai si sanse s-o faci. incearca, n-ai nimic de pierdut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nokiaccr Postat Februarie 22, 2013 Autor Share Postat Februarie 22, 2013 mare parte din probleme le-am rezolvat ... ia cu poot, poon etc se rezolva si astea doar trebuie sa fiu mai atent ...multumesc oricum pentru atras atentia, repetitia e mama invataturii doar .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 cum stam ? e gata de poze ? gata de ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.