Sari la conținut

Cum golesc carburatorul de benzina?


nutreț
 Share

Postări Recomandate

 

'luati motocicleta si duceti-o in australia. acolo, fiind pe partea aiaialta a pamantului, sta singura invers,

nu e bine,ca are de schimbat uleiu de cateva ori pe traseu pana ajunge.varianta cea mai simpla si usoara,electropalanul,nici macar efort fizic nu exista,eventual daca tre schimbata grinda cu una noua sa nu cedeze pe durata...atarnarii.

 

 

depinde de unde a luat-o. in general are valabilitate intre 60 si 90 zile.

benzina mea o depasit pana si alea 90 .trotineta tot merge.ma gandesc ca-i tare la stomac

 

 

se vorbeste de gravitatie si "aurora boreiala"

si pompa de benzina ce vina are?si ea tre' suspendata?separat?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

benzina mea o depasit pana si alea 90 .trotineta tot merge.ma gandesc ca-i tare la stomac

 

si pompa de benzina ce vina are?si ea tre' suspendata?separat?

uita-te pe pe bon ca e trecuta tipul si valabilitate. probabil ai benzina nemteasca sau ruseasca. aveam eu ma Jawa

 

pompa nu are nicio vina. trebuie suspendata separat de carburator. altfel face fuziune cu viblochenul.

 

La ce benzina avem in zilele noastre nu e de mirare ca "expira" .

:offtopic:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

pompa nu are nicio vina. trebuie suspendata separat de carburator. altfel face fuziune cu viblochenul.:

pan' la urma ajungem sa ne atarnam motoarele ca si pe carnati la afumat

 

 

bueiii tu ai motojicleta dizel da o dai in macarena pe aici cu benzina

nooo,doar pompa-i disal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 2 ani motocicleta a stat nefolosita o perioada de 3 saptamani! cand a trebuit sa o pornesc, nu a pornit sub nici o forma! am verificat bujii, carburatoare, totul! ca mai apoi sa realizez ca benzina veche de 3 saptamani 'expirase'...... :bike-037:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

acum 2 ani motocicleta a stat nefolosita o perioada de 3 saptamani! cand a trebuit sa o pornesc, nu a pornit sub nici o forma! am verificat bujii, carburatoare, totul! ca mai apoi sa realizez ca benzina veche de 3 saptamani 'expirase'...... :bike-037:

Iar cu una ,,valabila'' pornise?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine mah, ia vezi acuma:

'luati motocicleta si duceti-o in australia. acolo, fiind pe partea aiaialta a pamantului, sta singura invers,

 

N-are cum. Eu sunt "din zona" si pot sa confirm ca motoarele din emisfera sudica au busonul de umplere rezervor sub motor. Altfel daca deschizi busonul de deasupra, benzina tasneste in sus si contribuie la degradarea stratului de ozon.

Asa sunt specificatiile pentru piata din emisfera australa, n-ai ce face cu un bike din emisfera nordica pe aici :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am, e 11:25 ziua, si sunt liber. Ce draq sa fac?

Maine ma duc la o intrunire de motociclisti, aici in zona. Ii intreb si pe ei daca au auzit de benzina mucegaita/expirata dupa nici 2 luni. :tomato:

 

Tineti aproape!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are cum. Eu sunt "din zona" si pot sa confirm ca motoarele din emisfera sudica au busonul de umplere rezervor sub motor. Altfel daca deschizi busonul de deasupra, benzina tasneste in sus si contribuie la degradarea stratului de ozon.

Asa sunt specificatiile pentru piata din emisfera australa, n-ai ce face cu un bike din emisfera nordica pe aici :(

corect. in plus motocicletele facute pentru acolo au ghidonul (semighidoanele ) pe dreapta. cred ca si semnalizarile is pe dos

 

auzi, da fiind mociucleta invers faza scurta nu devine lunga??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

auzi, da fiind mociucleta invers faza scurta nu devine lunga??

 

Nu, ca aici se merge pe trifazic, ca sa se evite confuziile. Dar a treia faza e mereu stinsa, aia e doar pt a semnala cand expira benzina din rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta ambreiaj tot pe stanga,respectiv pe dreapta frana?

 

Eu nu am, e 11:25 ziua, si sunt liber. Ce draq sa fac?

Maine ma duc la o intrunire de motociclisti, aici in zona. Ii intreb si pe ei daca au auzit de benzina mucegaita/expirata dupa nici 2 luni. :tomato:

 

Tineti aproape!

eventual sa ne spui ce daune provoaca pe acolo,si,mai important ce metode de combatere exista impotriva acestor ,,daunatori''
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati dat-o rau off-topic... n-aveti somn?

noi?? :moron: adica tu vii aici si nu zici nimca tehnic legat de benzina si de probleme si noi suntem of topic. de fapt stai tu esti oftopic, intrucat ai zis ca suntem oftopic , adica spui despre noi ca nu spunem nimic recte nu spui nimic care sa ajute ce se vrea de la topic on topic.

 

auzi la el. :bore:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mucit topicul omului, care era deja pe jumatate mucit din start. :rusinica:

 

OT: Daca s-a innecat dupa nici doua luni de stat, inseamna:

 

1. Onda-i Onda, se stie! Fara numar de la nasu' mare!

2. Carburile necesita ceva atentie. Reglat nivelul, amestecul, sincronizare, trebuie sa te ocupi de ele cumva.

3. Bujiile merita schimbate. Cel mai bine vazut in manualul de la Onda ce se recomanda si puse exact alea.

\

Si mai lasati naibii pornitul in miezul iernii, mai ales daca n-o scoti la plimbare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1- benzina isi pierde proprietatile in timp....in plus daca alimentezi pe la vreun peco no-name sansele sunt cu mult mai mari sa bagi benzina cu alte amestecuri adiacente

2-la honda cbr nivelul din carburator nu poate fi modificat!

