sparco_alex Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 S-a oprit in mers la 110 km/h...( s-a dus turometrul la 0...nu a mai accelerat)...am apasat ambreajul si am schimbat pana la a intaia.Am dat drumul la ambreaj si a pornit motorul...a mers bine si inca merge. Ce s-a intamplat? Ma astept sa se fi stricat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 (editat) Aceleasi simptome, alta mobra. Problema la mine era la rezervor : am ramas fara benzina... Probabil a tras o mizerie de pe fund... si na... s-a inecat oleaca nu sunt profesionist dau cu pararerea , rezervoru si filtru sunt curate ? Editat Martie 15, 2013 de stefanlts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 orice de la benzina, contact imperfect sau chiar o calare usoara. nu-i asa ca nu pui ulei in benzina si folosesti mizeria aia sinistra de pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Posibil senzorul de la cric, eu asa am patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geros1988 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 La mine era de la butonul de contact....dupa ce l-am curatat cu VB (un spray de contacte parca asa se cheama ) si-a revenit. Cand patesti asa...dai ambreiaj si opreste-o ca e nasol rau feeling-ul din mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 Merge pe pompa originala.E nevoie sa bag ulei direct in benzina? Cum anulez pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Nu e nevoie sa o anulezi. Scoti furtunele(cel din bidonasul de ulei si cel din pompa de ulei care vine in carburator) si ii bagi benzina cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 Am inteles.E mai bine asa? Cat ulei sa ii bag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 25 ml/litru. astupi furtunasul care duce de la pompa la motor, altfel trage aer fals. nu trebuie anulat furtunul de la rezervor la pompa, doar golit rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 eu cred ca are ceva antiradar performant si io fi vazut pe baietii de la rutiera ,prin urmare ti-a taiat gazu' sa nu iei amenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 eu cred ca are ceva antiradar performant si io fi vazut pe baietii de la rutiera ,prin urmare ti-a taiat gazu' sa nu iei amenda A fost o gluma? Nu pare. 25 ml/litru. astupi furtunasul care duce de la pompa la motor, altfel trage aer fals. nu trebuie anulat furtunul de la rezervor la pompa, doar golit rezervorul. Ce ulei recomanzi?Cel mai bun il vreau...nu conteaza pretul si nici unde se gaseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Pare putin probabil sa fie(doar)uleiul cauza problemei.problema aparuta din senin,tot asa si disparuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Orice ulei 2t merge brici, mai puțin castron. Am folosit până acum câteva zeci de litri de procycle de pe louis, motul 510 parcă și repsol. Am folosit și castrol, o mizerie de ulei. Nu ardea corespunzător, scotea fum ca la balamuc și uneori nu treacea de 6500rpm când intra powervale-ul. La rs pompa de ulei e un dezastru. Se înfundă și calează frecvent motorul. Eu am avut un nsr pe care l-am dus la 70.000km cu pompa de ulei fără nici o problemă. Cei care aveau rs foloseau ceea ce ți-a spus Perfomance Solutions mai sus. Ia-ți o trusă completă la tine mereu când ieși înafara orașului. Rs-ul face numai belele. Într-o tură de 200kilometri ne-am oprit de vreo 4 ori. De fiecare dată pica ceva la câte un rs dintre cele cu care eram. Cel mai penal a fost când efectiv s-a spart carcasa care ține valza (powervalva) de cilindru., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 Am dat o gramada de bani pe ea..si nu vreau sa si bag bani in ea....deci trebuie sa fac ceva...ca nu vreau sa o calez.Asta s-a intamplat dupa un drum de 50 km..dar am mers incet 60-70 km/h pe centura si dupa cam 110-120 km/h iar o lasam incet la 80-90 km/h.Am avut portiuni in care am mers si cu 50 km/h deoarece ma baga in sant vantul...am mers mai mult intr-o parte.Cand s-a oprit aveam aproximativ 120 km/h. Setul era nou...aprox 300 km.Motocicleta are 8000 km.Am inteles de la vechiul proprietar ca s-a calat in mers la 170 km/h.Deci e clar ca daca mi-a facut si mie e posibil sa nu se unga cum trebuie. O sa ma gandesc ce fac pana la urma.MOTUL 800 e bun ca sa bag in benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imhotep Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Nu stiu daca este din cauza pompei de ulei, dar este o chestie buna sa renunti la pompa de ulei si sa faci amestecul direct in benzina, este intodeauna acelasi raport benzina-ulei. Asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Pentru ulei intreaba prin Bucuresti , de Motul Full Sintetic. E in jur de 50-60 de lei litrul. Am folosit si mi s-a parut cel mai ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 s-a calat cel mai probabil. de rodaj ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Am dat o gramada de bani pe ea..si nu vreau sa si bag bani in ea....deci trebuie sa fac ceva...ca nu vreau sa o calez.Asta s-a intamplat dupa un drum de 50 km..dar am mers incet 60-70 km/h pe centura si dupa cam 110-120 km/h iar o lasam incet la 80-90 km/h.Am avut portiuni in care am mers si cu 50 km/h deoarece ma baga in sant vantul...am mers mai mult intr-o parte.Cand s-a oprit aveam aproximativ 120 km/h. Setul era nou...aprox 300 km.Motocicleta are 8000 km.Am inteles de la vechiul proprietar ca s-a calat in mers la 170 km/h.Deci e clar ca daca mi-a facut si mie e posibil sa nu se unga cum trebuie. O sa ma gandesc ce fac pana la urma.MOTUL 800 e bun ca sa bag in benzina? Dacă vrei să faci ceva cu ea fără să bagi nici un ban în ea poți să o vinzi. Dacă vroiai motoretă cu o întreținere mai ieftină luai ceva mortăciune în 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 Am auzit de rodaj...dar stia cineva ca trebuie rodat?:|...am aflat dupa ce am cumparat-o ca are piston nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 pai daca e nou se rodeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 pai daca e nou se rodeaza... Stiu ca se rodeaza...acum raul a fost facut. Ce se poate face in continuare? Are 300 km cu setul asta...defapt e piston de la unimotors si camasa rectificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 dupa alezarea unui set si montarea unui piston nou , daca nu ma insel dupa 150-200 de km se schimba segmentii. Nu ar fii rau sa desfaci setul sa vezi in ce stare e. Daca ti s-a calat vei vedea niste zgarieturi pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 nu se schimba segmentii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Eu asa stiu. Ca dupa alezare si hornuire , raman mici firicele de fonta , care uzeaza segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 de asta se pun noi si se rodeaza, stai linistit, shimba lumea segmentii intr-o veselie daca era cum spui tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.