Sari la conținut

Probleme R6


Postări Recomandate

S-ar putea sa ti se fi dus o bobina . De obicei sunt 2 bobine ,una da scanteie la cilindru 1 si 4 iar cealalta la 2 si 3. Incearca sa pui bobina de pe 1-4 pe 2-3 sa vezi daca iti da scanteie. Daca iti da scanteie inseamna ca bobina este , daca nu iti da scanteie inseamna ca Cdi-ul ti s-a dus. Numai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt sfat am inversat cu totul direct din mufa ... si degeaba .. din cate spui mai mult ca sigur e cdi ... dar are cum sa se strice singur ? nu am mai pornit moto de 3 luni si a sta fara baterie pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau asa , dar era prea mult de explicat si imi era sa nu te incurc. Depinde , cauza poate fi ca atunci cand ai pus bateria sa se fi produs un scurt , sunt n cazuri de ce ti se poate duce un CDI. Pentru linistea ta , imprumuta de la careva (cu R6) cdi-u sa vezi daca iti da scanteie , ca sa fi sigur . In rest , bafta si numai bine...

Editat de MetalMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mare placere , sper sa iti gasesti piesa cat mai ieftin si sa nu mai ai parte de alte surprize neplacute. Numai bine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa schimbi intre iele fisele dupa cite stiu eu sunt pe mufe ,daca tot asa se comporta inseamna k e CDI-ul, as am patit si eu cu un R1 di 2000 si am avut ars DCI-ul. Bafta sa ai.

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Flubber26 , eu spun din experienta unui Suzuki Bandit 1200 din 2004. Avea doar 2 bobine. Una pentru cilindru 1-4 si a 2-a pentru 2-3 asa cum am specificat si mai sus. Deci nu cred ca este valida faza ca modelele mai vechi aveau cate 2 bobine. Nu stiu cum e cu bobinele la R6 (nu am avut asa ceva) . Probabil o fi asa cum spui tu , dar m-as mira , sincer iti zic... @Larry85 , pana la urma cate bobine ai? :crack: Daca ai 4 , verificale pe toate 4 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6-le din 2000 din cite stiu eu nu are bobine scinteia o da direct CDI-ul, eu unu nu am vazut bobine si nu de mult am avut ocazia sa vad unu desfacut si sa lucru la un R6 din 2000 distributie schimbata si pusa in semne.

Cu stima



da adevarat chestia cu 1 2 3 sau 4 bobine, la R1-le meu sunt 2 bobine respectiv 1-4 si 2-3, si e din 2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Flubber26 , eu spun din experienta unui Suzuki Bandit 1200 din 2004. Avea doar 2 bobine. Una pentru cilindru 1-4 si a 2-a pentru 2-3 asa cum am specificat si mai sus. Deci nu cred ca este valida faza ca modelele mai vechi aveau cate 2 bobine. Nu stiu cum e cu bobinele la R6 (nu am avut asa ceva) . Probabil o fi asa cum spui tu , dar m-as mira , sincer iti zic... @Larry85 , pana la urma cate bobine ai? :crack: Daca ai 4 , verificale pe toate 4 .

Scz ...nu am zis cu rautate sau sa par maret,cand am spus "modele mai vechi''ma gandeam tot la yamaha(gen fzr etc)

te salut cu stima

Laurentiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdah si CDI-ul de la mine lam ars cind am montat bateria am facut scurt in timp ce stringeam borna de + si asta a fost am gasit unul folosit la 200 roni tot aici pe forum, sper sa nu fie nevoie in cazul tau, daca sunt fisele lasami mesaj cred k are cineva la 40 roni setu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa , dar stiu ca nu ziceai cu rautate stai linistit ca nu este nici o problema , dar ziceam , ca am avut un Suzuki Bandit de 1200 din 2004 si tot asa era cu 2 bobine. Nu stiu sincer cum e la R6 , eu ziceam cum era la motoru meu. Probabil R6 are alt sistem , chiar nu ma pot exprima avand in vedere ca nu stiu si nici nu cunosc. Stima Laurentiu si bafta larry85 in rezolvarea problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mosu West era pentru @flubber26 postu ala. Dar daca ti-am gresit si tie , e valabil si pentru tine postu de mai sus :crack: :crack: . Acum un offtopic: Bine ca si-a mai revenit un pic forumu asta , ca pana acum erau doar persoane care criticau, injurau , dar la sfaturi nu se ajungea nici dupa 4 pagini de posturi. Sper sa fie asa si in continuare. Numai bine tuturor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mosu West era pentru @flubber26 postu ala. Dar daca ti-am gresit si tie , e valabil si pentru tine postu de mai sus :crack: :crack: . Acum un offtopic: Bine ca si-a mai revenit un pic forumu asta , ca pana acum erau doar persoane care criticau, injurau , dar la sfaturi nu se ajungea nici dupa 4 pagini de posturi. Sper sa fie asa si in continuare. Numai bine tuturor...

ai rabdare .....te-ai grabit cu afirmatia asta ,cat de curand o sa apara si acele persoane .......care denigreaza forumul.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper din tot sufletu sa nu apara ... Sper ca incet-incet sa dispara persoanele alea ... Si hai sa terminam cu offtopicu. On-topic: Larry85 asteptam aici sa vedem ce ai rezolvat pana la urma.. Bafta si numai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit despre R6 se pare ca fisele sunt chiar bobinele de inductie, 4 la numar, dupa parerea mea pentru o mai buna performanta, avand in vedere ca un R6 ajunge la turatii foarte mari, e mai bine fiecare bujie cu bobina ei. Incearca sa schimbi "fisele" intre ele, respectiv cele de pe bujiile care merg pe cele care nu merg. Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica rezistenta bobinelor si compara cu ce gasesti in manual! La R6 e o problema cunoscuta! Schimba si bobinele intre ele: daca problema ramane, te poti gandi la CDI!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un r6 ca al tau si are 4 fise fiecare pe cilindrul ei, daca ai inversat bujiile si nu merge tot acelasi cilindru dute sa iti curete carburatoarele ca mai mult ca sigur is infundate(pana sa strici u cdi e mult si nu stiu de cand e o problema comuna la modelul asta sa se duca fisele) mie acum 4 zile imi facea moto la fel nu imi mergea cilindrul 3 am schimbat bujiile si tot ala nu mergea am dus la curatat reglat si sincronizat carburatoarele si merge brici, si daca iti raspunde cineva care se pricepe care a mai intalnit problema o sa iti zica la fel ca cel mai probabil tie infundat ceva p acolo.\

pacat ca nu esti din bacau k iti rezolvam io probl asta.

Editat de NeoZealot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ati inventat faza cu bujiile 1 si 4 sunt pe o bobina si 2 si 3 pe alta?!!? 1 si 3 pe o bobina si 2 cu 4 pe cealalta !?

@neozealot Toate motoarele cu 4 cilindri au 4 fise. Problema este daca au 4 bobine sau 2 sau 1a!

Problema asta cu aprinderea e buba si la Fazer! la mine a mers cu fise, pipe si bujii noi CR9E (calde). Problema este ca fisa este incastrata in bobina. si merge inlocuit cablul numai cu adaptor de 8e bucata o_O.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...