gaby_d2006 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Buna, detin un mz etz250, sunt incepator in ale motociclismului si doresc sa stiu daca exista cumva o posibilitate sa nu mai fiu nevoit sa amestec eu benzina cu uleiul, ma gandeam daca pot pune un carburator cu ungere automata, evident facand un rezervor pentru ulei care nu cred ca este o problema prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) te complici si scazi si fiabilitatea, stai linistit! pompele alea se pot strica, exemple de vis vezi pe la copii cu 125-uri care zic dupa aia ca nu-s fiabile. in plus in amestec ungerea e mai buna. acum sa nu incepi invers, sa pui mai mult ulei doar ca "sa aiba" ungere ca de fapt peste un punct de fapt saracesti amestecul de benzina... Editat Februarie 10, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 a fost fabricat model de etz cu ungere automata , exportat in anglia. Daca vei cauta pe ebay sau undeva... ai sanse sa gasesti un sistem original, dar nu cred ca este rentabil.. Nu cred ca are rost sa te complici cu alte carburatoare pt ca nu o sa mearga la fel si in plus nu e chiar asa greu sa arunci un paharel de ulei in rezervor cand pui benzina... parera mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 eu am facut praf un motor de suzuki rmx pentru ca eram prea comod sa pun ulei in rezervor. dupa patanie,aveam mereu la mine o doza de ulei cat pentru un ful de benzina si o puneam cand ajungeam la rezerva. calea clasica e cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...