Mihai32 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Scurt si la obiect: Accident in 2011, dupa foarte putini kilometri, cu mobra (CBR F2). Fata praf. Eu praf. Dupa un an si jumatate, ma bate iar gandul sa ma dau pe doua roti. Zis si facut, cumpar furca din dezmembrari, bag bani in mobra (ulei, kit lant, simeringuri, placute, discuri, cauciucuri, etc. ) si ies cu prietenii cand ne permite vremea. Intr-una din zile incerc sa ma tin dupa un prieten cu un KAWASAKI z750. Ajung la 200 km/h, in treapta a 6-a, si vad ca imi intrerupe. Instinctiv, slabesc acceleratia, apoi revin. Nimic, nici un raspuns de la acceleratie pana pe la 150 km/h, cand isi revine si pot sa accelerez normal pana la 200-210 km/h, merge 10-15 secunde la viteza mare apoi iar se intampla. Nu am turometru, deci nu stiu turele la care se intampla treaba asta. Ajung sa cred ca e de la vreo borna, contact imperfect ceva. Verific conexiunile, bornele, mufele. Totul ok. Precizez ca in afara de aceasta problema, nu se manifesta cu nimic altceva, accelereaza bine, sta bine la relanti, motorul nu bate, nimic. Bujii schimbate, carburatoare curatate. E posibil sa fie de la CDI? Daca da, ma poate ajuta cineva cu un cdi doar pentru un test? Ma deplasez eu. 1992 HONDA CBR F2, PC25 75 kw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Poate ramai fara benzina in carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Aprilie 13, 2013 Autor Share Postat Aprilie 13, 2013 Pai nu s-ar intampla in orice treapta? Dar se intampla doar in treapta a 6-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Nu in ori ce treapta ai acelasi consum, incearca sa mergi cu busonul deschis, si alta pozitie la robinet de benzina,....si sa nu ai filtru benzina murdar, sau altul custom" fara debitul care trebuie. Editat Aprilie 13, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Aprilie 13, 2013 Autor Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) 1 Filtru de benzina, din cate stiu eu, nu este pe motocicleta. 2 Acelasi lucru se intampla cu robinetul in pozitia deschis, cat si in pozitia de rezerva. 3 De mers cu busonul deschis, la viteza aia... e posibil? Editat Aprilie 13, 2013 de Mihai32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Da se poate merge.desfaci busonul,apesi cele doua cleme,scoti cheia si cobori busonul si-l asiguri cu o bucata de power tape. Si banuiesc ca iti trece prin cap ca rezervorul sa nu fie full.. Cand ai o portiune unde poti atinge viteza aia,tragi pe drepta si faci manevra asta. Sau sa te scutesti de acest test...verifica bine supapele din buson si ventilatia lui..asta daca stii.... daca nu ai cunostinte tehnice nu incerca sa demontezi busonul,sunt cateva arcuri si parghii acolo care trebuie puse la loc... Editat Aprilie 13, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Aprilie 13, 2013 Autor Share Postat Aprilie 13, 2013 Daca imi permite vremea, o sa incerc maine ce ai spus. Daca nu, o sa verific supapele din buson, sper sa ma descurc, nu sunt strain de mecanica sau tehnica. Acum, mai intreb ceva. Sub rezervorul meu, am 3 furtune. Doua vin pe pompa (vacuum-ul si alimentarea) si unul vine direct pe rezervor, de aceeasi grosime ca cel de alimentare. Pe langa stutzul acestui furtun, mai am un stutz mai mic, gol, pe care ar intra un furtun la fel de gros ca cel de vacuum de la pompa. Sa aiba vreo legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Pe ala mic trage aer sa curga benzina. Iar la ce spui tu pompa" este un robinet vacumatic...lasa benzina sa curga doar cand ai vacum pe acel furtun subtire...adica cand functioneaza motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Scurt si la obiect: Accident in 2011, dupa foarte putini kilometri, cu mobra (CBR F2). Fata praf. Eu praf. Dupa un an si jumatate, ma bate iar gandul sa ma dau pe doua roti. Zis si facut, cumpar furca din dezmembrari, bag bani in mobra (ulei, kit lant, simeringuri, placute, discuri, cauciucuri, etc. ) si ies cu prietenii cand ne permite vremea. Intr-una din zile incerc sa ma tin dupa un prieten cu un KAWASAKI z750. Ajung la 200 km/h, in treapta a 6-a, si vad ca imi intrerupe. Instinctiv, slabesc acceleratia, apoi revin. Nimic, nici un raspuns de la acceleratie pana pe la 150 km/h, cand isi revine si pot sa accelerez normal pana la 200-210 km/h, merge 10-15 secunde la viteza mare apoi iar se intampla. Nu am turometru, deci nu stiu turele la care se intampla treaba asta. Ajung sa cred ca e de la vreo borna, contact imperfect ceva. Verific conexiunile, bornele, mufele. Totul ok. Precizez ca in afara de aceasta problema, nu se manifesta cu nimic altceva, accelereaza bine, sta bine la relanti, motorul nu bate, nimic. Bujii schimbate, carburatoare curatate. E posibil sa fie de la CDI? Daca da, ma poate ajuta cineva cu un cdi doar pentru un test? Ma deplasez eu. 1992 HONDA CBR F2, PC25 75 kw. man da rezervorul jos si scoate-i robinetu si desfa-l ,si il cureti un pic dupa care sa dai in el cu wd40 se blocheaza valva aia de vacuum ,asa pateam si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Aprilie 14, 2013 Autor Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) man da rezervorul jos si scoate-i robinetu si desfa-l ,si il cureti un pic dupa care sa dai in el cu wd40 se blocheaza valva aia de vacuum ,asa pateam si eu. vad maine ce rezolv si revin. Am curatat robinetul vacumatic, am montat totul inapoi si am iesit la o tura. Merge excelent. 250 km/h (cu un pic de vant din spate) Multumesc, baieti. Editat Aprilie 14, 2013 de Mihai32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.