THE VADER Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 'luati motocicleta si duceti-o in australia. acolo, fiind pe partea aiaialta a pamantului, sta singura invers, nu e bine,ca are de schimbat uleiu de cateva ori pe traseu pana ajunge.varianta cea mai simpla si usoara,electropalanul,nici macar efort fizic nu exista,eventual daca tre schimbata grinda cu una noua sa nu cedeze pe durata...atarnarii. depinde de unde a luat-o. in general are valabilitate intre 60 si 90 zile. benzina mea o depasit pana si alea 90 .trotineta tot merge.ma gandesc ca-i tare la stomac se vorbeste de gravitatie si "aurora boreiala" si pompa de benzina ce vina are?si ea tre' suspendata?separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 La ce benzina avem in zilele noastre nu e de mirare ca "expira" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 benzina mea o depasit pana si alea 90 .trotineta tot merge.ma gandesc ca-i tare la stomac si pompa de benzina ce vina are?si ea tre' suspendata?separat? uita-te pe pe bon ca e trecuta tipul si valabilitate. probabil ai benzina nemteasca sau ruseasca. aveam eu ma Jawa pompa nu are nicio vina. trebuie suspendata separat de carburator. altfel face fuziune cu viblochenul. La ce benzina avem in zilele noastre nu e de mirare ca "expira" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 uita-te pe pe bon ca e trecuta tipul si valabilitate. probabil ai benzina nemteasca sau ruseasca. aveam eu ma Jawa nu mai stau sa caut si bonu.probabil e expirat si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 . benzina mea o depasit pana si alea 90 .trotineta tot merge.ma gandesc ca-i tare la stomac bueiii tu ai motojicleta dizel da o dai in macarena pe aici cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 pompa nu are nicio vina. trebuie suspendata separat de carburator. altfel face fuziune cu viblochenul.: pan' la urma ajungem sa ne atarnam motoarele ca si pe carnati la afumat bueiii tu ai motojicleta dizel da o dai in macarena pe aici cu benzina nooo,doar pompa-i disal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) acum 2 ani motocicleta a stat nefolosita o perioada de 3 saptamani! cand a trebuit sa o pornesc, nu a pornit sub nici o forma! am verificat bujii, carburatoare, totul! ca mai apoi sa realizez ca benzina veche de 3 saptamani 'expirase'...... Editat Februarie 27, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 acum 2 ani motocicleta a stat nefolosita o perioada de 3 saptamani! cand a trebuit sa o pornesc, nu a pornit sub nici o forma! am verificat bujii, carburatoare, totul! ca mai apoi sa realizez ca benzina veche de 3 saptamani 'expirase'...... Iar cu una ,,valabila'' pornise? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Bine mah, ia vezi acuma: 'luati motocicleta si duceti-o in australia. acolo, fiind pe partea aiaialta a pamantului, sta singura invers, N-are cum. Eu sunt "din zona" si pot sa confirm ca motoarele din emisfera sudica au busonul de umplere rezervor sub motor. Altfel daca deschizi busonul de deasupra, benzina tasneste in sus si contribuie la degradarea stratului de ozon. Asa sunt specificatiile pentru piata din emisfera australa, n-ai ce face cu un bike din emisfera nordica pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_rusu Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 ati dat-o rau off-topic... n-aveti somn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Eu nu am, e 11:25 ziua, si sunt liber. Ce draq sa fac? Maine ma duc la o intrunire de motociclisti, aici in zona. Ii intreb si pe ei daca au auzit de benzina mucegaita/expirata dupa nici 2 luni. Tineti aproape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 N-are cum. Eu sunt "din zona" si pot sa confirm ca motoarele din emisfera sudica au busonul de umplere rezervor sub motor. Altfel daca deschizi busonul de deasupra, benzina tasneste in sus si contribuie la degradarea stratului de ozon. Asa sunt specificatiile pentru piata din emisfera australa, n-ai ce face cu un bike din emisfera nordica pe aici corect. in plus motocicletele facute pentru acolo au ghidonul (semighidoanele ) pe dreapta. cred ca si semnalizarile is pe dos auzi, da fiind mociucleta invers faza scurta nu devine lunga?