Sari la conținut

Cum lucreaza furca Marzocchi


BMW-K
 Share

Postări Recomandate

Salut ,

 

Poate stie careva daca este normal ca pistonul din partea dreapta sa opuna rezistenta la decomprimare,iar cel din stanga sa opuna rezistenta la comprimare?Furca este de BMW K1100.Am doua seturi si ambele lucreaza in acelasi mod.O fi normal?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce?Daca intr-adevar stii despre ce e vorba, te rog explica.

 

Multumesc

ca asa-s facute ele. acum am citit pe net pe undeva (deci nu trebuie sa fie adevarat dar are o logica totusi) ca fiind mai mult loc in furca si sistemul de amortizare/revenire poate fi mai mare/complicat, de unde rezulta un comportament mult mai fin al suspensiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi sistem e pe modelele R1 2009 din fabrica. Compresia pe stanga, revenirea pe dreapta. Furca + jugurile + axul rotii ca ansamblu lucreaza unitar chiar daca amortizarea pe compresie este pe o jamba si revenirea pe cealalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...