Geo_ZGA Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 Vine, vine... stai sa-i facem si ei o "suvita bloody" Aseara, pt ca ma plictiseam, m-am apucat de carburator... desi initial ma "speria" complexitatea lui, m-am calmat cand am vazut ca e relativ simplu. Nu vorbesc aici despre reglaje, astea le voi descoperi cand voi porni motorul si ma voi juca la el. Ma asteptam sa fie plin de mizerie, pt ca pompa de benzina cam era, carterul era cam afumat si uleios... dar m-a surprins ca era impecabil in interior, cu foarte mici exceptii. Cuiul ponto e nou-nout, nu are nici cea mai mica de uzura si inchide perfect. Mai am sa mai desfac la el si sa-l clatesc cu putin Decarburol la interior, dar in general exteriorul, ala e jegos rau. Singura chestie care nu-mi place e burduful acela mic de la pompa de sprit, e putin rupt. O exista ca piesa separata? azi mi-am mai facut de lucru... rezervorul pus la electroliza (eureka! functioneaza!). un cui pe post de electrod si sursa de calculator... si chituit aripa spate (cu chit de fibra, mai greu de lucrat dar mai rezistent). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Sursa s-ar putea fie un picut cam mica. Eu am facut cu un redresor, insa cum ti-am zis, nu am fost f multumit. Merge, dar sa nu te astepti la miracole. Hai sa te invat eu cum faci cu chitul de fibra: Bagi intaritor si amesteci bine, dai fibra si astepti putin. Ala se intareste destul de repede, asa ca pui mana pe smirghel, te duci la ghiveta/canal cat ala nu e uscat total si incepi sa il freci. Merge mult mai usor asa. Dupa il aduci la fata/forma cu chit normal - asta o faci indiferent de metoda aleasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 Stiu faza cu chitul, am mai facut cateva bari si aripi... Mai fumez o tigare si ma apuc de smirgheluit. Merci oricum. Vad ca duce sursa asta, redresor oricum nu am... inca nu stiu rezultatul final, dar am scos ceva mizerie pana acum. Nu ma astept sa iasa perfect, oricum f ruginit nu era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Pai hai mai repede, cat de curand scot si honda si te alerg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 Pai eu zic sa mai renunti la una... accept donatii Desi parea relativ ok rezervorul pe interior, apa rezultata in urma electrolizei a fost NEAGRA, la propriu. Am schimbat 2 anozi (cuie), tinut cam 3-4 ore la electroliza, scos multa mizerie pe parcurs. Am spalat si cu Detartant la final, au iesit si ceva bucati de rugina... la final a iesit curat pe interior, din pacate poza e cam neclara, nu ma ajuta "aparatul"/telefonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 pan' te apuci de montat/umplut cu gaz toarna-i niste ulei inauntru. poa' sa fie si de la bunica, nu conteaza, numai sa nu stea metalul neacoperit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 Merci, la asta nu ma gandisem Iau maine un bidon de ulei, cel mai ieftin, si il "ung" pe interior. Stiu ca o sa mai rugineasca pana apuc sa-i fac plinul, dar macar o sa fie rugina "estetica"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Singura chestie care nu-mi place e burduful acela mic de la pompa de sprit, e putin rupt. O exista ca piesa separata? Despre care burduf vorbesti? Ca ai facut o sumedenie de poze ... . PS (adica LE) Nou-nout e acela care in ambalaj .Cu data fabricatiei/cod de bare . Rezervoarele astea sant acoperite cu un lac 2K pe interior,conductiv. Editat Mai 12, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Despre care burduf vorbesti? Ca ai facut o sumedenie de poze ... . PS (adica LE) Nou-nout e acela care in ambalaj .Cu data fabricatiei/cod de bare . Rezervoarele astea sant acoperite cu un lac 2K pe interior,conductiv. Salut, am pus o poza (de pe net luata) in care am incercuit si marcat burduful respectiv. La ce te referi cu "nou-nout"? Rezervorul meu nu mai e acoperit cu nimic momentan... dar