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 auzi, da fiind mociucleta invers faza scurta nu devine lunga?? Nu, ca aici se merge pe trifazic, ca sa se evite confuziile. Dar a treia faza e mereu stinsa, aia e doar pt a semnala cand expira benzina din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Maneta ambreiaj tot pe stanga,respectiv pe dreapta frana? Eu nu am, e 11:25 ziua, si sunt liber. Ce draq sa fac? Maine ma duc la o intrunire de motociclisti, aici in zona. Ii intreb si pe ei daca au auzit de benzina mucegaita/expirata dupa nici 2 luni. Tineti aproape! eventual sa ne spui ce daune provoaca pe acolo,si,mai important ce metode de combatere exista impotriva acestor ,,daunatori'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Nu, ca aici se merge pe trifazic, ca sa se evite confuziile. Dar a treia faza e mereu stinsa, aia e doar pt a semnala cand expira benzina din rezervor. si cand is caderi de tensiune pe ce se merge?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 si totusi raspunsul e simplu: e honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 ati dat-o rau off-topic... n-aveti somn? noi?? adica tu vii aici si nu zici nimca tehnic legat de benzina si de probleme si noi suntem of topic. de fapt stai tu esti oftopic, intrucat ai zis ca suntem oftopic , adica spui despre noi ca nu spunem nimic recte nu spui nimic care sa ajute ce se vrea de la topic on topic. auzi la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Am mucit topicul omului, care era deja pe jumatate mucit din start. OT: Daca s-a innecat dupa nici doua luni de stat, inseamna: 1. Onda-i Onda, se stie! Fara numar de la nasu' mare! 2. Carburile necesita ceva atentie. Reglat nivelul, amestecul, sincronizare, trebuie sa te ocupi de ele cumva. 3. Bujiile merita schimbate. Cel mai bine vazut in manualul de la Onda ce se recomanda si puse exact alea. \ Si mai lasati naibii pornitul in miezul iernii, mai ales daca n-o scoti la plimbare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 1- benzina isi pierde proprietatile in timp....in plus daca alimentezi pe la vreun peco no-name sansele sunt cu mult mai mari sa bagi benzina cu alte amestecuri adiacente 2-la honda cbr nivelul din carburator nu poate fi modificat! ZAPPY ai dreptate cu pornitul aiurea pe timpul sezonului rece! se distrug bujiile, nu ajung la temperatura de autocuratare, condens in motor, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Peste iarna, nu am inchis robinetul de benzina. Presupun ca a ajuns benzina in carburator din cauza asta. Cum pot goli carburatorul? Rezervorul presupun ca il pot goli cu un furtun. I-am facut plinul dupa anul nou, si ma gandesc ca benzina statuta si-a cam pierdut din proprietati, fiind probabil o cauza a nepornirii motorului. Peste iarna este indicat sa ai plinul si robinetul deschis ! BENZINA NU EXPIRA!!!! DAI O CHEIE SI FA CATEVA TURE CU EL !!! Editat Februarie 28, 2013 de WildRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 1- benzina isi pierde proprietatile in timp....in plus daca alimentezi pe la vreun peco no-name sansele sunt cu mult mai mari sa bagi benzina cu alte amestecuri adiacente 2-la honda cbr nivelul din carburator nu poate fi modificat! ZAPPY ai dreptate cu pornitul aiurea pe timpul sezonului rece! se distrug bujiile, nu ajung la temperatura de autocuratare, condens in motor, etc 1 da, dar nu in 2 luni! orice ai spune... 