Sari la conținut

Gilera... Mama Lor


E.Z.rider
 Share

Postări Recomandate

este deja... muuult prea mare...

 

dar cum merge doar cu 188 v.max ? cand un runner de 180 cm3 merge cu 130...

Se numeste "diminishing returns". Practic, de la un punct incolo cresterea in performante necesita din ce in ce mai multe resurse (in cazul asta putere). De exemplu, Burgmanul de 650 atinge vreo 160 si un pic km/h (si are 55 hp).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste "diminishing returns". Practic, de la un punct incolo cresterea in performante necesita din ce in ce mai multe resurse (in cazul asta putere). De exemplu, Burgmanul de 650 atinge vreo 160 si un pic km/h (si are 55 hp).

 

aaa... nu inteleg :lol:

atunci cum un chopper(ca pe astea is cele mai multe motoare in V), care este si mai greu fuge mai rpd ? la aceasi cilindree ma refer. ;)

sau sunt sacrificati HP pt Nm ? ca si la autoturisme ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este deja... muuult prea mare...

 

dar cum merge doar cu 188 v.max ? cand un runner de 180 cm3 merge cu 130...

aici e vorba si de gradul de siguranta pe care il ofera ciclistica scuterului si poate si de faptul ca nu are viteze. iti dai seama ce variator are si ditamai cureaua. eu ma multumesc cu nexus de 500 care e beton dupa parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa... nu inteleg :lol:

atunci cum un chopper(ca pe astea is cele mai multe motoare in V), care este si mai greu fuge mai rpd ? la aceasi cilindree ma refer. ;)

sau sunt sacrificati HP pt Nm ? ca si la autoturisme ?

daca ar avea cutie de viteza ar sta altfel lucrurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si un motor de 50 cu cutie de viteza racing si putin umblat la el evacuare, filtre bla bla bla merge cu 130 dar un 850 preparat malossi eu zic 220 lejer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici e vorba si de gradul de siguranta pe care il ofera ciclistica scuterului si poate si de faptul ca nu are viteze. iti dai seama ce variator are si ditamai cureaua. eu ma multumesc cu nexus de 500 care e beton dupa parerea mea.

si eu sunt deacord cu tine (nexus 500 rullez)

pe scuter mai mult de 150 km/h e aiurea nu ai un nivel de siguranta destul de ridicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce faci snake compari variatorul cu cutia de viteze clasica?ma dezamagesti :banana:

 

Cat despre super maxiscuterul asta...e un jeg :lol: .Mie nu-mi plac scuterele cu motoare mari ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce faci snake compari variatorul cu cutia de viteze clasica?ma dezamagesti ;)

 

da... chiar asta faceam :lol:

si astea, dak le privesti din 'unghiu' care trebuie, fac cam aceeasi treaba (modifica raportul de transmisie: turatia motor - turatia rotii)... diferit este modul in care fac treaba asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu contestam ca nu fac aceeasi treaba.O fac,dar mai prost :lol:

 

cutia de viteze manuala , nu ? ;)

 

stiu care e treaba... m-am dat si eu pe un moto cu cutie de viteze manuala, si ii mai fain decat pe scuter :banana:

 

dar totusi... eu cred ca CVT face treaba mai bine decat asta manuala... (pt ca la inceput au existat 2 viteze, au urmat 3... acum majoritatea sunt cu 5 sau 6 viteze... in timp ce variatorul este echivalentul a muuult mai mult viteze...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vut un scuter Gilera 180VXR , si daca mai vreau scuter tot Gilera i-mi iau.Prindea 120 cat scria in carte (si nu 130 cat arata ) numai ca nu prea mai statea pe sosea la viteza aia.Honda de acum nici la 220 nu topaie ca scuterul la 120.Maxi scuterele au admiratorii lor si sunt mai placut de condus decat motocicletele.Daca vrei viteza si adrenalina motocicleta este raspunsul.Personal nu-i apreciez pe cei ce catalogheaza scuterele drept cacao-turi.Amesteca merele cu perele si asta pt ca nu au folosit si una si alta;si nu-i vorba de a face cateva ture de bloc si dat o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 13 years later...
La 15.11.2006 la 19:43, SnapShot a spus:

Se numeste "diminishing returns". Practic, de la un punct incolo cresterea in performante necesita din ce in ce mai multe resurse (in cazul asta putere). De exemplu, Burgmanul de 650 atinge vreo 160 si un pic km/h (si are 55 hp).

Eu am un Burgman 400 si merge cu 160 km/h unde intrerupe. Probbabil ceva protectie sau limitare

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...