o sa dau cu ulei, sa il tina cat de cat in starea de acum, mai curat. M-a ingrozit mizeria care a curs din el aseara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) http://www.cmsnl.com/yamaha-xv250h-1996_model10368/gasket_1ae1423700/ ,cauta cum ai spune la pesa in en dupa care mergi pe net (ebay.de /alt site) si alege unul la care poti face plata usor si trimite in Romania (UE) .Da,UE ca nu degeaba platim 3 miliarde cotizatie anuala iar ei ne dau inapoi max 1,5 ,numai pe proiecte documentate . Nou-nout deriva din alaturarea cuvintelor nou si nout ;nou e ceva creat de curand iar nou-nout e ceva absolut nou ,in cazul unei piese e f probabil sa se afle in ambalajul original ,ambalaj care are data fabricatiei sub forma de cod de bare . Uleiul acela o sa-ti faca probleme la prima pornire ,o sa fumege motorul ca o paraitoare in 2T . Se foloseste rasina bicomponenta conductiva pt descarcarea sarcinilor electrostatice create de frecarea benzinei cu peretele rezervorului .Asta din doua komponente polimerizeaza cand se intareste ,iar dupa nu mai e solubila ;problema consta in faptul ca e un izolator bun ,dar se rezolva cu pulbere de aluminiu . Este un comerciant cu rasini ,paremi-se are si reprezentanta in B ,Polydis . Editat Mai 13, 2013 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 uleiul se spala cu un litru sau doi de benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Hai ca-i buna asta ) Doar nu te intrebam definitia din dex... nu am inteles la ce piesa te referi, sa fie "nou-nouta" Cum spune si Performance Solutions, uleiul ala se duce imediat la ardere, nu dauneaza cu nimic... oricum, m-am gandit ca mai bine ii fac o "spalare" interioara cu Feruginol, ca tot am pe acasa. Il invart sa se duca peste tot prin rezervor si il "dezactivez" cu apa si diluant. Da, Polydis sunt. Nu am cumparat de la ei inca, dar vreau sa le fac o vizita mai la vara, sa iau niste fibra si rasina pt ea, pt alte idei de-ale mele. Nu stiu cat de activa mai e firma, forumul e neactualizat de 1-2 ani. Oi vedea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Cuiul ponto e nou-nout La asta ma refer , nu merita sa lauzi marfa ca doar nu suntem in targ . La spalat rezervoare , bag o bucata de lant (asa,la 1m) cu zale rotunde in rezervor si adaug apa calda +detergent . Scutur energic si clatesc bine cu apa rece . Asa le curat dar si prin electroliza merge . Motocicleta asta o sa stea relativ putin timp la tine ,oricum inveti tehnici folositoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 1, 2013 Autor Share Postat Iunie 1, 2013 La asta ma refer , nu merita sa lauzi marfa ca doar nu suntem in targ . La spalat rezervoare , bag o bucata de lant (asa,la 1m) cu zale rotunde in rezervor si adaug apa calda +detergent . Scutur energic si clatesc bine cu apa rece . Asa le curat dar si prin electroliza merge . Motocicleta asta o sa stea relativ putin timp la tine ,oricum inveti tehnici folositoare . Nu o laud, ce interes asi avea?! Era doar bucuria de moment, ca a fost o surpriza placuta... fata de starea generala a mobrei, carburatorul (inclusiv cuiul ponto) era impecabil pe interior. Dar nu e problema... l-am "rezolvat" ieri cand m-am apucat de finisat o parte din chit si am uitat ca am si carburatorul demontat chiar langa... ) Nu o sa o tin tot restul vietii, dar cred ca cel putin 1-2 ani o sa o tin, sa-mi "fac mana" pe ea Oricum, imi place sa surubaresc, imi place ca invat si lucruri noi si imi place ca la final voi calari rezultatul muncii mele Ieri am mai facut cate ceva... am luat o cutie de chit "foarte fin" (asa scrie pe cutie), am mai tras un rand de chit pe aripa spate si rezervor... am curatat, tratat cu feruginol si dat cu grund dublura aripii spate si a aripii fata... si cam atat. Din graba, n-am mai avut rabdare sa se usuce chitul (se usuca mai greu decat cel de fibra) si am cam stricat