BMW-K Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salut , Poate stie careva daca este normal ca pistonul din partea dreapta sa opuna rezistenta la decomprimare,iar cel din stanga sa opuna rezistenta la comprimare?Furca este de BMW K1100.Am doua seturi si ambele lucreaza in acelasi mod.O fi normal? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Februarie 7, 2013 Autor Share Postat Februarie 7, 2013 Da ce?Daca intr-adevar stii despre ce e vorba, te rog explica. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Unele furci de bicle si mobre asa sunt. Amortizarea pe compresie pe o parte, revenirea pe alta. De ce? Nu mi-am batut capul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Da ce?Daca intr-adevar stii despre ce e vorba, te rog explica. Multumesc ca asa-s facute ele. acum am citit pe net pe undeva (deci nu trebuie sa fie adevarat dar are o logica totusi) ca fiind mai mult loc in furca si sistemul de amortizare/revenire poate fi mai mare/complicat, de unde rezulta un comportament mult mai fin al suspensiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Acelasi sistem e pe modelele R1 2009 din fabrica. Compresia pe stanga, revenirea pe dreapta. Furca + jugurile + axul rotii ca ansamblu lucreaza unitar chiar daca amortizarea pe compresie este pe o jamba si revenirea pe cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.