2 un om normal la cap nu cauta modalitati sa-l regleze. la cate tiganii am vazut... unul modificase cuiele si scaunele, le-a pasuit pana s-a plictist cu pasta pentru supape, practic le-a scurtat (nu, nu ca sa etanseze ca-i curgeau, ci tocmai ca sa-i mareasca nivelul). asta in loc sa-si schimbe mizeriile alea de tuburi emulsoare... Peste iarna este indicat sa ai plinul si robinetul deschis ! BENZINA NU EXPIRA!!!! DAI O CHEIE SI FA CATEVA TURE CU EL !!! altu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 altu'... acu ce ai cu el, posteaza si omu o idee ca nu are cap si coada aia e altceva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 Peste iarna este indicat sa ai plinul si robinetul deschis ! BENZINA NU EXPIRA!!!! DAI O CHEIE SI FA CATEVA TURE CU EL !!! Macar ai citit topicul de la inceput? Nu intelegi ca nu porneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) kawasaki-ul mi-a pornit cu benzina veche, honda<chiar mai veche decat cbrul> a pornit si aia (cu ce benzina gasisem printr-un bidon, ingalbenita si puturoasa), kymco si ala (o luasem cu benzina de vreo 6 luni in el cred) fara prea mare chinuiala. Toate aveau bujiile noi, filtre de benzina noi, filtre de aer noi sau curatate. Totusi, kawasakiul nu a pornit odata pe frig si am inecat-o: benzina veche, filtru era murdar, bujii inegrite de la prostul reglaj al carburatorului, ulei neschimbat, impreuna cu prostul obicei luat de la cineva si anume de a porni o data la 2 saptamani motorul. De atunci, consumabilele schimbate un pic inainte de sezon si deabia atunci ii dau cheie. Editat Februarie 28, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 pan' la urma ajungem sa ne atarnam motoarele ca si pe carnati la afumat nooo,doar pompa-i disal nu, se pot pune si in rastel. si intradevar unele motociclete au pompa dizal. modelele mai noi. acum 2 ani motocicleta a stat nefolosita o perioada de 3 saptamani! cand a trebuit sa o pornesc, nu a pornit sub nici o forma! am verificat bujii, carburatoare, totul! ca mai apoi sa realizez ca benzina veche de 3 saptamani 'expirase'...... pai daca te-ai zgarcit la bani si ai luat-o aia ieftina. era inainte sa expire. auzi, da fiind mociucleta invers faza scurta nu devine lunga?? ba da. se poate converti cu o tableta pe post de pauar comendar kawasaki-ul mi-a pornit cu benzina veche, honda<chiar mai veche decat cbrul> a pornit si aia (cu ce benzina gasisem printr-un bidon, ingalbenita si puturoasa), kymco si ala (o luasem cu benzina de vreo 6 luni in el cred) fara prea mare chinuiala. Toate aveau bujiile noi, filtre de benzina noi, filtre de aer noi sau curatate. Totusi, kawasakiul nu a pornit odata pe frig si am inecat-o: benzina veche, filtru era murdar, bujii inegrite de la prostul reglaj al carburatorului, ulei neschimbat, impreuna cu prostul obicei luat de la cineva si anume de a porni o data la 2 saptamani motorul. De atunci, consumabilele schimbate un pic inainte de sezon si deabia atunci ii dau cheie. prima faza. se vede ca te lauzi ca aveai consumabile noi si intretinute. (esti offtopic si te lauzi) faza doua. totusi e kawasaki si nu e 'Onda. si stii ca 'Onda-i 'Onda/ dar totusi te dai de gol ca avea benzina veche si bujii negre de la prostul relaj (neintretinuta, nu recomand) data viitoare sa-i dai cheia dupa ce iti arata permisul.altfel e dosar penal. La mine la Ducati, ca e Ducati ce naiba, porneste fara sa ii zic/fac nimic. ea stie cand ma gandesc la pornire, si numa o gasesc pornita. nu tin benzina in rezervor, ca mi-o fura cumnatamiu pentru dacie. am doar aer in rezervor si merge numai cu ala. i-am modificat eu ceva. sa nu uitam ca totusi e Ducati. coAsta mult, dar face. L. E. motocicleta in cauza trebuie dusa la Tanacu. acolo au specialisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.