treaba la aripa spate... o sa-i mai dau un strat zilele urmatoare, dupa ce mai smirgheluiesc la ea, sa vad ce defecte mai raman... Saptamana viitoare cred ca vopsesc bascula spate in negru si o montez la loc, cu tot cu bucse si saibe noi. azi, operatiunea chit, grund si vopsea... si smirghel. mult smirghel, de granulatii diferite... am mai smirgheluit la aripa spate si rezervor, am mai dat un strat de grund si se pare ca trebuie sa mai dau un chit fin maine si sa-l mai finisez putin. asi putea sa-l las si asa, nu se vede din avion, dar... parca perfectionismul nu ma lasa. si am vopsit bascula spate in negru lucios, ca atunci cand ajung bucsile sa pot monta roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 2, 2013 Autor Share Postat Iunie 2, 2013 azi continuarea de ieri... chituit zonele ramase cu mici defecte la aripa spate si rezervor si chituit cu chit de plastic aripa fata + astupat cele 2 gauri existente in ea. de data asta nu ma mai grabesc, las chitul sa se usuce bine pana sa-l slefuiesc. am curatat si lantul, tinut in motorina de ieri, azi frecat bine si pus inapoi in motorina pana la montaj. de mufa asta am nevoie ca sa rezolv una din problemele la electrica... a mea e topita si casanta, se dezmembreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 9, 2013 Autor Share Postat Iunie 9, 2013 ieri... curatat cadrul si vopsit in negru lucios, in partea din spate, scos instalatia electrica si curatat plus gresat contactul care mergea greu. azi... "vacsea" la rezervor si aripa spate. momentan doar culoarea de baza, negru. le las la uscat o saptamana, mai curat usor micile mizerii care s-au mai prin in vopsea... si dau vopseaua rosie + lacul. intre timp, mai am de finisat la aripa fata, vopsita si ea in negru... si rosul, impreuna cu restul pieselor. la fel si capacele laterale, dar la alea trebuie mai intai sa refac urechiusele de prindere, care sunt rupte aproape toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Ia sa vin si eu prin Buc mai des, mai omule, ca vad ca prin copaci cresc piese de motocicleta Hai ca au iesit bine, astept culoarea finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 24, 2013 Autor Share Postat Iunie 24, 2013 ce sa zic...au iesit acceptabil. s-au prins mici mizerii in vopsea, mai ales la rezervor...dar nu pot nici sa stau 100 ani sa iasa perfect. la final totusi sper sa nu se mai observe micile defecte.. vino, vino...ca eu la cta nu stiu cand mai apuc sa ajung plictiseala si caldura... am luat usurel capacele laterale si le-am refacut urechile rupte (inainte erau prinse cu silicon din belsug si sarme, bine ca nu a mai folosit Poxipol ), am astupat cu plastic topit pe interior gaurile si cu chit de plastic pe exterior... si am mai dat un chit fin pe aripa fata. dupa ce se va usca chitul, finisat si vopsite in negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rykwac Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Foarte frumos, am citit tot threadul, este de admirat rabdarea ta... eu unul n-as rezista atat timp, sa mesteresc piesa cu piesa... Asteptam poze cu motocicleta, si un filmulet cu prima pornire ar fii tare.... Succes la examen si la proiect, numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Si tu muncesti azi mai omule? Eu m-am dus pe la curte sa imi vad bunica, dar la ce plictiseala m-a luat, tot am gasit ceva de surubarit (chiar plastic topic, am refacut o ureche de prindere si eu), chiar daca o mobra o am acasa, una la service (in sfarsit iau VF-ul cu carburile refacute, marti ) Au iesit foarte bine, si eu am oroare de poxipol... unii cred ca asta e cea mai buna solutie, ca il folosesc peste tot :| Care era faza cu gaurelele alea multe? Editat Iunie 24, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 6, 2013 Autor Share Postat Iulie 6, 2013 Multumesc Rykwac, sa fie Fac poze cam la fiecare reparatie, voi