Sari la conținut

Probleme ambreiaj diversionxj600s


Postări Recomandate

Salut, sunt si eu posesor de diversion, xj600s mai exact si am o problema cu ea.La pornire pun treapta 1 si cu ambreiajul tras, o cupleaza scurt si moare motorul.Cu maneta trasa este tot cuplat.Tin sa mentionez ca virgula cablul este ok ...cred.Adica na...clar actioneaza maneta ambreiajului.Am incercat reglarea lui si tot nimic.E valabil pt toate vitezele.Mototrul a iesit de la "iernat".Inainte de iernat mergea ok, am schimbat uleiul inainte de a-l scoate.Am pus motul 3000 20w50.Alt test ar fi, cu mototrul oprit, o bag in viteza, trag ambreiajul si tot cuplat este.O sugestie,ceva?Multam anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai placile de ambreiaj lipite cu ulei unele de altele, in urma iernatului. Nu e problema, se rezolva usor.

Pune motorul pe cricul central daca ai, daca nu pe stander de spate.Regleaza jocul liber la maneta, 2-3 mm si dupa aceea urmareste unde ajunge cablul in ambreiaj. .Actioneaza maneta si urmareste daca si la capacul ambreiajului se misca parghia. Fa de cateva ori asta, cu motorul pornit, concomitent cu introducerea in treapta 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se misca parghia.Am facut asta deja si nimic.Chestia ciudata este ca am mai mers cu ea inainte de asta putin.Insa la ultimul mers, la inceput, tot asa s-a comportat...viteza 1 brusc, fara nici un rezultat din ambreiaj (pana la urma si-a dat drumul, dar de data asta...pauza.Si am incalzit motorul bine, am si mers cu ea asa).Am tensionat cablul sa maresc cursa parghiei...incat era foarte tensionat.Tot asa.Nu am mai insistat sa schimb viteze in stilul asta deoarece probabil stric cutia.PS atunci cand totusi a luat-o am turat motorul zdravan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga un ulei mai fin, 10 w 50 sau 10 w 40 si ar trebui sa nu mai faca. Daca face in continuare, e o problema in ambreiaj, ai discurile torsionate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana sa desfaci ambreiajul, schimba-i cablul (macar de proba)

am patit-o si eu asa la fosta mobra

daca verificam cablul ochiometric, totul era ok, misca parghia suficient, etc

insa nu debraia (sau agata la schimbarea vitezelor)

daca reglam cablul cu motorul rece, ambreiajul nu mai functiona cand se incalzea motorul. si viceversa

s-a rezolvat cu schimbarea cablului (32 lei la momentul ala, original) dar dupa ce am stricat eu un ambreiaj in incercarea de a-l "repara" dupa acelari rationament: placi lipite, piese deteriorate, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt sfaturi.Am desfacut ambreiajul...ce sa vezi...ulei hidrogenat.L-am spalat si a luat apa.Nu stiu pe unde.Nu l-am spalat cu jet, nu l-am spalat insistent si am acoperit ce era de acoperit.Trebuie sa vad pe unde a intrat.Se lipisera discurile.Asa ca trebuie sa schimb ulei, filtru (din nou; erau noi FUUUUUUCK, nu sunt tocmai bogat), si sa spal totul cu benzina....Nasol.Si eu ca bolovanu il mai si turam.Aveti grija la chestii din astea...pierzi investitia.Am intrebat un prieten, sper sa nu aiba probleme cuzinetii.Desi acolo e cel mai mult ulei...poate e ok totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...