virgil Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Daca vremea nu tine cu noi ,nu-mi ramane decat sa-mi prezint si eu motorul.O vechitura de Triumph la care tin mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 vechitura zici.?? mie-mi place foarte mult se vede ca e si intretinuta... ce sa mai,la cat mai multe plimbari frumoase impreuna.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Daca vremea nu tine cu noi ,nu-mi ramane decat sa-mi prezint si eu motorul.O vechitura de Triumph la care tin mult.triumph.jpgtriumph foto.jpg e mai faina din toate punctele de vedere decat o mizerie de africana de exemplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pieseapriliasr Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 NICE:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 Multumesc pt aprecieri,prefer un motor ,scuter sau ce o fi el cu linii simetrice,doua tobe in locul uneia ,bascula clasica in locul celei monobrat(bmw),in principiu lucrurile mai simple dpdv constructiv.(cat timp exista gravitatie benzina poate curge singura).Sigur nu se pot compara performantele uneia de ultima generatie cu ale unui motor mai vechi,doar ca radarele nu au capacitatea de a detecta decat depasirea vitezei , legile aplicandu-se identic pt toate.Unde alearga una de 10000 de euro ,vine din urma si a mea de 2500.Mai era o vorba ca ;fiecare isi cumpara haina pe care si-o permite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Cat de fiabil e? Cum e cu intretinerea? Gasesti piese pe la noi? Consumul cam pe unde se invarte? ON. Fain motor, sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Februarie 26, 2013 Autor Share Postat Februarie 26, 2013 Este un motor simplu,3in linie,carburatie clasica,un singur lant de distributie spre deosebire de cele cu cilindri separati(boxer sau in v),racire cu apa,despre intretinere ,nu am schimbat decat consumabilele(placute,lichide,becuri),piesele vad ca sunt o treime japoneze,consumul in jur de 6 afara la 130,in oras cred ca se duce pe la 7-7,5.Mai fac si eu cate o comparatie cu altele si gasesc multe lucruri bune ,mai exact rezervor plastic,becul la rez se aprinde cand mai ai 4 litri ,dupa care sucesc robinetul si mai am 4 pe rez.,imi mai place faptul ca poti lucra la motor f usor (nu a fost cazul) ca la masini ,baia jos chiuloasa si cilindrii la fel,nu trebuie sa crapi motorul pe lung.Cadrul este din otel ,cam greut motorul si centrul de greutate cam sus.Pt enduro este bun doar sa faci niste poze si atat ,mai mult inseamna ca-ti bati joc de el.Sigur ii plac drumurile de tara ,padurile,cararile ,mai putin noroiul.In 92 -93 cand l-au "inventat"probabil era ceva ,6 trepte ,86cp la 900 de cmc,200km/h.Am avut inainte un Dr800 ,care ma facea sa mai tremur 15 min dupa ce coboram de pe el.Asta doar bazaie ,nu simti nimic.Seaua este buna dar nu foarte,era loc de mai bine.La 300 km tre sa mai fumezi o tigara.Este un motor pe care il "simti" dupa ceva timp,daca ceva nu-i place.Chiar daca este veche nu te faci de ras in trafic sau pe gropi in fata altora mai noi.Cam atat.Si tu sa fii sanatos si cat mai multi km cu a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.