ZAPPY ai dreptate cu pornitul aiurea pe timpul sezonului rece! se distrug bujiile, nu ajung la temperatura de autocuratare, condens in motor, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste iarna, nu am inchis robinetul de benzina. Presupun ca a ajuns benzina in carburator din cauza asta.

Cum pot goli carburatorul?

Rezervorul presupun ca il pot goli cu un furtun.

I-am facut plinul dupa anul nou, si ma gandesc ca benzina statuta si-a cam pierdut din proprietati, fiind probabil o cauza a nepornirii motorului.

Peste iarna este indicat sa ai plinul si robinetul deschis ! BENZINA NU EXPIRA!!!! DAI O CHEIE SI FA CATEVA TURE CU EL !!!

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1- benzina isi pierde proprietatile in timp....in plus daca alimentezi pe la vreun peco no-name sansele sunt cu mult mai mari sa bagi benzina cu alte amestecuri adiacente

2-la honda cbr nivelul din carburator nu poate fi modificat!

ZAPPY ai dreptate cu pornitul aiurea pe timpul sezonului rece! se distrug bujiile, nu ajung la temperatura de autocuratare, condens in motor, etc

1 da, dar nu in 2 luni! :) orice ai spune...

2 un om normal la cap nu cauta modalitati sa-l regleze. la cate tiganii am vazut... unul modificase cuiele si scaunele, le-a pasuit pana s-a plictist cu pasta pentru supape, practic le-a scurtat (nu, nu ca sa etanseze ca-i curgeau, ci tocmai ca sa-i mareasca nivelul). asta in loc sa-si schimbe mizeriile alea de tuburi emulsoare...

 

Peste iarna este indicat sa ai plinul si robinetul deschis ! BENZINA NU EXPIRA!!!! DAI O CHEIE SI FA CATEVA TURE CU EL !!!

 

altu'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kawasaki-ul mi-a pornit cu benzina veche, honda<chiar mai veche decat cbrul> a pornit si aia (cu ce benzina gasisem printr-un bidon, ingalbenita si puturoasa), kymco si ala (o luasem cu benzina de vreo 6 luni in el cred) fara prea mare chinuiala. Toate aveau bujiile noi, filtre de benzina noi, filtre de aer noi sau curatate.

 

Totusi, kawasakiul nu a pornit odata pe frig si am inecat-o: benzina veche, filtru era murdar, bujii inegrite de la prostul reglaj al carburatorului, ulei neschimbat, impreuna cu prostul obicei luat de la cineva si anume de a porni o data la 2 saptamani motorul. De atunci, consumabilele schimbate un pic inainte de sezon si deabia atunci ii dau cheie.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pan' la urma ajungem sa ne atarnam motoarele ca si pe carnati la afumat

 

nooo,doar pompa-i disal

 

 

nu, se pot pune si in rastel.

 

si intradevar unele motociclete au pompa dizal. modelele mai noi.

 

acum 2 ani motocicleta a stat nefolosita o perioada de 3 saptamani! cand a trebuit sa o pornesc, nu a pornit sub nici o forma! am verificat bujii, carburatoare, totul! ca mai apoi sa realizez ca benzina veche de 3 saptamani 'expirase'...... :bike-037:

 

 

pai daca te-ai zgarcit la bani si ai luat-o aia ieftina. era inainte sa expire.

 

auzi, da fiind mociucleta invers faza scurta nu devine lunga??

 

ba da. se poate converti cu o tableta pe post de pauar comendar

 

kawasaki-ul mi-a pornit cu benzina veche, honda<chiar mai veche decat cbrul> a pornit si aia (cu ce benzina gasisem printr-un bidon, ingalbenita si puturoasa), kymco si ala (o luasem cu benzina de vreo 6 luni in el cred) fara prea mare chinuiala. Toate aveau bujiile noi, filtre de benzina noi, filtre de aer noi sau curatate.

 

Totusi, kawasakiul nu a pornit odata pe frig si am inecat-o: benzina veche, filtru era murdar, bujii inegrite de la prostul reglaj al carburatorului, ulei neschimbat, impreuna cu prostul obicei luat de la cineva si anume de a porni o data la 2 saptamani motorul. De atunci, consumabilele schimbate un pic inainte de sezon si deabia atunci ii dau cheie.

prima faza. se vede ca te lauzi ca aveai consumabile noi si intretinute. (esti offtopic si te lauzi)

 

faza doua. totusi e kawasaki si nu e 'Onda. si stii ca 'Onda-i 'Onda/ dar totusi te dai de gol ca avea benzina veche si bujii negre de la prostul relaj (neintretinuta, nu recomand) data viitoare sa-i dai cheia dupa ce iti arata permisul.altfel e dosar penal.

 

 

La mine la Ducati, ca e Ducati ce naiba, porneste fara sa ii zic/fac nimic. ea stie cand ma gandesc la pornire, si numa o gasesc pornita. nu tin benzina in rezervor, ca mi-o fura cumnatamiu pentru dacie. am doar aer in rezervor si merge numai cu ala. i-am modificat eu ceva.

 

sa nu uitam ca totusi e Ducati. coAsta mult, dar face.

 

L. E. motocicleta in cauza trebuie dusa la Tanacu. acolo au specialisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...