Sari la conținut

Intretinere kawa zx636c


diabolyk
 Share

Postări Recomandate

m-am consultat si cu altii, o sa merg pe BEL-RAY ca e la fel de bun (am optat dupa ultimele discutii intre Motul 7100 10w 40 si Bel-ray tot 10w 40 si cum sunt multe facaturi pe piata cu motul, am zis sa incerc si bel-ray), iar ca placute LC XBK5. 300v de la motul e pt curse, pt strada cum merg eu sunt alea din paranteza mai de doamne-ajuta. exupul vreau sa il pun pt ca asa e normal sa fie, si vreau sa il iau.bani pt exup vad eu de unde fac rost, nu cred ca asta e preocuparea ta bucurmarius.

eu zic ca bel-ray ext synthetic ester 4t 10w 40 e un ulei bun pt strada, la fel si placutele.daca gresesc undeva spuneti-mi.

@bucurmarius ai vrut doar sa faci mizerie in topic si tu cu postul tau. serios, puteai mai bine sa scrii pe facebook sau hi5 sau unde ai tu cont decat sa imi scrii mie.daca ai ceva util sa zici, cu mare drag, daca vrei doar sa fii ironic si atat, atunci fa-o in grupul tau de prieteni. parerea ta despre cum imi gestionez eu consumabilele ma intereseaza foarte putin spre deloc. seara buna

 

sorry, nu exist... nu am cont nici pe facecrap nici pe alte retele de socializare....dupa cum vezi, nu prea pot sa socializez....nu mai iti stric topicul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@cezar Michelin Pilot power am pe ea acum, ala de spate il schimb cu unul aceeasi firma, dot 2011 iar ala de fata e dot 2005 :| dar nu am acum bani, le schimb sezonul urmator (merg si eu usor).

Aveti idee posesorii de kawa 636 sau cei care cunoasteti, unde gasesc si un exup pt moto meu? fostul proprietar a luat-o fara exup si cu toba schimbata si imi sta becul F1 din bord aprins mereu, si consuma si mult mai mult.

 

Schimba doar fata daca nu e buget pt set.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

diabolyk: un sfat asa, ca de la om care a cazut de cateva ori din cauza gumelor: baga-ti pwla in 300V. Ia un 7100 si gata, dar asigura-te ca ai niste gume ok pe roti.

Ai 3 lucruri importante de facut la mobra aia, toat 3 mari si late: GUME, ULEI si REGLAT SUSPENSIA.

 

O suspensie reglata bine iti transforma efectiv motocicleta. Strange din cwr un pic si serviseaza si furca aia, n-o sa-ti para rau.

 

mergi acum cu ea,si mergi dupa ce ai facut ce ti-am zis mai sus si nu ai cum sa nu vezi diferenta,oricat de incepator ai fi..

 

Nu sunt mecanic,n-am cunostinte mecanice (spre deosebire de altii de aici care ti-au dat la randu' lor sfaturi pertinente), insa ce ti-am spus poate sa-ti confirme orice mecanic (sau orice persoana cu ceva experienta in spate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...