E.Z.rider Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 vorbesc despre GP 800... un scuter cu motor V2 de 850 cmc (acelasi ca si la Aprilia Mana) 188 km/h cu un scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 asta cred ca e cam prea departe de scooter; mai degraba un moto lowrider... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 este deja... muuult prea mare... dar cum merge doar cu 188 v.max ? cand un runner de 180 cm3 merge cu 130... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 este deja... muuult prea mare... dar cum merge doar cu 188 v.max ? cand un runner de 180 cm3 merge cu 130... Se numeste "diminishing returns". Practic, de la un punct incolo cresterea in performante necesita din ce in ce mai multe resurse (in cazul asta putere). De exemplu, Burgmanul de 650 atinge vreo 160 si un pic km/h (si are 55 hp). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Se numeste "diminishing returns". Practic, de la un punct incolo cresterea in performante necesita din ce in ce mai multe resurse (in cazul asta putere). De exemplu, Burgmanul de 650 atinge vreo 160 si un pic km/h (si are 55 hp). aaa... nu inteleg atunci cum un chopper(ca pe astea is cele mai multe motoare in V), care este si mai greu fuge mai rpd ? la aceasi cilindree ma refer. sau sunt sacrificati HP pt Nm ? ca si la autoturisme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 este deja... muuult prea mare... dar cum merge doar cu 188 v.max ? cand un runner de 180 cm3 merge cu 130... aici e vorba si de gradul de siguranta pe care il ofera ciclistica scuterului si poate si de faptul ca nu are viteze. iti dai seama ce variator are si ditamai cureaua. eu ma multumesc cu nexus de 500 care e beton dupa parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 aaa... nu inteleg atunci cum un chopper(ca pe astea is cele mai multe motoare in V), care este si mai greu fuge mai rpd ? la aceasi cilindree ma refer. sau sunt sacrificati HP pt Nm ? ca si la autoturisme ? daca ar avea cutie de viteza ar sta altfel lucrurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 si un motor de 50 cu cutie de viteza racing si putin umblat la el evacuare, filtre bla bla bla merge cu 130 dar un 850 preparat malossi eu zic 220 lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 aici e vorba si de gradul de siguranta pe care il ofera ciclistica scuterului si poate si de faptul ca nu are viteze. iti dai seama ce variator are si ditamai cureaua. eu ma multumesc cu nexus de 500 care e beton dupa parerea mea. si eu sunt deacord cu tine (nexus 500 rullez) pe scuter mai mult de 150 km/h e aiurea nu ai un nivel de siguranta destul de ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 daca ar avea cutie de viteza ar sta altfel lucrurile are variator... care functioneaza ca si o cutie automata cu foarte multe viteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 ce faci snake compari variatorul cu cutia de viteze clasica?ma dezamagesti Cat despre super maxiscuterul asta...e un jeg .Mie nu-mi plac scuterele cu motoare mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 ce faci snake compari variatorul cu cutia de viteze clasica?ma dezamagesti da... chiar asta faceam si astea, dak le privesti din 'unghiu' care trebuie, fac cam aceeasi treaba (modifica raportul de transmisie: turatia motor - turatia rotii)... diferit este modul in care fac treaba asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 nu contestam ca nu fac aceeasi treaba.O fac,dar mai prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 nu contestam ca nu fac aceeasi treaba.O fac,dar mai prost cutia de viteze manuala , nu ? stiu care e treaba... m-am dat si eu pe un moto cu cutie de viteze manuala, si ii mai fain decat pe scuter dar totusi... eu cred ca CVT face treaba mai bine decat asta manuala... (pt ca la inceput au existat 2 viteze, au urmat 3... acum majoritatea sunt cu 5 sau 6 viteze... in timp ce variatorul este echivalentul a muuult mai mult viteze...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Am vut un scuter Gilera 180VXR , si daca mai vreau scuter tot Gilera i-mi iau.Prindea 120 cat scria in carte (si nu 130 cat arata ) numai ca nu prea mai statea pe sosea la viteza aia.Honda de acum nici la 220 nu topaie ca scuterul la 120.Maxi scuterele au admiratorii lor si sunt mai placut de condus decat motocicletele.Daca vrei viteza si adrenalina motocicleta este raspunsul.Personal nu-i apreciez pe cei ce catalogheaza scuterele drept cacao-turi.Amesteca merele cu perele si asta pt ca nu au folosit si una si alta;si nu-i vorba de a face cateva ture de bloc si dat o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Survivor Postat Februarie 27, 2020 Share Postat Februarie 27, 2020 La 15.11.2006 la 19:43, SnapShot a spus: Se numeste "diminishing returns". Practic, de la un punct incolo cresterea in performante necesita din ce in ce mai multe resurse (in cazul asta putere). De exemplu, Burgmanul de 650 atinge vreo 160 si un pic km/h (si are 55 hp). Eu am un Burgman 400 si merge cu 160 km/h unde intrerupe. Probbabil ceva protectie sau limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.