Jerycho Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Mda .. si acum este randul meu sa cer sfaturi . Astazi pe 14.30 ma intorceam din Constanta , aveam vreo 60 km/h cu ambreiajul tras ( eram la vale in localitate ) cand, dupa ce am inceput sa accelerez ( se terminase valea ) a inceput sa se auda un zgomot metalic ca un carait din partea stranga ( mai exact capul cilindrului stang) si am pierdut din putere . Motocicleta accelera dar nu asa cum eram obisnuit iar caraitul incepea sa devina chiar enervant dupa 4-5000 rpm in sus. La relanti caraitul/bataia metalica se aude foarte incet sau chiar deloc dar cand o accelerez zgomotul devine din ce in ce mai pronuntat . Acum aprox 2 saptamani motorul a fost pe la mecanic care i-a reglat supapele ( + altele care nu sunt prin motor) si nu a observat nimic dubios pe acolo . Ce sa fie oare ca ma depaseste .. maine si luni sunt de munca cate 12 h iar pe 30 chiar vroiam sa plec cu ea in Vama asa ca nu am cand sa o duc la doctor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 imi pare rau jerycho sa aud vesti de astea de la tine...sper sa o poti rezolva usor, cu toate ca suna urat rau problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Era un baiat din Mangalia, parca Manu care se pricepea la motoare. Poate te rezolva el mai repede. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 27, 2013 Autor Share Postat Aprilie 27, 2013 Heh .. multumesc .. pusesem si eu niste banuti deoparte ca sa imi iau cauciuc pe spate si .... hop problema . Problema e ca nu stiu daca pot circula asa cu ea ... macar sa o duc inapoi in Constanta ( 15 km ) Cip motorul il am la Agigea .. C-ta e mai aproape ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) Variante sunt multe ... printre altele imi vine in cap distributie sarita si/sau supapa indoita, patina mobila rupta(am intalnit tot la kawa). Daca zici ca se aude pe cilindrul stang incearca sa il pornesti si vezi daca ambele galerii de evacuare se incalzesc simultan ca sa vezi daca intradevar ai o problema pe cilindrul ala sau momentan e doar zgomot. Editat Aprilie 27, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) Atunci la Andrei la Mymoto.Daca vrei am nr lui de telefon. Macar poate iti poate da niste sfaturi. Nu sunt in Constanta ca te ajutam cu mai mult. Editat Aprilie 27, 2013 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 27, 2013 Autor Share Postat Aprilie 27, 2013 Thunder distributia nu prea are de ce sa sara, lant relativ nou, si fara alte probleme ... posibil o supapa indoita ( din asta sa se traga si lipsa de putere ) O sa o pornesc de dim si o sa vad cum se incalzeste cilindrul . Cip da-mi te rog nr. lui de telefon sa vad macar daca munceste pe 30 dim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Thunder distributia nu prea are de ce sa sara, lant relativ nou, si fara alte probleme ... posibil o supapa indoita ( din asta sa se traga si lipsa de putere ) O sa o pornesc de dim si o sa vad cum se incalzeste cilindrul . Cip da-mi te rog nr. lui de telefon sa vad macar daca munceste pe 30 dim . Mai daca in momentul cand s-a montat distributia la loc s-a tensionat intinzatorul prea tare posibil sa fi fortat patina mobila care s-a rupt apoi din cauza asta sa fi sarit ... asta e doar parerea mea dupa descrierea facuta de tine. Pana nu desfaci sa vezi nu ai de unde sa stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 28, 2013 Autor Share Postat Aprilie 28, 2013 Cilindrii se incalzesc amandoi la fel dar de dimineata, pa pornirea la rece am avut parte de cateva rateuri discrete care pana acum nuse auzeau ( ca un fel de pufaituri dupa aprox 1 min de la pornirea motorului) Zgomotul(caraitul) cred ca de fapt nu se aude din stanga ci undeva de la jumatatea lui. Mda mai greu cu scrisul de pe telefon dar esentialul se intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) Cilindrii se incalzesc amandoi la fel dar de dimineata, pa pornirea la rece am avut parte de cateva rateuri discrete care pana acum nuse auzeau ( ca un fel de pufaituri dupa aprox 1 min de la pornirea motorului) Zgomotul(caraitul) cred ca de fapt nu se aude din stanga ci undeva de la jumatatea lui. Mda mai greu cu scrisul de pe telefon dar esentialul se intelege Cred 99% ca ai patina mobila rupta sau ti-a cedat intinzatorul, iar din aceasta cauza distributia e uneori decalata un pic si de asta iti da rateuri. Nu iti recomand sa il mai pornesti pana nu vezi ce e acolo. Editat Aprilie 28, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.