face si la montaj si, evident, la final. Sper ca prima pornire sa fie cu noroc, sa n-am surprize. O sa primeasca si ulei nou, filtru nou, bujii noi... si o sa fac si un filmulet. Nu e chiar munca... mai mult de plictiseala m-am apucat de el, chef de munca n-am deloc cu caldura asta. Carburatorul inca e pe balcon, furca fata e inca nedemontata si uleiul si simeringurile asteapta... m-am apucat de cablaje si le-am lasat "in aer"... Capacul ala cu multe gaurele acopera releul regulator... probabil un mecanic meserias s-a gandit ca-i asigura o racire mai buna cu 10 gaurele date cu bormasina. Ma gandisem si eu daca sa tai o bucatica din capac si sa pun plasa, dar am ajuns la concluzia ca nu are rost, releul primeste aer suficient de peste tot. Ceea ce voi face, totusi, va fi sa-i pun un ventilator de pc, dar asta dupa ce-i schimb pozitia, sa-l mut mai in spate. Cel comandat de mine e model mai nou si e mai mare, nu are loc unde era montat din fabrica, trebuie sa-l trag cativa cm mai spre spatele mobrei. Oricum, a meritat... 70 lei si e cu radiator, fata de cel vechi, care nu avea radiator si era cu 4 pini, in loc de 5. Da, m-am descurcat chiar bine Ciocan de lipit si plastic scos dintr-un "ceva" care nu-mi folosea gasit pe balcon...si multa rabdare. Initial vroiam sa armez plasticul si cu ceva sarma/metal, dar mi-a fost lene sa ma complic. Tine foarte bine si asa, am probat deja si stau perfect capacele, cat de "perfect" se poate dupa 22 ani. dupa ce duminica trecuta am desfacut jambele fata din juguri (cu greu, fiecare surub s-a opus), am scos uleiul din ele... de fapt o mazga urat mirositoare, cam 50 ml in cea din stanga, in loc de 200 si ceva. am descoperit ca simeringurile de praf erau strambe, patrate aproape... am comandat un set nou si sigurante noi pt cele de ulei, cele vechi erau ruginite rau. nu am reusit sa desfac surubul de jos, care tine tija de pahar... am ajuns la Razvan - metricmotion si Silviu - Crazy Angel, care m-au ajutat sa le desfac. azi am curatat fiecare piesa in parte, am slefuit cat de cat paharele jambelor si le-am vopsit in negru. maine dau 2-3 straturi de lac pe ele, le las cateva zile sa se usuce bine si le montez la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 Bai, daca stateam mai aproape, trageam o surubareala... Am pus mana pe niste vopsea marfa, foarte rezistenta, cu care mi-am vopsit si eu paharele. Are o culoare indecisa, spre negru, dar e foarte marfa. Eu cu aia mi-am vopsit jambele si e pefecta pt treaba asta. Daca ai treaba prin C-ta si ai chef in weekend, vii cu ele slefuite, doar le vopsim. In 1-2 ore se si usuca, ca e cu intaritor. Ce naiba, mai bine surubarim ceva decat sa stam la terase prin portu tomis ca data trecuta Inca ceva, ai dat comanda de semeringuri de praf, de ulei parca zisesei ca aveai Athena, nu? Cuzinetii sunt ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 14, 2013 Autor Share Postat Iulie 14, 2013 Cu mare placere asi fi facut plimbarea si surubareala, dar nu am bani... chiar si pt un weekend, tot imi dau bugetul peste cap. Da, cele de ulei sunt Athena, cele de praf... nu stiu, ce-o vrea Razvan sa-mi aduca ) Uleiul e Bel Ray 10w. Da, cuzinetii sunt ok, nu au joc lateral. Saraca Mary nu e foarte uzata... doar neintretinuta sau prost intretinuta, cum se vede si la "patratimea" simeringurilor de praf, cred ca le-a bagat cu dalta si ciocanul. Multe s-au stricat din cauza ca au fost prost puse sau s-au omis anumite detalii, gen saiba de la bucsa basculei, motiv pt care s-a dus dracu' bucsa. in prag de ploaie, am reusit sa dau o spoiala pe aripa fata si pe capacele laterale. nu stiu de ce, dar pe o portiune mica de la un capac s-a umflat vopseaua... desi era spalat, smirgheluit, iar spalat, degresat... si abia dupa vopsit. s-au uscat la fix cand a inceput ploaia. inainte de asta am dat 2 maini de lac si pe jambele fata, si