Sari la conținut

O problema ciudata la CBR F2


Mihai32
 Share

Postări Recomandate

Scurt si la obiect:

 

Accident in 2011, dupa foarte putini kilometri, cu mobra (CBR F2). Fata praf. Eu praf. Dupa un an si jumatate, ma bate iar gandul sa ma dau pe doua roti. Zis si facut, cumpar furca din dezmembrari, bag bani in mobra (ulei, kit lant, simeringuri, placute, discuri, cauciucuri, etc. ) si ies cu prietenii cand ne permite vremea.

 

Intr-una din zile incerc sa ma tin dupa un prieten cu un KAWASAKI z750. Ajung la 200 km/h, in treapta a 6-a, si vad ca imi intrerupe. Instinctiv, slabesc acceleratia, apoi revin. Nimic, nici un raspuns de la acceleratie pana pe la 150 km/h, cand isi revine si pot sa accelerez normal pana la 200-210 km/h, merge 10-15 secunde la viteza mare apoi iar se intampla. Nu am turometru, deci nu stiu turele la care se intampla treaba asta.

Ajung sa cred ca e de la vreo borna, contact imperfect ceva. Verific conexiunile, bornele, mufele. Totul ok.

 

Precizez ca in afara de aceasta problema, nu se manifesta cu nimic altceva, accelereaza bine, sta bine la relanti, motorul nu bate, nimic. Bujii schimbate, carburatoare curatate.

 

 

E posibil sa fie de la CDI? Daca da, ma poate ajuta cineva cu un cdi doar pentru un test? Ma deplasez eu.

 

1992 HONDA CBR F2, PC25 75 kw.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu in ori ce treapta ai acelasi consum,

incearca sa mergi cu busonul deschis,

si alta pozitie la robinet de benzina,....si sa nu ai filtru benzina murdar, sau altul custom" fara debitul care trebuie.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Filtru de benzina, din cate stiu eu, nu este pe motocicleta.

2 Acelasi lucru se intampla cu robinetul in pozitia deschis, cat si in pozitia de rezerva.

3 De mers cu busonul deschis, la viteza aia... e posibil?

Editat de Mihai32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da se poate merge.desfaci busonul,apesi cele doua cleme,scoti cheia si cobori busonul si-l asiguri cu o bucata de power tape.

Si banuiesc ca iti trece prin cap ca rezervorul sa nu fie full..

Cand ai o portiune unde poti atinge viteza aia,tragi pe drepta si faci manevra asta.

 

Sau sa te scutesti de acest test...verifica bine supapele din buson si ventilatia lui..asta daca stii.... daca nu ai cunostinte tehnice nu incerca sa demontezi busonul,sunt cateva arcuri si parghii acolo care trebuie puse la loc...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi permite vremea, o sa incerc maine ce ai spus. Daca nu, o sa verific supapele din buson, sper sa ma descurc, nu sunt strain de mecanica sau tehnica.

 

Acum, mai intreb ceva.

 

Sub rezervorul meu, am 3 furtune. Doua vin pe pompa (vacuum-ul si alimentarea) si unul vine direct pe rezervor, de aceeasi grosime ca cel de alimentare. Pe langa stutzul acestui furtun, mai am un stutz mai mic, gol, pe care ar intra un furtun la fel de gros ca cel de vacuum de la pompa. Sa aiba vreo legatura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurt si la obiect:

 

Accident in 2011, dupa foarte putini kilometri, cu mobra (CBR F2). Fata praf. Eu praf. Dupa un an si jumatate, ma bate iar gandul sa ma dau pe doua roti. Zis si facut, cumpar furca din dezmembrari, bag bani in mobra (ulei, kit lant, simeringuri, placute, discuri, cauciucuri, etc. ) si ies cu prietenii cand ne permite vremea.

 

Intr-una din zile incerc sa ma tin dupa un prieten cu un KAWASAKI z750. Ajung la 200 km/h, in treapta a 6-a, si vad ca imi intrerupe. Instinctiv, slabesc acceleratia, apoi revin. Nimic, nici un raspuns de la acceleratie pana pe la 150 km/h, cand isi revine si pot sa accelerez normal pana la 200-210 km/h, merge 10-15 secunde la viteza mare apoi iar se intampla. Nu am turometru, deci nu stiu turele la care se intampla treaba asta.

Ajung sa cred ca e de la vreo borna, contact imperfect ceva. Verific conexiunile, bornele, mufele. Totul ok.

 

Precizez ca in afara de aceasta problema, nu se manifesta cu nimic altceva, accelereaza bine, sta bine la relanti, motorul nu bate, nimic. Bujii schimbate, carburatoare curatate.

 

 

E posibil sa fie de la CDI? Daca da, ma poate ajuta cineva cu un cdi doar pentru un test? Ma deplasez eu.

 

1992 HONDA CBR F2, PC25 75 kw.

man da rezervorul jos si scoate-i robinetu si desfa-l ,si il cureti un pic dupa care sa dai in el cu wd40 se blocheaza valva aia de vacuum ,asa pateam si eu.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man da rezervorul jos si scoate-i robinetu si desfa-l ,si il cureti un pic dupa care sa dai in el cu wd40 se blocheaza valva aia de vacuum ,asa pateam si eu.

 

 

 

vad maine ce rezolv si revin.

 

Am curatat robinetul vacumatic, am montat totul inapoi si am iesit la o tura. Merge excelent. 250 km/h (cu un pic de vant din spate) :)

 

Multumesc, baieti.

Editat de Mihai32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...