vreo 2 pe capacele de la motor. la primele 2 m-am cam grabit si le-am dat prea "din plin" si a curs... astept sa se usuce, le iau la smirghel fin si le refac. azi, spre multumirea mea, am dat culoarea la rezervor si unul din capace... al 2lea iar nu colaboreaza, se umfla vopseaua. cred ca a fost revopsit cu alt fel de vopsea si nu e compatibilia cu Duplicolorul meu. o sa-l smirgheluiesc pana la plastic si il revopsesc. imi place mult cum a iesit rezervorul, in realitate se vede mult mai bine. deja am un "client" pt un rezervor "marble effect". am spus client intre ghilimele pt ca e gratuita manopera, mai ales fiind vorba de fostul proprietarul al lui Mary. am dat vreo 2-3 maini de lac si pe bascula... si pe jambele fata (au cam 4 maini de lac jambele acum, sper sa reziste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Arata interesant. Sunt curios cum da pe mobra, in imaginea completa. Dupa parerea mea, asta cred ca ar merge ori cu mult crom, ori negru lucios cum faci tu. Cum ziceam, astept finalul. Da' mai am o curiozitate: cum naiba te-ai gandit la asa ceva? De 'lovitura de ciocan' am auzit, dar de asta cu marmura, acum am dat search pe google sa vad niste poze mai complexe. Vad ca erau si masini intregi vopsite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 4, 2013 Autor Share Postat August 4, 2013 Iti dai seama ca si eu sunt curios... mobra o sa aiba si negru lucios (cadrul, jambele, comenzile de pe ghidon), dar si crom (ghidonul, tija amortizoarelor fata, amortizoarele si arcurile spate, tobele etc). Fara alte culori... negru lucios, rosu lucios si crom, nu vreau sa o incarc prea mult. Rosul asta e f interesant... are mult sclipici in el si isi schimba nuanta in functie de lumina. Seara bate spre un maro... am atasat si o poza de aseara. Pai initial vroiam ceva cu cranii... stiam ca nu-mi permit aerograf, mi-am dat seama ca singur nu pot sa fac, rosul ei nu mi-a placut deloc si nici n-am vrut o culoare seaca... am tot cautat diverse tipuri de vopsitorie mai "deosebita" si am dat si de asta, e si un tutorial pe youtube dar nu prea a corespuns cu realitatea mea, pt ca tipul respectiv vopseste la pistol (alta treaba), intr-o cabina improvizata (improvizata, dar bine facuta). Eu am facut la spray de 25-30 lei, in fata blocului... Aveam in plan sa fac un model in relief (3D) pe rezervor, dar ma intind prea mult cu mobra asta si nu mai reusesc sa o termin deloc in stilul asta... poate la iarna, ma apuc de modelul respectiv. Treaba in sine nu e f grea, cel putin mie nu mi s-a parut... doar ca am facut-o cam in ordine inversa, a iesit altfel decat ma asteptam prima data. Ar fi trebuit sa dau baza in rosu si sa "patez" cu negru. Vopsite toate in negru, planul era sa dau rosul si, cat era cruda vopseaua, sa pun folie alimentara (din aceea transparenta) peste si sa o misc usor, cat sa creez impresia de marmura, amestec... capacul lateral mi-a iesit f bine, fiind portiune mica... dar rezervorul nu a iesit deloc prima data, era ceva dubios rau, ciudat si uratel. Am dat mai mult rosu, facut ceva model, cat a iesit, cu folia... lasat sa se usuce putin si dat cu negru pe portiuni mici si pusa folia peste negru... rezultatul final e cel din poze. La final am dat si 3-4 straturi de lac, in special pe rezervor. Weekendul viitor o sa fac aripile si cel de-al 2lea capac, asta dupa ce curat complet vopseaua veche de pe el, sa nu se mai umfle. azi am vopsit si restul pieselor, adica aripile si cel de-al 2lea capac (curatat pana la plastic de vopseaua veche)... mai raman mici maruntisuri de vopsit in negru, mici retusuri la cadru, vreo 2 table in argintiu... si am cam terminat cu vopsitul, ma pot apuca de asamblat (cand am si bucsile si simeringurile de praf...). miercuri examenul, sper sa-l trec cu bine... si poate mai prind ceva din sezonul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.